Naurattaa valmiiksi. Esittelen viikonloppuna uuden nuoren daamin suvulle ja exälle
Ollaan menossa viikonloppuna sukujuhliin tiedän että exä siellä. Helvetin hyvännäköinen naiseni tulee ekaa kertaa mukaan. Viisitoista vuotta minua nuorempi timmissä tiimalasikunnossa kroppa pitkät hiukset ei lapsia. Naurattaa jo valmiiksi miten pettäjä-exää vituttaa kun mulla nuori mirri kehrää kainalossa.
Kommentit (56)
Tämmöset ilmaukset niinku "esittelen suvulle" on jotenkin tosi vanhanaikasia. Ihan niinku ap. olis jostakin hienosta sukuhaarasta, heh heh. Ap. olis voinu kirjottaa "vien näytille tyttiksen" tai "koppasen kainaloon tissi-elinan" niin olis ollu joteski todenmakusempi. Voihan ap tietysti olla jostain von Kackelbögelin suvustakin, paroni tai kreivi, heh heh.
Uusi naisystäväkin varmasti arvostaa, kun häntä esitellään kuin jotain palkintokarjaa.
T. N26
Kyllä mäkin petettynä vuoden parin ajan fantasioita kaikennäköisillä kostofantasioilla. Tosin ne oli aika paljon rajumpia kuin ap.
Sitten aika teki tehtävänsä ja mieli parani ja haavat alkoi arpeutua ja elämä taas kantoi.
Ihan hyvin kävi kaikille kun suostui hyväksyyn tapahtuneet.
Nyt on ex miehellä uusi nainen ja mulla hyvä mies. Lasten asiat hoituu asiallisesti ja voidaan kaikki olla samoissa perhejuhlissa hyvillä mielin ilman katkeruutta. Paljon kivempi näin.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei kuitenkaan ole jäänyt mitään hampaankoloon... Sorry, mutta katkeruus paistaa. Paras kosto eksällesi olisi, kun eläisit elämääsi onnellisena vailla tarvetta todistella mitään.
Miten niin en elä onnellisena. Suvun miehet on tietysti kateellisia kun näkevät millainen nainen on nykyään ja itse tykkään siitä tosi paljon. Ajan lisäksi isolla autolla. Mitä muuta voi mies toivoa. Olen todella onnellinen. AP
Vierailija kirjoitti:
Uusi naisystäväkin varmasti arvostaa, kun häntä esitellään kuin jotain palkintokarjaa.
T. N26
Ei karjaa vaan laatutamma on esittelyssä!! AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, siinä sitä on kaikilla naurussa pitelemistä kun 40v ukko raahaa paikalle jonkun 25v tyttösen. Todennäköisesti exälläkin... Mutta kiva, että sulla on kivaa.
Kaikki miehet ovat ainakin kateellisia.
Nimen omaan. Jokainen ukko miettii, että pitäisikö yrittää samaa. Ja naiset miettiin millaisen aloituksen tekisi tänne :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua naurattaa nämä naisten katkerat kommentit. vähän voisi yrittää peitellä. Meitä ei ainakaan naureta sukujuhlissa tai illanistujaisissa vaikka ikäeroa minulla on mieheeni on 20 vuotta, vaan kohdellaan hyvin ja asiallisesti. Liikumme ilmeisesti vähän fiksummissa piireissä.
n33
No miehesi ei varmaan alunperinkään ole pokannut sinua trofeeksi, jolla tehdään eksä kateelliseksi. Aloittaja näkyy näin tehneen.
En tietenkään tätä varten ole sitä iskenyt helvetin hyvännäköinen kissa tottakai tykkään joka päivä!! AP
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sinulla on joku ihan oikea tarkoitusperä olla uuden naisesi kanssa, eikä vain exän ärsyttäminen. Olet ilmeisesti edelleen katkera erosta?
No AP:han saa nuorta naista ja samalla saa eksän näkemään punaista. Mikäs sen parempi :)
Vierailija kirjoitti:
Minua naurattaa nämä naisten katkerat kommentit. vähän voisi yrittää peitellä. Meitä ei ainakaan naureta sukujuhlissa tai illanistujaisissa vaikka ikäeroa minulla on mieheeni on 20 vuotta, vaan kohdellaan hyvin ja asiallisesti. Liikumme ilmeisesti vähän fiksummissa piireissä.
n33
Ei kehdata nauraa kun säälittää niin että joudut olemaan vanhan miehen kanssa jolla on edessä ihan pian kaikki vanhan miehen vaivat ( ellei ole jo).
