Naurattaa valmiiksi. Esittelen viikonloppuna uuden nuoren daamin suvulle ja exälle
Ollaan menossa viikonloppuna sukujuhliin tiedän että exä siellä. Helvetin hyvännäköinen naiseni tulee ekaa kertaa mukaan. Viisitoista vuotta minua nuorempi timmissä tiimalasikunnossa kroppa pitkät hiukset ei lapsia. Naurattaa jo valmiiksi miten pettäjä-exää vituttaa kun mulla nuori mirri kehrää kainalossa.
Kommentit (56)
Aika halventavasti puhut uudesta naisesta.
N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan menossa viikonloppuna sukujuhliin tiedän että exä siellä. Helvetin hyvännäköinen naiseni tulee ekaa kertaa mukaan. Viisitoista vuotta minua nuorempi timmissä tiimalasikunnossa kroppa pitkät hiukset ei lapsia. Naurattaa jo valmiiksi miten pettäjä-exää vituttaa kun mulla nuori mirri kehrää kainalossa.
Kyllä se tiimalasi muuttuu piimälasiksi, kunhan vauvakuume iskee nuorikkoon. Siinä vaiheessa nauraa ex.
Niinpä. Tähän asti kun malttaa odottaa niin saa korkojen kanssa takaisin 😃. Ex-vaimo on löytänyt ikäisensä kumppanin, matkustelee uuden kumppaninsa kanssa, lapset ovat jo aikuisia tai lähellä sitä. Alkaa uusi aikuisen elämä, on varaa nautiskella elämästä. Ja äijällä alkaa uudestaan VAIPPARALLI ja kohta se timmi nuoriklo on muisto vain. Aahahahaha 😃. Kaikki alusta. Ranteet auki -tilanne mutta minkäs teet. Tämä sai Mel Gibsonin aikaan sekoamaan. Eron jälkeen ehti ehkä kuukauden siemailla drinksuja hottien bikininaisten kanssa huviveneellä kun seuraava oli jo tiinenä.
Luultavasti eksäsi on ihan tyytyväinen nähdessään että lastensa isälle on tiedossa omaishoitaja vanhuuden päiviksi - eipä tarvitse lasten vaivautua isänsä vuoksi (joka ei koskaan vaivautunut heidän vuokseen).
Eli loppu hyvin, kaikki hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä voin ymmärtää että tilanne on hupaisa kun kuitenkin ottaa huomioon kaikki menneisyyden tapahtumat. Ei siinä tarvitse sen kummemmin katkera olla.
Voiko joku vaittaa etta ei kokisi mielihyvaa kun paasisi AP:n tavalla kostamaan? Vaikka kuinka olisi asiasta yli paassyt niin tottakai sita on kiva vahan nayttaa.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti eksäsi on ihan tyytyväinen nähdessään että lastensa isälle on tiedossa omaishoitaja vanhuuden päiviksi - eipä tarvitse lasten vaivautua isänsä vuoksi (joka ei koskaan vaivautunut heidän vuokseen).
Eli loppu hyvin, kaikki hyvin.
15 vuotta ikaeroa ja omaishoitaja. Todellakin. Viisitoistavuotta ei ole yhtaan mitaan aikuisten kesken.
Vierailija kirjoitti:
Minua naurattaa nämä naisten katkerat kommentit. vähän voisi yrittää peitellä. Meitä ei ainakaan naureta sukujuhlissa tai illanistujaisissa vaikka ikäeroa minulla on mieheeni on 20 vuotta, vaan kohdellaan hyvin ja asiallisesti. Liikumme ilmeisesti vähän fiksummissa piireissä.
n33
Pösilö. Vai oletko sinäkin vain kosto miehesi exälle?
Minkä vuoksi tällaisiin aloituksiin pitää vastata, kun on selkeästi naisia provosoiva?
Eikö ole mammoilla malttia pitää mölyt mahassa? Aloittaja tiesi hyvinkin paheksujien tulevan vinkumaan ja nauttii siitä.
Kyllä minuakin kieltämättä hieman hykerrytti aikoinaan, kun epäsiisti, kaljamahainen, minua kymmenen vuotta vanhempi petturiexäni ensimmäisen kerran näki nykyisen mieheni, joka on timmi, komea, fiksu, raitis ja muutaman vuoden minua nuorempi. Exän mukaan kun en tulisi koskaan saamaan ketään, kun hänet pettämisen vuoksi heitin pellolle...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minuakin kieltämättä hieman hykerrytti aikoinaan, kun epäsiisti, kaljamahainen, minua kymmenen vuotta vanhempi petturiexäni ensimmäisen kerran näki nykyisen mieheni, joka on timmi, komea, fiksu, raitis ja muutaman vuoden minua nuorempi. Exän mukaan kun en tulisi koskaan saamaan ketään, kun hänet pettämisen vuoksi heitin pellolle...
Minäkään en kuulemma saisi ikinä ketään, kun olen niin pska akka, ja vielä rumakin. Kummasti vain ex-mies sinkkuna edelleen pyörii, ja minä elelen vakaassa parisuhteessa ihanan, kaikilla mittareilla exää paremman miehen kanssa. Pakosta välillä vähän hymyilyttää exän katkeruus, ei tunnu millään pääsevän yli siitä, että se olikin hän itse joka jää yksin happanemaan.
Hyvinhän se meni. Pettäjä-exää vitutti mutta sukulaiset tykkäsi. Mirri viihtyi hyvin juhlissa.
Miksi sun exä on siellä sukujuhlissa? Onko se sun serkku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei kuitenkaan ole jäänyt mitään hampaankoloon... Sorry, mutta katkeruus paistaa. Paras kosto eksällesi olisi, kun eläisit elämääsi onnellisena vailla tarvetta todistella mitään.
Miten niin en elä onnellisena. Suvun miehet on tietysti kateellisia kun näkevät millainen nainen on nykyään ja itse tykkään siitä tosi paljon. Ajan lisäksi isolla autolla. Mitä muuta voi mies toivoa. Olen todella onnellinen. AP
Minulla ei ole naista tällä hetkellä, entinen naisystäväni jätti minulle kolme kissaansa. Eikä minulla ole edes autoa, ei edes ajokorttia. Ajan vaihteettomalla polkupyörällä. En edes haluaisi autoilemaan tuonne liikenteeseen isoilla autoilla ajavien sekopäiden sekaan. Olen todella onnellinen näin. M34
Vierailija kirjoitti:
Miksi sun exä on siellä sukujuhlissa? Onko se sun serkku?
Pitkän avioliiton aikana oppi tuntemaan suvun ja lasten takia tietenkin. AP
Vierailija kirjoitti:
Joo, siinä sitä on kaikilla naurussa pitelemistä kun 40v ukko raahaa paikalle jonkun 25v tyttösen. Todennäköisesti exälläkin... Mutta kiva, että sulla on kivaa.
Kateellisuus on niin rumaa..
Tilanne on varmasti nyt varsin mukava. Harmi, että noin 10 vuoden kuluttua tilanne alkaa olla toinen. Se nuori ja timmi on 35v ja ap 50 v. Nuorikko alkaa miettiä, kannattaako vanhan miehen kanssa eläminen, vaikka toinen miten yrittää olla nuorekas. Puhumattakaan siitä 10v kuluttua, kun nainen on 45 ja mies 60 eli eläke alkaa olla todella läheinen tavoite.
Viimeistään siinä vaiheessa nainen tajuaa, että hänellä olisi kokonainen elämä elämättä eikä hän halua viettää sitä vanhuksen omaishoitajana.
ja keta mahtaa sitten naurattaa :)