Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettävä mies : Ruiskitko spermasi vieraan naisen sisälle?

Vierailija
22.09.2016 |

Pettävä mies : Ruiskitko spermasi vieraan naisen sisälle?

Kommentit (204)

Vierailija
81/204 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
82/204 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti laukean sisään koska vanhempi karvainen vieras pillu kiihottaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/204 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukean sisälle ainoastaan suuhun. Muuten aina kumi edessä estäen "sisälle ruiskimisen"

Vierailija
84/204 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis en tarkoita pettävänä miehenä, vaan sinkkuilu irtoseksissä. Suuhun on kiva ruiskia

Vierailija
85/204 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
86/204 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vieraan rouvan sisään, pohjaan koko lasti. Kiihottaa jos vaikka paksuks tämähtää... Ei yhteystietoja...

Vierailija
87/204 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole eläissäni pettänyt, joten voin antaa vain puolivastauksen. Muutamaan kertaan olen kuitenkin päässyt vierasta naista panemaan siis sellaista, jonka hädintuskin etunimen on tiennyt ja päinvastoin. Tietysti on päässyt panemaan siis paljaalla ja jokaisena näinä kertana on liemet sisään lentänyt. Eräänkin leidin sisään yhden illan ja aamun aikana neljäkin kertaa.

Vierailija
88/204 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon elämässäni kolme kertaa ollut se toinen nainen, jonka kanssa mies on pettänyt.

Ei ne ole ikinä mitään kumia halunneet ja ihan iloisin mielin ovat lauenneet sisälle välittämättä kysellä mm ehkäisystä tai taudeista.

Ei paljon järki päätä pakota.

Vierailija
89/204 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon elämässäni kolme kertaa ollut se toinen nainen, jonka kanssa mies on pettänyt.

Ei ne ole ikinä mitään kumia halunneet ja ihan iloisin mielin ovat lauenneet sisälle välittämättä kysellä mm ehkäisystä tai taudeista.

Ei liiemmin sinullakaan :)

Eipä se omankaan naisen päätä oo pakottanu, kun vieraissa kävi. kymmenkunta miestä siihenkin on tarpeensa tehnyt, eikä se kyselly onko varattuja vai sinkkuja, kumia eivät kertaakaan käyttäneet kun kertoi pillereitä käyttävänsä.

Vierailija
90/204 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksen perusteella naimisissa olevien naisten kanssa ei tarvitse käyttää kumia. Suhteessa olevilla harvemmin on kerääntynyt tauteja ja ehkäisy on hoidossa.

Törmäsin laivareissulla naimisissa olevaan naiseen joka kertoi etsivänsä hetken huumaa. Keirroin itsekin olevani vastaavassa tilanteessa. Jutustelun jälkeen sovittiin että jatketaan iltaa yhdessä ja unohdetaan sen jälkeen koko juttu. Siirryttiin hyttiin ja nainen sanoi että ehkäisy on kunnossa, vaikka oletin että käytetään kondomia. Harrastettiin seksiä sitten ilman kumia, ja laukesin sisään vaikka hirvittikin eikä nainen ollut siihen muuta sanonut.

Sitten jatkettiin omille teillemme, kummallekin jäi hyvä mieli

Vierailija
91/204 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei järki päätä pakota näköjään sullakaan kun itse teet samoin :D

Vierailija
92/204 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli vakipanosuhde varatun miehen kanssa. Minulla oli ehkäisy kunnossa. Annoin rakastajani aina laueta sisääni. Nainen tarvitsee miehen siemennesteestä tulevia ravinteita mm. sinkkiä, seleeniä, fosforia, B12-vitamiinia, kaliumia, magnesiumia jne. Siemennesteellä väitetään olevan korrelaatio naisen onnellisuuden kanssa eli ehkäisee masentuneisuutta.

Vierailija
93/204 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielellään kirjoitti:

Parasta vieraan sisälle laukeaminen on jos nainen on vaimon kaveri.

Ootko montaa vaimon kaveria päässy pumppaamaan?

Vierailija
94/204 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisälle, vatsalle, rinnoille,suuhun, käteen anaaliin en ole.

Vierailija
95/204 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta..

Vierailija
96/204 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiistaina kävin panemassa kolmekymppistä varattua naista ja kortsuja oli, mutta päätettiin nauttia luomuna toisistamme....

Vierailija
97/204 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up

No saitpa viimein nousemaan :D reilu pari vuotta siinä meni

Vierailija
98/204 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuhun aina

Vierailija
99/204 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ruiskin varattuihin mutta niin ovat vieraatkin ruiskineet siemenensä rouvani sisuksiin.

Vierailija
100/204 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin teen minäkin ja näin on vaimollekin käynyt vieraan varatun miehen kanssa.

Miltä se tuntui noin päin kun toinen herkutteli vaimosi kanssa?

Hyvältä, sain ikäänkuin maistaa asian toisin päin ja siemeniin sisältyvä riski kohdistui nyt minuun.