Uusi miesystävä ei suostu panemaan ilman tuplaehkäisyä!!!
Hän sanoo, ettei koskaan pidä luottaa kehenkään sataprosenttisesti! Kun ei kuulemma halua saada lapsia, niin käyttää kumia poikkeuksetta ja joka tilanteessa. Meillä tuli sitten riitaa asiasta ja kun sanoin, että tuo on kuin märkä rätti vasten kasvojani, niin hän vain häipyi ovesta ja huusi että "hajoapa sitten siihen!" Nyt olen nyyhkyttänyt kotona koko päivän. Mies tulee pian töistä kotiin. En tiedä pitäisikö vaan käskeä pakkaamaan tavaransa vai mitä? Eikö tämä vähän kerro siitä, että miehellä on häikkää korvien välissä?
Kommentit (45)
Vastuuntuntoinen mieshän tuo on. Jos mies ei ole valmis saamaan lapsia, pitää itse pitää huolta 99,99 % ehkäisystä eikä luottaa toiseen.
Onnea, olet pariutunut miespuolisen av-mamman kanssa!
Vaikka luotto toiseen olisi 100% voi ehkäisy silti aina pettää. Siksikin tuplaehkäisy on hyvä ratkaisu, pienentää yksinkertaiseen ehkäisyyn nähden pettämismahdollisuutta reilusti. Jos toinen menetelmä pettää, voi vielä toinen pelastaa tilanteen.
Triplaehkäisy olisi toki vielä parempi vaihtoehto.
Mies varmaan kasvanut ison siskokatraan kanssa ja oppinut olemaan luottamatta naisiin.
Siis mitä sä itket, sitäkö ettei mies halua lapsia? Olisit tyytyväinen, että olet löytänyt noin vastuullisen miehen!
Toisaalta itse antaisin kyllä pakit, jos mies vaatisi minua käyttämään hormoneita raskauden ehkäisyyn ja olisin tästä asiasta aika tyrmistynyt.
Ehkä parempi hakea avioeroa (miksi muuten jo asuisitte yhdessä?!), jos näkemyksenne näinkin tärkeästä asiasta noin kovasti eroavat.
Tyhmähän se on, joka ilman ehäisyä panee, vaikkei halua lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka luotto toiseen olisi 100% voi ehkäisy silti aina pettää. Siksikin tuplaehkäisy on hyvä ratkaisu, pienentää yksinkertaiseen ehkäisyyn nähden pettämismahdollisuutta reilusti. Jos toinen menetelmä pettää, voi vielä toinen pelastaa tilanteen.
Millainen olisi triplaehkäisy? Kumi, pillerit (tai joku muu naisen hankkima ehkäisymuoto) ja mikä olisi kolmas?
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä sä itket, sitäkö ettei mies halua lapsia? Olisit tyytyväinen, että olet löytänyt noin vastuullisen miehen!
Toisaalta itse antaisin kyllä pakit, jos mies vaatisi minua käyttämään hormoneita raskauden ehkäisyyn ja olisin tästä asiasta aika tyrmistynyt.
Ehkä parempi hakea avioeroa (miksi muuten jo asuisitte yhdessä?!), jos näkemyksenne näinkin tärkeästä asiasta noin kovasti eroavat.
Niin siis jos mies haluaa ihan oikeasti varman ehkäisyn eikä mitään 98 prosenttista, niin sinä et olekaan valmis tekemään osaasi? Et siis kannatakaan vastuullisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Mies varmaan kasvanut ison siskokatraan kanssa ja oppinut olemaan luottamatta naisiin.
Ai näinkö naiset tosiaan ajattelee omasta sukupuolestaan? Eipä kyllä kannusta seurustelemaan moisten olentojen kanssa.
Sulla taitaa olla häikkää korvien välissä.
Oletko siis pettynyt kun et saa huijattua miestä isäksi tällä legendaarisella "pillerit petti" selityksellä?
Kun ei vaan kävisi vieraissa kun käyttää (ilmeisesti kortsua?) Pelkää saavansa taudin tältä jota käy välillä "polkaisemassa"....kysypä asiaa mieheltäsi että mikä on totuus? Koska itse en henk.koht. pidä kortsujen kanssa räpeltämisestä...kun siinä menee nautinto puolin ja toisin!
Ei vaan kehtaa puhua sukupuolitaud(e)istaan!
Uusi miesystävä ja asutte jo yhdessä. Porvoossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen olisi triplaehkäisy? Kumi, pillerit (tai joku muu naisen hankkima ehkäisymuoto) ja mikä olisi kolmas?
Se vaahto mikä tappaa spermaa.
Vierailija kirjoitti:
Kun ei vaan kävisi vieraissa kun käyttää (ilmeisesti kortsua?) Pelkää saavansa taudin tältä jota käy välillä "polkaisemassa"....kysypä asiaa mieheltäsi että mikä on totuus? Koska itse en henk.koht. pidä kortsujen kanssa räpeltämisestä...kun siinä menee nautinto puolin ja toisin!
Jos mulle nainen rupeisi vihjailemaan että petän koska käytän kortsua, lentäisi kyllä pihalle.
Työn sankari. Varmaankin jonkinlainen stakhanoviitti.