Vierailija

Otsikko kertookin olennaisimman. Mun pitäis nää alottaa ens viikolla ja haluaisin kuulla kokemuksia! Pitäis olla luonnollista kuukautiskiertoa mukailevat eri vaiheissa eri hormonipitosten pillereiden avulla. Vaihdoin nuva ringistä täydellisen haluttomuuden takia. Lääkäri sanoi, että kuulemma yksikään ihminen, jolle on määrännyt qlairaa, ei ole tästä haluttomuuden takia joutunut vaihtamaan. Haluaisinkin kuulla kokemuksia! Lisäksi mietityttää, että kun on kuitenkin yhdistelmäpillerit niin sanottiin, että kuukautiset voi jäädä kokonaan pois. Onko monella käynyt näin?

Kommentit (3)

Vierailija

Mä aloitin Qlairat sen takia kun muut pillerit teki limakalvoista tosi kuivat (seurauksena todella ikäviä tulehduksia jne.). Lääkäri sanoi että Qlairan ei pitäisi aiheuttaa kuivuutta. No, lähes puoli vuotta odottelin että pääsisin kuivuudesta eroon, mutta päinvastoin - limakalvot kuivui edelleen ja pahasti. Aika iso pettymys. Myös tiputteluvuotoa esiintyi jatkuvasti. Kun jätin pillerit kokonaan pois, myös limakalvot alkoivat pikkuhiljaa parantua. En enää koskaan syö yhden yhtäkään e-pilleriä, harmi etteivät sovi mulle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Oon syönyt Qlairaa 5 vuotta. Vaihdoin Yazeista niiden aiheuttamien mielialaongelmien, kivuliaiden kuukautisten, kuivuuden ja haluttomuuden takia. Qlairan kanssa ei ole mitään ongelmaa, alussa tosin oli haluttomuutta. Tyhjennysvuoto kestää muutaman päivän ja on sellaista normaalia, ei mitenkään runsasta. Kaiken kaikkiaan olen tosi tyytyväinen enkä ole kertaakaan ajatellut vaihtavani.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat