Miten vietät autotonta päivää huomenna?
Huomenna vietetään autotonta päivää. Miten liikut töihin/opiskeluihin/tms?
Sinä autoilija, voisitko harkita, että jättäisit auton kotiin ja menisit töihin pyörällä tai julkisilla kulkuneuvoilla?
Kommentit (50)
Kuljen bussilla kuten tavallista.
Sama tilanne kuin numerolla 5. Olisi ihanaa päästä töihin julkisilla tai pyörällä, ettei aina tarvitsisi ajaa.
En omista ajokorttia, enkä siis tietenkään autoakaan, joten jokainen päivä on yleensä minulle autoton päivä. MUTTA, sattumoisin huomenna on kauppapäivä ja saan kyydin kauppoihin hoitamaan viikon ostokseni, joita on paljon, joten juuri huomenna en tule viettämään autotonta päivää, soriii.
Olen töissä 40km päässä, julkisia ei ole. Eipä siis ole oikein mahdollisuutta viettää autottomia päiviä.
Voi kun olisi vara pitää autoa ja lisäksi kuukausikortti. Ei vaan ole, joten joudun ajamaan autolla töihin. Viikonloppuisin minun pitää päästä vanhan isäni luo ja siinä tarvitsen autoa.
Ajan autolla ihan niinku normaalistikin. Ei täällä maaseudulla mitään julkista liikennettä ole. Eikä oikein kiinnosta kävellä töihin 40km meno-paluu.
Vierailija kirjoitti:
Olen töissä 40km päässä, julkisia ei ole. Eipä siis ole oikein mahdollisuutta viettää autottomia päiviä.
Polkupyörä on keksitty.
Vierailija kirjoitti:
Ajan autolla ihan niinku normaalistikin. Ei täällä maaseudulla mitään julkista liikennettä ole. Eikä oikein kiinnosta kävellä töihin 40km meno-paluu.
Olet oksettavan laiska ihminen.
Autolla ajaen yhtä ainoatakaan kilometriä säästämättä.
Kaikkea mikä tulee vihreiltä on kamaa, mikä kuuluu hullujenhuoneen suljetulle osastolle.
Taidan juhlia ajamalla Porvoon Teboilille kahville ja pullalle.
Samanlainen päivä kuin muutkin. En omista autoa. Matkat liikun päivittäin pyörällä.
Poljen sen 5 km suuntaansa töihin ja takas kotiin. Teen tätä kyllä aika usein, pyrin käyttämään autoa niin vähän kuin mahdollista. Harmi, että monella on todella pitkät työmatkat ja huonot julkiset liikenneyhteydet.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna vietetään autotonta päivää. Miten liikut töihin/opiskeluihin/tms?
Sinä autoilija, voisitko harkita, että jättäisit auton kotiin ja menisit töihin pyörällä tai julkisilla kulkuneuvoilla?
Tankki täynnä halpaa venäjältä tankattua bensaa,sairaslomaa,voisin viettää päivän autolla ajellen.
M40v
Saako sitten loppuvuoden ajot jumalalta anteeksi jos menee huomenna julkisella? Perhanan anekauppiaat!
Laitan auton talveksi seisontavakuutukseen :)
Haaveielen auton ostosta. Ajattelin hakea hieman naposteltaavaa ja viettää tunnista kahteen selaten netistä olevia vaihtoehtoja. - Tällä hetkellä en omista omaa autoa, mutta en ymmärrä tätä autoilusta vinkumista. Kyllä meistä moni jättää autoilun huomattavasti vähemmälle heti kun julkinen liikenne osoittautuu realistiseksi vaihtoehdoksi, muuallakn Suomessa kuin suurimmissa kaupungeissa.
Ei koske minua mitenkään, ajelen ja teen mitä haluan.
Ei riemulla rajaa, kun autolla ajaa. Kouluun piti aikanaan polkea pyörällä kesät talvet ja opiskeluaikana käytin julkisia. Nyt ajan autolla. Jos se häiritsee viherpiiperöä, niin mitä sitten?
Tottakai mene autolla.