Miten vietät autotonta päivää huomenna?
Huomenna vietetään autotonta päivää. Miten liikut töihin/opiskeluihin/tms?
Sinä autoilija, voisitko harkita, että jättäisit auton kotiin ja menisit töihin pyörällä tai julkisilla kulkuneuvoilla?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Sinä autoilija, voisitko harkita, että jättäisit auton kotiin ja menisit töihin pyörällä tai julkisilla kulkuneuvoilla?
Vitsailet varmaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitsailet varmaan?
Miten niin?
Jokainen päivä on autoton päivä! Omistan vain pyörän ja bussikortin.
Menen omalla autolla. En voisi harkita muuta vaihtoehtoa, koska vaihtoehtoja ei ole. Kävellen tai pyörällä liian pitkä matka, julkisia ei kulje.
Mulle joka päivä on autoton, liikun julkisilla, kävellen, fillarilla.
Ei täältä korvesta mihinkään pääse ilman omaa autoa. Joka arkipäivä tulee vähintään 70km ajettua.
En aja itse huomenna autoa, en ole ajokunnossa.
Ajan moottoripyörällä. Tietysti, jos on sateista tai kylmää ajan autolla.
On tuo Audi tuosta pihalta startattava. Iltavuoro odottaa ja sen jälkeen ei 19 km fillarointi minun fillaroinneilla taida onnistua.
Minusta aika huonosti informoidaan näistä spesiaalipäivistä. Ne tulevat usein ihan puskista.
Kuka Urpo tämänkin päivän on keksinyt.
No teen jonkun ihmisen autottamaksi. Eli pöllin auton.
Ei voi vähempää kiinnostaa, ajan autollani ihan kuin muulloinkin.
Ajan autolla töihin ja takaisin 300 km. Mulla on tapana heittää vesilintua kaikilla typerillä teemapäivillä.
Vierailija kirjoitti:
Kaahaamalla niin perkeleesti.
Onkin hyvä kaahailla kun me kaikki muut pyöräillään, eli jätetään autotiet sulle. :)
Ajan autolla Prismaan ostamaan lapsille nakkeja ja limpparia. Crosseissa kun on hankala kävellä tuota kilometrin kauppamatkaa. Polvetkin jo narskuvat ylipainon alla ja limpparipullot painavat.
Kaasutan aamulla normaalia reippaammin.
Kaupunkilaisten hörhöilyä, jolla saavat hyvän mielen.
Kävellen menen.