Kirjoita tänne sellainen FB-päivitys, mikä saa sut ärsyyntymään
Aloitan: Vastarakastuneiden päivitykset, joissa on siirapin lisäksi aivan liikaa informaatiota
"Taas ihana päivä tänään rakkaan kanssa <3 <3 Kohta saunaan ja sitten vähän... ;)"
Kommentit (339)
Vierailija kirjoitti:
"Parasta tänään: valkeat kuulaat, luomubataattiranskalaiset, keittiössä nauravat ystävät. Bon Iver kuiskii korviin, omenachutneyn huumaava tuoksu tekee kaikesta ihan pikkuisen parempaa. Oi syksy, kuinka sua oonkaan kaivannut! <3 "
Tää kuulostaa ihan blogitekstiltä tyyliin Stella/Eeva Kolu ym...
"Olipa ihana viikonloppu! On tavattu ystäviä, syöty hyvää ruokaa, naurettu ihan liikaa, pelattu mölkkyä, käyty uimassa... Rakastan teitä kaikki Salla, Liisa, Juulia, Ämmä, Roosa ja Linda <3 Lisää tällaisia hetkiä! *+tähän loppuun vielä joku inside-läppä silmänisku hymiön kaa kuten esim:* Ensikerralla katsotaan sitten kuka miukuu parhaiten... ;)"
Kerran eräs hivenen, noh, huomiota ja tykkäysksiä kerjäävä tuttu päivitti, kuinka ojensi kirjastossa lyhytkasvuiselle ihmiselle kirjan, johon tämä ei ylettänyt, lisäten "Ja hänen säihkyvä hymynsä ja vilpitön kiitollisuutensa antoi voimaa koko loppupäivään :))))))"
En ollut yllättynyt, että hänen 70000 samanhenkistä kaveriaan tykkäsivät tuosta päivityksestä.
Ihan kuin se olisi ollut jotenkin jokaisen edes suht. normaalin ihmisen normaalielämästä poikkeava teko? :D
"Olipa ihan super mahtava ilta tyttöjen kans!!! <3<3<3 Kiitos se, se, se ja se! Ihan huippuu! Pitää ottaa joskus taas uusiksi!! <3"
Aha?
Ai niin kaverin Mary Kay postaukset, ei oikein mitään muuta oo jakanutkaan sen jälkeen kun lähti niihin hommiin ja joutui ihan aivopestyksi, nyt sit koittaa kovasti rekrytä muita hänelle hommiin... Siis itselleen, eihän se mitään verkostomarkkinoitia ole!
"I love my Mary Kay!!! <3"
Kysymykset, joihin saisi nopeammin googlettamalla vastauksen
" mihin asti Siwat on auki"
"Paljonko lääkäriasemalla X maksaa käynti?"
"Myydäänkö Biltemassa kissoja?"
Öljyt ❤ kuinka paljon rauhaa, rakkautta ja unelmien toteutumista ne on meidän perheen elämään tuoneet... 💙❤💚💛 kiitos Krisu, että annoit meille mahdollisuuden tutustua näihin luonnon eliksiireihin... ne voimaannuttaa ja on tuonut lisävoimia haastelliseen arkeen. #younglivingforever
Vierailija kirjoitti:
Kerran eräs hivenen, noh, huomiota ja tykkäysksiä kerjäävä tuttu päivitti, kuinka ojensi kirjastossa lyhytkasvuiselle ihmiselle kirjan, johon tämä ei ylettänyt, lisäten "Ja hänen säihkyvä hymynsä ja vilpitön kiitollisuutensa antoi voimaa koko loppupäivään :))))))"
En ollut yllättynyt, että hänen 70000 samanhenkistä kaveriaan tykkäsivät tuosta päivityksestä.
Ihan kuin se olisi ollut jotenkin jokaisen edes suht. normaalin ihmisen normaalielämästä poikkeava teko? :D
En oo pitäny itteeni mitenkääm herkkävatsaisena, mutta nyt nousi pieni puklu suuhun... Hyi helevetti! 😂
Mielensäpahoittajat on pahimpia. Esim, kerran yksi tällainen linkitti minulle jonkun vanhan Salkkari-pätkän johon kommentoi "Vähän toi saku on ihana" ja vaikka en mikään salkkari-fani olekaan niin yritin välttää paskamyrskyn kirjoittamalla "Onhan se Saku ihan söpö :)"
Tästä sain seuraavan parin tunnin saarnan, että yritän vaikuttaa häntä älykkäämmältä kun olin kirjoittanut Sakun nimen isolla ja hän pienellä.
Huokauuuuus...
Tätä lukiessa tulee fiilis että kaikki mitä paitaan fbseen on jonkun mielestä ärsyttävää :D
Vierailija kirjoitti:
Tätä lukiessa tulee fiilis että kaikki mitä paitaan fbseen on jonkun mielestä ärsyttävää :D
* postaa
Vierailija kirjoitti:
Kysymykset, joihin saisi nopeammin googlettamalla vastauksen
" mihin asti Siwat on auki"
"Paljonko lääkäriasemalla X maksaa käynti?"
"Myydäänkö Biltemassa kissoja?"
