Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet jos näet alle 40-vuotiaan astuvan apteekkiin tai pois sieltä?

Vierailija
20.09.2016 |

Minua kiinnostaisi näin jo parikymmentä vuotta epileptikkona ollessa, mitä te ajattelett, kun joku alle 40 vuotias menee apteekkiin. Hänellä ei ole ilmeisemmin jalka tai käsi murtunut, eikä hän kanna talouspaperi-paketillista nenäliinaa, hakeakseen ilmeisemmin antibiotteja. Hän on siis ilmeisemmin "perusterve", ulkoapäin.

Käykö teillä väkisin koskaan mielessä joku automaattinen oletus, että hän hakee sieltä mieliala-lääkkeitä ja olisi kenties hullu tai muuten sairas, ja siten kävisi myös sääli tai suora viha, jossa toivotte hänet alikansalaisena uuniin, pilaamasta yhteistä harhaa sellaisista mukavista ilmiöistä, kuten monikulttuurillinen suomi tai tuuli- ja aurinkovoimalla 100%:sti toimiva suomen energiantyydyke?

T:mies 29v

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän OT, mutta tuli mieleen, jotta ootteko nähneet sen Monty Pythonin apteekkisketsin, jossa on häpeilemätön apteekkari? Tästä näin videon alusta:

:)

Vierailija
42/70 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaisi näin jo parikymmentä vuotta epileptikkona ollessa, mitä te ajattelett, kun joku alle 40 vuotias menee apteekkiin. Hänellä ei ole ilmeisemmin jalka tai käsi murtunut, eikä hän kanna talouspaperi-paketillista nenäliinaa, hakeakseen ilmeisemmin antibiotteja. Hän on siis ilmeisemmin "perusterve", ulkoapäin.

Käykö teillä väkisin koskaan mielessä joku automaattinen oletus, että hän hakee sieltä mieliala-lääkkeitä ja olisi kenties hullu tai muuten sairas, ja siten kävisi myös sääli tai suora viha, jossa toivotte hänet alikansalaisena uuniin, pilaamasta yhteistä harhaa sellaisista mukavista ilmiöistä, kuten monikulttuurillinen suomi tai tuuli- ja aurinkovoimalla 100%:sti toimiva suomen energiantyydyke?

Turha tähän on apteekkeja sotkea. Jokainen vastaantuleva ihminen on hullu, kunnes toisin todistetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos apteekkiin menee mies, se on narkkari ja neuloja vaan on menossa sossurahoilla ostamaan. Tai yskänlääkettä jolla pää sekaisin kun ei muutakaan saa.

Jos nainen, on menossa hakemaan aborttipilleriä.

Vain yli 40-vuotiailla on sairauksia. Tämä on fakta.

Olen siis olut 40 jo 10 vuotta, vaikka olen syntynyt -82? O_o Nyt kyllä masentaa :,(

Vierailija
44/70 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule, ohikulkijat eivät ajattele mitään noista asioista. Katsovat vaan että joku menee apteekkiin tai tulee apteekista.  Ihmisen joka noin paljon vaivaisi päätään toisten menemisillä ja tulemisilla pitäisi oikeasti  hankkia elämä. Lyhyesti:  apteekissa käymiset eivät kiinnosta ulkopuolisia pätkääkään eivätkä  he mieti miksi joku  käy  siellä. Ei kukaan ole niin  mielenkiintoinen.

Vierailija
45/70 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kävin hakemassa piilolinssinestettä koska oli nopeampi saada kuin jos olisi netistä tilannut. En pahemmin kyylää yhtään missään putiikissa mitä toiset käyvät ostamassa. Ja eihän sitä ikinä tiedä kenelle ostettu tavara on lopulta menossa.

Vierailija
46/70 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ajatellut yhtään mitään yhdestäkään apteekissa asioivasta ihmisestä, olen perusterve 38v. ja asioinut apteekissa useasti.

Vierailija
47/70 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ajattele mitään apteekki-asiakkaiden iän perusteella.

mies 55

Vierailija
48/70 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi hain apteekista hepatiittirokotteen, koska lähden matkalle.

T. 26v

Vierailija
49/70 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele mitään. Itse käyn apteekissa hakemassa vitamiineja, ihovoiteita, päänsärkylääkkeitä. 

Vierailija
50/70 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käypä AP hakemassa oikeat lääkkeet, ja muista että vain otettu lääke auttaa!

Vierailija
51/70 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama oletko sinä epileptikko vai et. Mutta suosittelen kyllä sinulle useammin apteekissa käynti. Sitä ennen psykiatrilla.

Vierailija
52/70 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä kyllä ajattele noin, harvemmin tulee kyllä edes apteekissa asioivia näin kaupungissa sen kummemmin noteerattua. Apteekissa mielessä on yleensä ne omat ostokset, ei muiden. Tosin kerran eräs nainen kyseli kovaan ääneen farmaseutilta suolentyhjennyksestä ja peräruiskeista, niin se on jäänyt mieleen :D

Vierailija
53/70 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pakko sanoa, että olipahan taas aloitus.

Voi itku ja vittu.

Vierailija
54/70 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun tuli lapsi, niin apteekissa on tullut ravattu yleensä useamman kerran viikossa, milloin mitäkin pikkutarviketta ostamassa. Viimeksi nenänhuuhtelulaite, sitä ennen D-vitamiinitipat, sitä ennen nestemäinen Panadol yms. Ja tietysti nännivoiteet ja vaippaihottumavoiteet ja mitä milloinkin. onneksi apteekki on lähellä, ja siellä mut tunnetaan jo :D

Tai oikeastaan se apteekissa ravaaminen alkoi jo vaimon raskausaikana. Meillä työnjako on sellainen, että vaimo synnytti ja hän imettää, minä hoidan kaupassa ja apteekissa käynnit, pyykinpesut ja muut sellaiset käytännön hommat.

Vierailija
55/70 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun uniikkikorttiostokset viimeiseltä 12kk ajalta on 1200e eikä yhtään mielialalääkettä.

Vierailija
56/70 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään t. apteekin kassa

Vierailija
57/70 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin mua ei vois vähempää kiinnostaa mitä ne muut sieltä hakee.Ap:lla on ihan liikaa aikaa,jos joutaa ajatella tälläisiä...

Vierailija
58/70 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

särkylääkettää minä sieltä ostan, tai jotain voidetta

Vierailija
59/70 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin että ap on mies. Naisilla ei tulis ikinä mieleenkään ihmetellä miksi joku alle 40-vuotias asioi apteekissa, vaikka siellä reseptipuolella. Tulis nimittäin ekana ainakin nuorista naisista mieleen e-pillerit eikä mitkään mielialalääkkeet, sitten antibiootit ja onhan niitä fyysisiä sairauksia nuorillakin. Itse olen alle 40-vee ja haen apteekista reseptipuolelta astmalääkkeitä.

Vierailija
60/70 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjitäänkö täällä vammaista? Vain joka 1:196 ei tällä hetkellä syrji ja se on vain vähän päälle 0,5% kansasta...

Huh, mikä meininki!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi