Pettävä mies : Ruiskitko spermasi vieraan naisen sisälle?
Pettävä mies : Ruiskitko spermasi vieraan naisen sisälle?
Kommentit (204)
Salarakas haluaa juoda spermaa ja mä haluan nuolla pillua vaikka auringonnousuun asti eli meidän ratkaisu on 69 Pari kertaa olen laukaissut kortsulla tussuun mutta suihinotto on kaikkein parasta, varsinkin kun vaimo ei ota suikkeliin ja on muutenkin estoinen. Salarakas imee, nielee, kiittää ja pyytää lisää
Salarakkaan kanssa piti vähän odotella tuon sisään tulemisen suhteen, kun nuorella naisella ei ollut mitään ehkäisyä käytössä. Pyysin kauniisti ruiskia sisään, jota hän omien sanojen mukaan piti todella kiihottavana, ja hän kävi sen takia lääkärissä, jotta sai pillerit ( vaikka oli naimisissa tahollaan ). Reilu kuukausi eteenpäin ja monet kymmenet satsin pohjaan asti upotin ( näimme useita kertoja viikossa, joskus päivittäin ). Se oli hänelle pelkkää seksiä, johon hän oli aika kyltymätön, mutta kun kotona ei saa niin ei saa.
Hän myös sheivasi ja piti pimppinsä karvattomana vuokseni. Sekä ne kaikki uudet jutut mitä yhdessä teimme. Ihmeissään oli varattu nuori neito, kun ei ollut montaa asiaa koskaan kokenut. Oli kuulemma melkoisten meriselityksien paikka hänen kotonaan. Mieheltään sai 2min kerran viikossa, vaikka tyttö parka halusi päivittäin ( oli 27 - 28v ja itse 40v ).
Mä olen itse se nainen joka paneskelee varatun miehen kanssa. Mä olen jo 44v, mutta hommasin silti minipillerit koska ei sitä vielä voi luottaa siihen etten tulisi raskaaksi. Alkuun pari kertaa käytimme kortsua kun ei niitä pillereitä ollut. Normikortsut miehelle liian pieniä ja siksi oli vaikeuksia seisokin kanssa. Liika puristus kortsussa kun oikeasti vaikuttaa seisokkiin. No kun sain pillerit, niin ei ole ollut 60+ ikäisellä miehellä ongelmia erektion kanssa ja paljaalla on pantu. Paitsi välissä kerran piti taas käyttää kortsua kun mun piti vaihtaa pillerit migreenin vuoksi ja tuolla kerralla kortsu sitten hajosi ja hain varalta jälkiehkäisyn vaikka mahdollisuus raskauteen oli minimaallisen pieni.
Mä en tiedä miksi, mutta musta tuntuu hyvältä ajatus, että mies laukeaa mun sisälle ja että sitä spermaa jää sinne joksikin aikaan ennen kuin valuu pois. Vähän kiihottavaakin.
Tämän vajaan vuoden kestäneen suhteen aikana mulla on ollut yksi tinderpano lisäksi, kerran vain siis pantiin. Kortsu oli käytössä ja jos joku muu tulisi niin kortsu ehdottomasti. Vakkaripano saa paljaalla.
En tuntemattomien mutta vieraat naisen kans olen pannut on tuttuja. Paljaalla siis mennään ja usein varsinkin vanhemmat naiset on pyytäneet laskemaan sisään. Tykkään vanhempien naisten avoimuudesta ja seksi on parempaa kuin alle 30 vuotiaiden kanssa saati teinien. Olen itse 32v ja vakipanot 40-55 vuotiaita eronneita rouvia.
Vierailija kirjoitti:
Salarakkaan kanssa piti vähän odotella tuon sisään tulemisen suhteen, kun nuorella naisella ei ollut mitään ehkäisyä käytössä. Pyysin kauniisti ruiskia sisään, jota hän omien sanojen mukaan piti todella kiihottavana, ja hän kävi sen takia lääkärissä, jotta sai pillerit ( vaikka oli naimisissa tahollaan ). Reilu kuukausi eteenpäin ja monet kymmenet satsin pohjaan asti upotin ( näimme useita kertoja viikossa, joskus päivittäin ). Se oli hänelle pelkkää seksiä, johon hän oli aika kyltymätön, mutta kun kotona ei saa niin ei saa.
Hän myös sheivasi ja piti pimppinsä karvattomana vuokseni. Sekä ne kaikki uudet jutut mitä yhdessä teimme. Ihmeissään oli varattu nuori neito, kun ei ollut montaa asiaa koskaan kokenut. Oli kuulemma melkoisten meriselityksien paikka hänen kotonaan. Mieheltään sai 2min kerran viikossa, vaikka tyttö parka halusi päivittäin ( oli 27 - 28v ja itse 40v ).
Mitä näitä kokemuksia lukee niin 35- 40 vuotiaana miehenä alkaa vientiä olemaan todella nuorten naisten keskuudessa. Olen 32 v nyt ja saan huomattavasti enemmän huomiota 20-25 vuotialta naisilta kuin koskaan. Myös töissä 19 vuotiaat flirttaileet ja se tuntuu jo setämieheltä :D. Kuitenkin itsellä parhaat seksikerrat ja seksi on olleet vanhempien naisten kanssa +40 vuotiaiden
Vierailija kirjoitti:
Mitä kautta tapasitte?? Silti noissa kuumottaa että jos unohtaakin ottaa pillerin niin on valtava kolmiodraama valmis ja omakin soppakauha siellä keitossa
Vierailija kirjoitti:
Käyn vieraissa yleensä vain anaaliseksin takia. Pari-kolme ensimmäistä tapaamista yleensä kortsun kanssa mutta yleensä jossain vaiheessa naiset alkavat oikein vaatia paljaalla pyllyyn
Miksi alapeukkuja onkohan nää alapeukuttajat niitä jotka saa painajaisia ja jopa valittaa siitä jos joku tykkää peppuseksistä. Minä tykkään ja nautin
N43
Vierailija kirjoitti:
Kerran en voinut vastustaa kiusausta kun erään toimitusjohtajan vaimo tuli käymään vapaapäivänäni aamupäiväkahville.
Meni melko nopeasti tutustumisesta paneskeluksi. Sitten kun nainen oli orkun jälkeen tosi kiimassa, niin kondomi pois, liukkari esiin ja paljaalla peppuun. Lisäkiihotusta tuli, kun ei kuulemma ole harrastanut sitä vuosiin ja tuntui itsekin innostuvan.
Ei kauaa kestänyt että pumppasin kaiken sisään ja sitten lähetin kotimatkalle lasti sisällä. Siinä oli jotain eläimellisen kiihottavaa vielä jälkeenkin päin kun mersun takavalot kaikkosi pihasta. Myös päällisinpuolin siveä nainen ja oma duunaritausta jotenkin toi semmosta rouheutta aiheeseen.
Tuo on kaikista kiihottavinta kun saa laueta varatun jonkun kiltin vaimon sisään joka ei olekkaan niin kiltti. Monesti sen jälkeen vielä lauennut toisen kerran ajatukselle kun kiltti nainen menee kotiin tai kauppaan juuri naituna spermat sisällä. Ex naisen kanssa kiihotti pikapanot eteisessä ja isot lastit sisään ja sen jälkeen mentiin kahvilaan ja hän kommentoi että tuntee valuvan pikkareihin. Uskomattoman kiihottavaa se oli :))
Vierailija kirjoitti:
Haen muualta sitä mitä en kotona saa. Eli mieheni ei suostu laukeamaan suuhuni, kun "se on niin likaista, ja en pystyisi pussaamaan sua". Siksi minulla on ollut muutamia rakastajia, joiden kanssa olen seksi on rajoittunut pelkästään suihinottoon. En halua pettää miestäni antamalla muuta. Jotkut maistuu hyvältä, jotkut aika kitkerältä, ja jotkut tarttuu kurkkuun nieltäessä, joiltakin tulee sellainen lasti, että meinaan tukehtua. Rakastan kuitenkin aina sitä kun mies laukeaa suuhuni.
Olet kyllä ihana nainen ja ne naiset jotka nauttii oikeasti suihinotosta ovat upeita. Itse kävin exän kanssa huonossa suhteessa rakastajan luona joka otti aina loppuun asti suihin ja minä nuolin hänelle orgasmin ja tarjosin monipuolista suuseksiä. Hänen oma mies ei suostunut ollenkaan suuseksiin ja oli aivan lumoissa siitä mitä annoin. Oli sitten ihan koukussa touhuun ja pyysi heti nuolemaan ja rakastin katsoa sitä nautintoa ja hymyä ennen ja jälkeen :))
Kyllä! mulla on piuhat poikki niin jälkikasvua ei tartte pelätä
T: setämies
Spermaa tulee mutta ei siittiöitä. On se harmi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! mulla on piuhat poikki niin jälkikasvua ei tartte pelätä
T: setämies
Aina sisälle. Muu on luonnonvarojen haaskaamista. Nussin vain avioliitossa olevia tuttuja naisia, vaimoani ja kahta bisnesohjuksen laiminlyötyä vaimoa. Täysin vieraita en tarvitse, koska tuttuja ja luotettavia riittää niin paljon kuin minulla riittää potenssia.
M35
Sisään aina varattuihin naisiin. Tulee mitä tulee..💦💦
On putket poikki joten annan mennä valtoimenaan sisään vaan. Kukaan ei ole tähän mennessä kysynyt aiheesta eli varattuja ei tunnu kiinnostavan. Kait niillä joku ehkäisy on. Keskustelu menee aina saman kaavan mukaan. "Kondomin käyttö ehdoton, ei missään tapauksessa ilman" "Joo, tottakai käytetään". Sitten tositoimissa alan puuhata kumin kanssa, niin nainen pyytää paljaalla.
Aina ilman kumia tuntematonta naista. Pitää huolehtia syntyvyydestä. Huolehtivat miehensä kanssa lapsesta.
Kyllä muutaman kerran. Entiselle työkaverille parikin kertaa paljaalla laskenut sisään vaikka ei ole ehkäisyä. On sittemmin katumuspillerit noutanut.
Mielelläni, kunhan vaaraa tiineytymisestä ei ole. Eli nainen on 50+