Oliko puhe myös palstan ärsyttävimmistä aloituksista? :D
Kahden porukan väliset kiittely facessa (ihanasta illasta jne), missä on vaan tarkoitus ilmaista muille, kuinka oltu yhdessä.
Tänään on syöpälasten/masentuneiden/whatever päivä. 99% ystävistäni ei jaa tätä, minä kuitenkin olen hyvä ihminen blaablaa.
Tai imelä kuva, jossa joku maailmaasyleilevä mietelause. Sateenkaaria jne.
<3 Laitan tänne tämän päivityksen, koska haluan tietää ketkä seuraavat päivityksiäni. Jos olet oikea ystäväni, laita tähän kommentti mikä minussa on parasta ja kopioi tämä sen jälkeen omalle seinällesi <3
Toistuvat lapsi-, koira- tms. päivitykset. Yksi pöhelö tuttu päivittää Facebookiin noin viisi kertaa päivässä kuvia koiristaan ja kissoistaan. Lakkasin seuraamasta häntä. Kaikki mysteeripäivitykset, joista ei voida kysyttäessä kertoa, mistä on kyse, vaikka asia olisi miten arkinen. Esim. yksi tuttu lähti opiskelemaan uutta alaa ja postaa välillä kuvia koulustaan mutta ei koskaan vastaa kysymyksiin siitä, mitä opiskelee. Toistuvat yltiöpositiiviset arjenhehkutuspäivitykset ja imelät parisuhdepäivitykset ihmiseltä, jonka tiedät pettäneen kumppaniaan.
*Jatkuva valitus kaikesta, tyyliin "Tänään näin Itä-Helsingin Prismassa kuinka joku äiti lappasi irtokarkkeja pussiin ja lapsi parkui vaunuissa"
*Tänään zumbatunnin jälkeen kauppaan ja juuri ehdin tyhjentää kauppakassit, kun heti piti lähteä viemään lasta harrastukseen, sitten synttärilahjan ostoon, sitten jo päivällisen laittoon ja lapset nukkumaan ja puolison kanssa leffaa ja viiniä. Ai niin, ja ehkä jopa hammaslääkärikin oli mahtunut päivään. Tällaista on mun elämä ja hymiö, kerjäten siis kehuja, kuinka olen niin ahkera ja eikö olekin elämäni niin kiireistä ja kiinnostavaa. Ketä oikeasti kiinnostaa nuo asiat? Laiskahan siellä vaan taas töitään luettelee.
Ne saatanan Paolo "rahankerääjä" Cohellon -tyyliset mietelauseet tai sitten ne "Olen outo, olen erilainen" -tekstit, joita löytyy aina juuri niiltä ihmisiltä, jotka ovat super-mauttomia-hajuttomia-värittömiä plus Erityisherkkyysjauhanta
Ne v***un kiertokirjeet. "Tiedän kyllä, ketkä eivät kopioi ja ymmärrän" Ai saatana, nyt aloin kiehua. Ja ne " rintasyöpäviikon tukemiseksi" laitetut sydämet tai mitkä tahansa, mitään rintasyöpäviikkoa ei ole edes olemassa ja teidän sydämenne eivät sitä tue tai "lisää tietoisuutta", mitä ikinä se tarkoittaakaan. Kaikki tietävät, mikä on rintasyöpä.
Näitä postaavat yleensä ne, jotka muutenkin postaavat vain jakoja jostain valmiista sivuista eivätkä osaa kirjoittaa mitään itse.
Lisäksi ovat ne, jotka aamulla laittavat kaksitoista hyvän huomenen toivotusta valmiilla kukka-,sydän- tai herttainen eläinpohjalla. Illalla sama.
Jokainen saa kertoa tekemisistään vaikka kuinka, se ei minua haittaa.
Kun jotkut luulee, että se oma ihan tavallinen elukka, on se sitten kissa, koira tai marsu on jotenkin ihan yli-ihana ja kaikki varmaan haluaa tietää mitä se tekee ja sille tehdään oma profiili, missä se sitten muka kirjoittelee.
"Käytiin mamman kanssa tänään lenkillä. Tänään tein sitä ja tätä. Mamma antoi ruokaa olipas hyvää nami nami!"
Yks tuttu teki juuri koiralleen instaan oman profiilin, kun kuulemma aina, kun laittaa siitä kuvia niin kaikki sanoo, että pitäs tehdä Maurille omat sivut ja nyt kun tuli yhteenki kuvaan tyyliin sata pyyntöö et teethän??? Menin kattoon sen muidun instasta kaikki Maurin kuvat ja yhdessäkään ei kyllä lukenu et pitäs Maurin saada omat sivut ku se on niiiiin ihku! :D
Sama muija vaihtaa miestä useemmin kun pikkareita, missä pyllistelee instakuviinsa ja aina kun on mies niin kaikki on niin ihQ ihanaa ja muuttaa heti äijän lui tai vähintään samalle paikkakunnalle. Sit ku tulee ero niin vittu ku miehet on ihan perseestä ja en oon kyl loppu elämäni sinkku ja Mauri on ainut mies ketä tarvin ja muuttaa takas sinne mistä tulikin, kunnes... Kai toi jotain järjen ja mielen köyhyyttä on. :D
Tykkää tästä ja jaa tämä jos välität syöpään sairastuneista. 90% jättää jakamatta...