Pettävä mies : Ruiskitko spermasi vieraan naisen sisälle?
Kommentit (204)
Monesti laukean sisään koska vanhempi karvainen vieras pillu kiihottaa
Laukean sisälle ainoastaan suuhun. Muuten aina kumi edessä estäen "sisälle ruiskimisen"
siis en tarkoita pettävänä miehenä, vaan sinkkuilu irtoseksissä. Suuhun on kiva ruiskia
Aina vieraan rouvan sisään, pohjaan koko lasti. Kiihottaa jos vaikka paksuks tämähtää... Ei yhteystietoja...
En ole eläissäni pettänyt, joten voin antaa vain puolivastauksen. Muutamaan kertaan olen kuitenkin päässyt vierasta naista panemaan siis sellaista, jonka hädintuskin etunimen on tiennyt ja päinvastoin. Tietysti on päässyt panemaan siis paljaalla ja jokaisena näinä kertana on liemet sisään lentänyt. Eräänkin leidin sisään yhden illan ja aamun aikana neljäkin kertaa.
Oon elämässäni kolme kertaa ollut se toinen nainen, jonka kanssa mies on pettänyt.
Ei ne ole ikinä mitään kumia halunneet ja ihan iloisin mielin ovat lauenneet sisälle välittämättä kysellä mm ehkäisystä tai taudeista.
Ei paljon järki päätä pakota.
Vierailija kirjoitti:
Oon elämässäni kolme kertaa ollut se toinen nainen, jonka kanssa mies on pettänyt.
Ei ne ole ikinä mitään kumia halunneet ja ihan iloisin mielin ovat lauenneet sisälle välittämättä kysellä mm ehkäisystä tai taudeista.
Ei liiemmin sinullakaan :)
Eipä se omankaan naisen päätä oo pakottanu, kun vieraissa kävi. kymmenkunta miestä siihenkin on tarpeensa tehnyt, eikä se kyselly onko varattuja vai sinkkuja, kumia eivät kertaakaan käyttäneet kun kertoi pillereitä käyttävänsä.
Kokemuksen perusteella naimisissa olevien naisten kanssa ei tarvitse käyttää kumia. Suhteessa olevilla harvemmin on kerääntynyt tauteja ja ehkäisy on hoidossa.
Törmäsin laivareissulla naimisissa olevaan naiseen joka kertoi etsivänsä hetken huumaa. Keirroin itsekin olevani vastaavassa tilanteessa. Jutustelun jälkeen sovittiin että jatketaan iltaa yhdessä ja unohdetaan sen jälkeen koko juttu. Siirryttiin hyttiin ja nainen sanoi että ehkäisy on kunnossa, vaikka oletin että käytetään kondomia. Harrastettiin seksiä sitten ilman kumia, ja laukesin sisään vaikka hirvittikin eikä nainen ollut siihen muuta sanonut.
Sitten jatkettiin omille teillemme, kummallekin jäi hyvä mieli
Vierailija kirjoitti:
Ei järki päätä pakota näköjään sullakaan kun itse teet samoin :D
Minulla oli vakipanosuhde varatun miehen kanssa. Minulla oli ehkäisy kunnossa. Annoin rakastajani aina laueta sisääni. Nainen tarvitsee miehen siemennesteestä tulevia ravinteita mm. sinkkiä, seleeniä, fosforia, B12-vitamiinia, kaliumia, magnesiumia jne. Siemennesteellä väitetään olevan korrelaatio naisen onnellisuuden kanssa eli ehkäisee masentuneisuutta.
Mielellään kirjoitti:
Parasta vieraan sisälle laukeaminen on jos nainen on vaimon kaveri.
Ootko montaa vaimon kaveria päässy pumppaamaan?
Tiistaina kävin panemassa kolmekymppistä varattua naista ja kortsuja oli, mutta päätettiin nauttia luomuna toisistamme....
Vierailija kirjoitti:
Up
No saitpa viimein nousemaan :D reilu pari vuotta siinä meni
Kyllä ruiskin varattuihin mutta niin ovat vieraatkin ruiskineet siemenensä rouvani sisuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin teen minäkin ja näin on vaimollekin käynyt vieraan varatun miehen kanssa.
Miltä se tuntui noin päin kun toinen herkutteli vaimosi kanssa?
Hyvältä, sain ikäänkuin maistaa asian toisin päin ja siemeniin sisältyvä riski kohdistui nyt minuun.
Kyllä