Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

vaimon vastaus pyyntööni "illasta"

auttakaamäenjaksakohtanäitätäystyrmäyksiä
21.09.2016 |

näin olen tänä vuonna sanonut abt 5-7 kertaa hälle: olen pyytänyt sua tekemään alotteita ja laittamaan illaksi joksus valmiiki sukkia, sukkanauoja tms.pitsisiä ja joskus odottaman minua sängyssä niin että näyttäisit semmoselle joka haluat. just äsken sanoin: haluaisin että laittasit tänään sukat (pitkät tietää mitä tarkoitan). muistutin 2pv sitten samasta. sainvastaukseksi: anna suukko, se ei ole mun päätettävissä/hallinnassa! - siis toiko että haluttaako, joku kolmasko sen sanoo? sanoi vielä että on kuin sanoisit värjää hiuksesi punaiseksi!. arrghmikä siis naisella on korvien välissä? kyllä jotaina tiedän tuon kanssa 15v jo touhuttu. kun hyvin menee menee hyvin! eli noin kerran viikossa korkeintaan. nyt hän on nukkunutkin, mutta näköjään häntä haluttaa vain kun hän itse tekee aloittee tjsp. kotityöt sunmuut ei vaikuta hänen mielestään ´hänen "tuuleen" mitään. senkin on sanonut.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? En pysynyt kärryillä :D saisko saman selkokielellä

Vierailija
2/10 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en ymmärtänyt tästä mitään. Oliko ongelma se, ettei miehen aloisteesta ole seksiä? Vai se, ettei nainen pukeudu niihin sukkiin miehen toiveesta, vai ettei nainen tee aloitteita miehen haluamalla tavata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulun penkille harjoittelemaan kirjoittamista.

Vierailija
4/10 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisen aina pitäisi olla se miestä miellyttävä. Mitä itse olet valmis satsaamaan, että olisit vaimosi mielestä kiihottavampi?

Vierailija
5/10 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mullekin jotenkin outoa ja vähän inhottavaa jos mieheni pyytäisi tuolla tavalla pukeutumaan, jotta sitten olisi seksiä(?) Kyllähän seksikkäät alusvaatteet kivoja on, mutta minusta pikemminkin kiva bonus kuin itse tarkoitus. Ihan niin kuin haluaisit niitä sukkia etkä vaimoa itseään?

Ja toisekseen joillakin seksihalut todella tulee ja menee miten on tullakseen ja niihin voi hyvin vähän vaikuttaa itse. Toiset taas harrastavat seksiä ihan milloin on tilaisuus vaikkei niin aluksi huvittaisikaan, mutta kaikilta se ei luonnistu. Tuntuu että vaadit vaimoltasi enemmän ymmärrystä seksuaalisuudellesi kuin olet valmis antamaan hänelle.

Vierailija
6/10 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mites osa ymmärsi ja osa ei? muutama sana jäi äppäimistön paskuuden takia yhteen mutta luulis tuosta nyt suomalaisen tekstiymmärtämisen taidolla saavan idean irti? oikeesti ottakaa kantaa. kyllä siitä selvän saa jos viitsii.

Vierailija
7/10 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi mullekin jotenkin outoa ja vähän inhottavaa jos mieheni pyytäisi tuolla tavalla pukeutumaan, jotta sitten olisi seksiä(?) Kyllähän seksikkäät alusvaatteet kivoja on, mutta minusta pikemminkin kiva bonus kuin itse tarkoitus. Ihan niin kuin haluaisit niitä sukkia etkä vaimoa itseään?

Ja toisekseen joillakin seksihalut todella tulee ja menee miten on tullakseen ja niihin voi hyvin vähän vaikuttaa itse. Toiset taas harrastavat seksiä ihan milloin on tilaisuus vaikkei niin aluksi huvittaisikaan, mutta kaikilta se ei luonnistu. Tuntuu että vaadit vaimoltasi enemmän ymmärrystä seksuaalisuudellesi kuin olet valmis antamaan hänelle.

en voi mitäään jos haluut ymmärtää oudosti niin ettämieluummin sukkia haluan kuin seksiä, kerro se lause mikä sut noin sai ajatteleen. olen häntä pyytänyt käyttämään yksinkertaisesti niitä hepeneitä kun niitä on.

Vierailija
8/10 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisen aina pitäisi olla se miestä miellyttävä. Mitä itse olet valmis satsaamaan, että olisit vaimosi mielestä kiihottavampi?

luonto nyt vaan on järjestänyt asian niin että nainen on miehelle haluttava oli mies millainen tatoo, mies kiihottuu myös visuaalisesti. muutenhan ei lisääntymistäkään tapahdu. kyselet multa miks NAISEN AINA TÄYTYY. outoa. teen kaiken niinku moni muukin palstalainen miellyyttääkseen vaimoaan. kotityötkin päälle, mutttei ne auta. keskitytäämpä nyt aiheeseen eikä kummallisen suureen määrää peukutuksia edelliselle vastaukselle joka on aika köyhä!

Vierailija
9/10 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hhyyp kirjoitti:

ai miks?jos näppäimistlö jättää väliin niin ei tod jaksa joka äppäintä korjata.

Vierailija
10/10 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei liity vttuilu edes aiheeseen. kirjoitti:

Hhyyp kirjoitti:

ai miks?jos näppäimistlö jättää väliin niin ei tod jaksa joka äppäintä korjata.

Jos tällä tasolla on muutkin asiat ("en tod jaksa korjata") niin en ihmettele vaimon haluttomuutta...