Naurattaa valmiiksi. Esittelen viikonloppuna uuden nuoren daamin suvulle ja exälle
Ollaan menossa viikonloppuna sukujuhliin tiedän että exä siellä. Helvetin hyvännäköinen naiseni tulee ekaa kertaa mukaan. Viisitoista vuotta minua nuorempi timmissä tiimalasikunnossa kroppa pitkät hiukset ei lapsia. Naurattaa jo valmiiksi miten pettäjä-exää vituttaa kun mulla nuori mirri kehrää kainalossa.
Kommentit (56)
Joo, siinä sitä on kaikilla naurussa pitelemistä kun 40v ukko raahaa paikalle jonkun 25v tyttösen. Todennäköisesti exälläkin... Mutta kiva, että sulla on kivaa.
No toivottavasti osaat piilottaa todelliset tarkoitusperäsi. Muut voivat pitää aika lapsellisena jos tajuavat taka-ajatuksen, ja tuskinpa se daamisikaan kovin innoissaan olisi.
Vierailija kirjoitti:
Joo, siinä sitä on kaikilla naurussa pitelemistä kun 40v ukko raahaa paikalle jonkun 25v tyttösen. Todennäköisesti exälläkin... Mutta kiva, että sulla on kivaa.
Kaikki miehet ovat ainakin kateellisia.
Sitä mirriä ei ehkä naurata jos eksältä ja suvulta tulee kovin kalseaa kohtelua.
Miksi exäsi on sukujuhlissasi? Tykkääkö sukusi siitä niin paljon?
Exää varmasti naurattaa kun huomaa miten lapsellinen olet.
Eiköhän exää enemmän säälitä sun touhut.
Onneksi ei kuitenkaan ole jäänyt mitään hampaankoloon... Sorry, mutta katkeruus paistaa. Paras kosto eksällesi olisi, kun eläisit elämääsi onnellisena vailla tarvetta todistella mitään.
Ex=serkkusi? Ihan jutuistas päätellen ei oo varmaan eka kerta suvussasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet ovat ainakin kateellisia.
Tuskin. Hyvä osa miehistä omistaa aivot.
Olit petetty tai pettäjä, jos roudaat paikalle puolisoehdokkaan, joka kävisi iän puolestaan omasta lapsesta, ainoa jotka nauravat ovat vieraat ja sinulle.
Minua naurattaa nämä naisten katkerat kommentit. vähän voisi yrittää peitellä. Meitä ei ainakaan naureta sukujuhlissa tai illanistujaisissa vaikka ikäeroa minulla on mieheeni on 20 vuotta, vaan kohdellaan hyvin ja asiallisesti. Liikumme ilmeisesti vähän fiksummissa piireissä.
n33
Vierailija kirjoitti:
Minua naurattaa nämä naisten katkerat kommentit. vähän voisi yrittää peitellä. Meitä ei ainakaan naureta sukujuhlissa tai illanistujaisissa vaikka ikäeroa minulla on mieheeni on 20 vuotta, vaan kohdellaan hyvin ja asiallisesti. Liikumme ilmeisesti vähän fiksummissa piireissä.
n33
Toivottavasti sinä olet se nuorempi osapuoli.
Vierailija kirjoitti:
n33
No miehesi ei varmaan alunperinkään ole pokannut sinua trofeeksi, jolla tehdään eksä kateelliseksi. Aloittaja näkyy näin tehneen.
Ap taisi provoilla, mutta saman tienhän markkina-arvottomiksi kulahtaneet av-mammat tarttuvat syöttiin.
Vituttaako, nami-nami. =D
Heh. Mun mieheni on mua 16v vanhempi ja kun esitteli minut suvulle niin minut otettiin erittäin lämpimästi vastaan. Edelleenkin ovat yhtä ystävällisiä mua kohtaan.
Mieheni nuoremmat työkaverit on ilmaissut olevansa kateellisia kun "ton ikäisellä on noin hyvän näköinen muija" mutta muuten ihan kun oltaisiin normaali pariskunta. Voitteko kuvitella.. normaali pariskunta..
Mieheni exvaimokin pikkuhiljaa hyväksynyt että olen heidän yhteisen lapsen elämässä (olen ollut jo 3 vuotta)
Jos oot tosissasi tän nuoren naisesi kanssa niin älä järjestä mitään sirkusta kun esittelet hänet suvulle.
Vierailija kirjoitti:
Ap taisi provoilla, mutta saman tienhän markkina-arvottomiksi kulahtaneet av-mammat tarttuvat syöttiin.
Vituttaako, nami-nami. =D
Onneksi tuommoista "markkina-arvoa" kun tuolle trofeelle on tässä skenaariossa kaavailtu, mulla ei ollut edes parikymppisenä...
Hei, se on päässy susta jo yli. On vaan tyytyväinen, että sä oot jättänyt sen rauhaan. Sä vaan et vissiin ole päässyt kuitenkaan eteenpäin.
Joskus ihan terapeuttista ajatella noin - ja tuskin kovin moni nainen täällä olisi kiukkuisena älähtänyt, jos olisi toisinpäin, hylätty nainen esittelisi exällensä kivan ja edustavan uuden kumppanin..
Toivottavasti sinulla on joku ihan oikea tarkoitusperä olla uuden naisesi kanssa, eikä vain exän ärsyttäminen. Olet ilmeisesti edelleen katkera erosta?
Todellakin naurattaa