Toivottavasti naisesi on myös fiksu.
Jos on niin sitten löytyy kateellisia, jos on bimbo niin sitten löytyy virnuilijoita enemmän.
Käy sääliksi tuo uusi tyttöystäväsi. Hän on pelkkä näyttelyesine ja Viet hänet juhliin jossa on exäsikin. Et taida olla kovin kummoinen kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Joo, siinä sitä on kaikilla naurussa pitelemistä kun 40v ukko raahaa paikalle jonkun 25v tyttösen. Todennäköisesti exälläkin... Mutta kiva, että sulla on kivaa.
Molemmat ovat aikuisia. Ei 15 vuotta ikäeroa oli mitenkään liikaa.
Kyllä mä voin ymmärtää että tilanne on hupaisa kun kuitenkin ottaa huomioon kaikki menneisyyden tapahtumat. Ei siinä tarvitse sen kummemmin katkera olla.
Mahtaisiko vastaanotto palstalla olla yhtä ynseä, jos ap olisi perheenäiti, joka olisi joutunut kusipäämiehen pettämäksi ja sydämensä särkeneeksi. Sitten hän fiilistelisi täällä ajatellessaan sitä, kuinka pettäjärotan naama venähtää, kun hän tuo komean ja edustavan nuoremman siippansa näytille. Mielestäni se olisi täysin inhimillistä, vaikka olisikin onnellinen nykyisen puolisonsa kanssa. Mutta ei, miehen pitäisi itkeä yhä pettäjä-av-mamman perään ja nöyristellä tämän tavatessaan.
Muutenkin ihmetyttää, miksi "aikuisen ihmisen" pitäisi aina pitää ex-puolisostaan ihmisenä ja haluta tälle vilpittömästi hyvää, tai muuten on katkera ja lapsellinen. Miksi täytyy tykätä ihmisestä, joka on kohdellut itseä paskasti? Miksi ystävää kohtaan on ok olla viileä, jos tämä puukottaa selkään ja loukkaa pahasti, mutta entisen puolison kanssa pitäisi olla neutraali ystävä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei kuitenkaan ole jäänyt mitään hampaankoloon... Sorry, mutta katkeruus paistaa. Paras kosto eksällesi olisi, kun eläisit elämääsi onnellisena vailla tarvetta todistella mitään.
Miten niin en elä onnellisena. Suvun miehet on tietysti kateellisia kun näkevät millainen nainen on nykyään ja itse tykkään siitä tosi paljon. Ajan lisäksi isolla autolla. Mitä muuta voi mies toivoa. Olen todella onnellinen. AP
Good for you. Vähään tyytyminen on onnellisuuden perusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet ovat ainakin kateellisia.
Tuskin. Hyvä osa miehistä omistaa aivot.
Olit petetty tai pettäjä, jos roudaat paikalle puolisoehdokkaan, joka kävisi iän puolestaan omasta lapsesta, ainoa jotka nauravat ovat vieraat ja sinulle.
Nuoresta tiukasta pillusta ollaan kateellisia, usko pois!
Vierailija kirjoitti:
Ollaan menossa viikonloppuna sukujuhliin tiedän että exä siellä. Helvetin hyvännäköinen naiseni tulee ekaa kertaa mukaan. Viisitoista vuotta minua nuorempi timmissä tiimalasikunnossa kroppa pitkät hiukset ei lapsia. Naurattaa jo valmiiksi miten pettäjä-exää vituttaa kun mulla nuori mirri kehrää kainalossa.
Luulenpa, että ex vähät välittää. Jokin syyhän siihen on, että petti sua ja on varmasti onnellinen, kun pääsi sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se tiimalasi muuttuu piimälasiksi, kunhan vauvakuume iskee nuorikkoon. Siinä vaiheessa nauraa ex.
Voisin jopa kuvitella tuon hiukan hivelevän sen eksän mieltä. Ajattelet vielä ihan selkeästi häntä kun uudessa kumppanissakin tuntuu olevan olennaisinta että mitä eksäsi hänestä ajattelee.