Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Whatsapp ei näytä enää kaikkien paikallaoloa?

Vierailija
21.09.2016 |

Eli siis Whatsappini ei näytä enää joidenkin yhteystietojeni viimeisintä paikallaoloa. Tämä ei johdu siis siitä, että he olisivat itse laittaneet sen asetuksista niin. Vaan tänään huomasin etten näe varmaan 5 ihmisen paikallaoloa enää, jotka vielä eilen näkyi. Muilla samoja ongelmia, tai tietääkö kukaan mistä tämä johtuu?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laittaneet niin. Tai estäneet sinut

Vierailija
2/37 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis "viimeksi paikalla" vai "paikalla"? Jos henkilö on teidän yhteisessä ketjussanne paikalla, sitä ei voi estää näkymästä sillä hetkellä sinulle jos menet ketjuunne sitä katsomaan, vaikka hänellä olisi asetukset miten. Sen sijaan "viimeksi paikalla" ei näy kuin omille yhteystiedoille tai ei näy kenellekään, riippuen miten itse asetuksensa laittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat varmaa ite laittaneet ettei näy, mulle ei taida näkyy kolmen sellasen kaverin, joiden kaa enemmä viestittelen. Muista en oo huomannu

Vierailija
4/37 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä välilä sillä viimeisimmällä paikalla ololla on? Stalkkereille joo, mut eipä muuten.

Vierailija
5/37 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei toimi. Huomasin just että parilla ei näy.

Vierailija
6/37 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat varmaa ite laittaneet ettei näy, mulle ei taida näkyy kolmen sellasen kaverin, joiden kaa enemmä viestittelen. Muista en oo huomannu

Siis lukee "paikalla" jos on sillä hetkellä paikalla, mutta muuten on tyhjää. Ei tuu sitä "paikalla tänään klo 16:20"

Vierailija
7/37 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä tavalla on muuttunut juu, että kun mulla yhteystiedoissa ihmisiä, joilla ei ole mun yhteystietoja ja joiden kanssa ei ole koskaan whatsappattu, niin heidän viimeisin paikallaolonsa ei enää näy, vaikka ennen näkyi. Suosittu stalkkeriominaisuus on siis poistettu! Voi viddu!

Vierailija
8/37 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se johtuu välillä huonosta yhteydestä. Tai näin oon tulkinnut. Mutta eipä tuo nyt paljoa hetkauta.

Vierailija
9/37 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen voi ihan itse muuttaa.

Vierailija
10/37 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö miks alapeukku? Ainaki androidissa ku menee asetukset>tilit>tietosuoja>viimeksi paikalla, ni voi valita näkyykö tää tieto muille

Vierailija
11/37 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko nämä käyttäjät ovat muuttaneet asetuksiaan tai sitten on kyseessä hetkellinen bugi, joka korjautuu jonkun ajan päässä. Minulle kävi muutaman yhteystiedon kanssa noin, kun oli se joku uusi päivitys, mutta hetken kuluttua ne paikallaolotiedot tulivat takaisin.

Vierailija
12/37 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei toimi. Huomasin just että parilla ei näy.

Todellakin toimii jos ei näy, koska sitä ne on sillä hakeneet. MUTTA ennenku alatte selkkauksen kohteitanne syytteleen, tämä asetus ei ole yhteystieto kohtaista vaan ei näy sitten kellekään. Eri asia on jos on estänyt, se on henkilökohtaista. Mutta sillon ei mene viestitkään perille (yksi väkänen). TÄMÄKIN voi kuitenkin johtua huonosta verkosta, tai jos on muuten puhelin vaikka kiinni

Vierailija
13/37 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin osaatte lukea, kun nimenomaan ap sanoo että ei ole kyse asetusten muuttamisesta. Itsekään en näe enää sellaisten joiden aamulla näin. Tuskin n. 10 ihmistä muuttaa asetuksiaan samana päivänä tai estää minua.

Vierailija
14/37 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy kenenkään paikalla olo tällä hetkellä. Joku vika siellä on.

Vierailija
15/37 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä tavalla on muuttunut juu, että kun mulla yhteystiedoissa ihmisiä, joilla ei ole mun yhteystietoja ja joiden kanssa ei ole koskaan whatsappattu, niin heidän viimeisin paikallaolonsa ei enää näy, vaikka ennen näkyi. Suosittu stalkkeriominaisuus on siis poistettu! Voi viddu!

Nope, sillä ei ole vieläkään mitään merkitystä oletteko lisänneet toisenne, näet silti aktiivilokin jos ei toinen ole asetuksistaan sitä estänyt

Vierailija
16/37 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nope, sillä ei ole vieläkään mitään merkitystä oletteko lisänneet toisenne, näet silti aktiivilokin jos ei toinen ole asetuksistaan sitä estänyt

Vierailija
17/37 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On siellä sellanenkin vaihtoehto, että paikallaolo näkyy kaikille tai vain omille yhteystiedoille. Joten voi sillä olla väliäki..

Vierailija
18/37 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitipäs oikein tarkistaa. Minulla myös yhtäkkiä tullut muutamalle noin, ettei näy. Ja nämä henkilöt eivät kyllä ole minua estäneet ja aikamoinen sattuma, että nämä olisivat nyt parin päivän sisällä asetuksiaan muuttaneet.

Ja joo, myönnän stalkkaavani, koska poikani ja tyttäreni Whatsappissa käyvät. Olen paha ihminen. Pojalta oli tiedon näkyminen kadonnut, vaikka luulen, ettei hän edes osaisi sitä asetusta muuttaa. Tyttäreltä ei.

Vierailija
19/37 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, näyttää olevan häikkää. Aiemmin tänään sain ne näkyviin sulkemalla ensin ohjelman, mutta nyt ei auttanut sekään. Kyse on siis läheisistä ihmisistä, kuten tyttäreni, jotka eivät muuttaisi itse asetuksiaan tai estäisi minua.

Vierailija
20/37 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe minäkään. Tosin johtuu siitä, että pisti ketuttamaan tuo stalkkeriominaisuus ja pisti asetuksista paikallaoloni piiloon.