Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettävä mies : Ruiskitko spermasi vieraan naisen sisälle?

Vierailija
22.09.2016 |

Pettävä mies : Ruiskitko spermasi vieraan naisen sisälle?

Kommentit (204)

Vierailija
61/204 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ruiskautan oikein ison lastin pillun pohjaan isosta vehkeestäni. Naiset ei yleensä kysele mitään vaan jää kehräämään siemenet sisällä. Siinä menee sinkut ja rouvat samanlailla. T. Sonni

Vierailija
62/204 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on naisystävä, vähän yli 60-vuotias, tosi kuuma ja halukas pakkaus. Iki sinkku, jonka kiiman herätin viisi vuotta sitten firman pikkujouluissa. Hän haluaa aina paljaalla, koska iho säilyy silloin rypyttömänä eikä tarvitse käyttää kalliita kasvorasvoja. Toinen naiseni on 41v ja varattu. Olemme tunteneet toisemme pitkään. Hänen aviomiehensä on huono panemaan. joten käyn mielelläni kerran viikossa pumppaamassa lastini naiseen. Huomenna taas!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/204 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehelle ihan mukavaa,mutta rouvat voivat pamahtaa paksuksi,mutta antaa mennä vaan.

Vierailija
64/204 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun käyn vieraissa ja nainenkin on varattu, koitan ruiskia mällit johonkin mistä kyseisen rouvan mies kumini löytäisi!! Hahhah!! Kerran ammuin mällini naisen miehen yöpöydän laatikkoon, missä oli kokoelma kravatteja!! Hahhah!! :)) siinä on ollu mammalla seliteltävää! JES!

Vierailija
65/204 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ja joka kerta! Samoin kiihotun kun vaimoni tulee juhlimasta viereeni sänkyyn, ja vie käteni jalkojensa väliin. Drinkkien ja tupakansavun tuoksujen lisäksi tuntuu ihana pillun tuoksu. Kun painan kasvoni hänen vakoonsa, tunnen selvästi vieraan sperman maun. Se tekee meidät molemmat ihan hulluksi kiimasta. Tietenkin vaimoni valehtelee minulle, ja kieltää olleensa vieraissa. Nauramme yhdessä, ja vaimoni nielee puolestaan minulta tulevan lastin.

Vierailija
66/204 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alussa ensimmäisillä kerroilla. Parempi katsoa kuin katua. Siis kumilla ensin ja sitten jos toinen puolisko on ok niin yhteistuumin paljaalla.

Vierailija
67/204 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuhun ja pyllyyn voin päästää lastit muuten vedän ulos ja ruiskin mahalle tai pakaroille tai käytän kortsua jos muija on sen näköinen

Vierailija
68/204 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

aviomies 37 kirjoitti:

Näin miehelle ihan mukavaa,mutta rouvat voivat pamahtaa paksuksi,mutta antaa mennä vaan.

Tuohan noissa rouvissa juuri kiihoittaa,se tuo kiihoittavan lisän seksiin.

Vierailija
69/204 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän sille pettäville naisille osoitetulle kyselylle tapahtui...?

Vierailija
70/204 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kyllä kondomia sekä yhdynnässä, että pyllyyn naidessa. Suihinotossa taas ihan paljaalla, kun se vain tuntuu niin hyvältä. Ja suuhoidon yhteydessä ruiskin kyllä spermani vieraan naisen sisälle

Vierailija
71/204 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuoli taudin ainakii saa, ilman kumia. Ei voi tietää kuka tuolla jotakin kantaa. Ei ne pillerit taudeilta suojaa..

Vierailija
72/204 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Jos nainen antaa työntyä paljaalla, mulle tulee jokin pakottava eläimellinen tarve saada siementää se. Sillä hetkellä kun terska liukuu koloon, asia on sinetöity. Pussit tyhjenee sinne. En välitä mistään mitään, vaan otan naisen ja rajusti. Olen huomannut, että naiset tykkää tästä. Kunnon teutarointia ja lopuksi uristen laukasen minun siemenlastin kyseisen vaon pohjille. Tuntuma on, että varsinkin näissä siemennyksissä lasti on iso. Nestettä lentää paljon ja paineella. Naiset ei kommentoi asiaa mitenkään. Siinä vain hyrisevät kuumat liemet sisällä. Useiden naisten kanssa asia on tullut tehtyä moneen kertaan peräkanaa.

Tuomitsijat tuomitsee, mua ei kiinnosta.

Vierailija
73/204 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siementäjä kirjoitti:

Kyllä. Jos nainen antaa työntyä paljaalla, mulle tulee jokin pakottava eläimellinen tarve saada siementää se. Sillä hetkellä kun terska liukuu koloon, asia on sinetöity. Pussit tyhjenee sinne. En välitä mistään mitään, vaan otan naisen ja rajusti. Olen huomannut, että naiset tykkää tästä. Kunnon teutarointia ja lopuksi uristen laukasen minun siemenlastin kyseisen vaon pohjille. Tuntuma on, että varsinkin näissä siemennyksissä lasti on iso. Nestettä lentää paljon ja paineella. Naiset ei kommentoi asiaa mitenkään. Siinä vain hyrisevät kuumat liemet sisällä. Useiden naisten kanssa asia on tullut tehtyä moneen kertaan peräkanaa.

luulempa että kiinnostais jos tietäsit mikä odottaa

Vierailija
74/204 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siementäjä kirjoitti:

Itse en harrasta yhdenyön suhteita, mutta mikäli paljaalla sisään mennään niin kyllähän se nyt pitää sillon selvä olla, että loppuun asti painetaan, parhaalla hetkelläkö se ulos pitäis vetää?

Mitä tuomittavaa tuossa edes olis?

Vierailija
75/204 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran laivalla sattui niin että pääsin varatun naisen kanssa hyttiin jatkoille. Kolmas kierros oli jo menossa kun hän kuiskasi että muistathan että hän on luomu. Ensimmäinen kierros mentiin kondomilla, toinen lipsahti sitten niin että kondomi unohtui ja olin varma että hän huomasi sen ja painelin loppuun asti. Mitäpä siinä sitten.. mietittiin hetki ja annettiin kolmaskin setti mennä loppuun saakka paljaalla. Rva sanoi sitten että täytyy mennä apteekin kautta kotio.

Vierailija
76/204 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Kun muutama vuosi sitten vietin muutaman "villin vuoden" niin en todellakaan ollut vieraiden naisten kanssa ilman kortsua. 

Aikoinaan kortsun käyttö tuntui hankalalta, mutta sitten tajusin, että isokaluisille on myynnissä isompia, 19 cm pitkiä ja 56 mm leveitä kortsuja, jotka ovat myös riittävän vahvoja, eivätkä mene helposti rikki...

On molemmille osapuolille mukavampaa muistella yhteisiä nautinnon hetkiä kun on käytetty korsuja.

Vierailija
77/204 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamalle järestään jokakerta

Vierailija
78/204 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

igtk kirjoitti:

Kyllä. Vakipano. Se valuminen pitkin naisen reisiä kiihottaa.

Kyllä kelpaisi.. Mistä varattu nuorempi mies löytäis innokkaita naisia panokavereiksi parhaiten kun kotona ei omaa paljoa seksi kiinnosta. Mistä olette löytäneet vakipanonne ja miten tilanne siihen ajoi?

Vierailija
79/204 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löydätte niitä varattuja naisia salasuhteisiin tai satunnaiseen seksiin muuts kuin lähipubista? Paljaalla paras on mutta riski saada tauteja on suuri ainakin kapakkaruusujen kanssa

Vierailija
80/204 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Namnam kirjoitti:

Minulla on vakituinen, ikäiseni naisystävä, ts. vajaa 60-vuotias, jonka kanssa painan aina paljaalla. Mutta minulla on myös minua reilu kymmenen vuotta nuorempi, varattu seksipartneri. Olemme tunteneet toisemme jo kuutisen vuotta. Hänelle laitettiin hormonikierukka reilu vuosi sitten, ja siitä lähtien olen saanut spermata myös hänen pillunsa.

Onhan se mahtavaa, kun saa roiskia lastit naisen pilluun! Varsinkin varatun naisen pilluun!

Kuinka usein pääset panemaan tätä nuorempaa naista, jolla kierukka?

Nähdään talvella ehkä 3-6 krt kuussa, kesällä useammin, kun kauniissa luonnossakin lounastapaaminen hoituu huolettomasti.

Hänellä on muuten erittäin tiukka pillu. Uhhhuh.

Ihan varmasti joo..