Uusi miesystävä ei suostu panemaan ilman tuplaehkäisyä!!!
Hän sanoo, ettei koskaan pidä luottaa kehenkään sataprosenttisesti! Kun ei kuulemma halua saada lapsia, niin käyttää kumia poikkeuksetta ja joka tilanteessa. Meillä tuli sitten riitaa asiasta ja kun sanoin, että tuo on kuin märkä rätti vasten kasvojani, niin hän vain häipyi ovesta ja huusi että "hajoapa sitten siihen!" Nyt olen nyyhkyttänyt kotona koko päivän. Mies tulee pian töistä kotiin. En tiedä pitäisikö vaan käskeä pakkaamaan tavaransa vai mitä? Eikö tämä vähän kerro siitä, että miehellä on häikkää korvien välissä?
Kommentit (45)
oispa tollasii miehii enemmän :/ vaikuttaa tosi vastuuntuntoiselta.hienoa miehet!
Ehkä sillä on joku tauti ja siksi hänen pitää käyttää kondomia. Jos ei niin fiksu mieshän hän on, kun huolehtii itse ettei tee vahinkolapsia.
Minä en mitään hormoneja suostuisi itseeni pumppaamaan. Jos on miehelle niin tärkeää pistäkööt itse pillerit naamaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Miehen kannattaa aina olla 100 % varma. Tuplaehkäisy sekä isyystesti ihan riippumatta siitä, kuinka ihanalta se oma vaimo tuntuu. KOSKAAN ET VOI TIETÄÄ. Jos nainen ei näitä toimenpiteitä hyväksy niin se on yksinkertaisesti paska nainen, todennäköisesti aika epärehellinen yksilö, josta kannattaa hankkiutua eroon!
Se on kauhea loukkaus naista kohtaan, jos ei 100 % varmasti usko että vaimo on rehellinen tässä asiassa. Kondomeista toki samaa mieltä.
Kyllä mulla sois hälytyskellot päässä, jos tuplaehkäisystä huolimatta nainen tulisi raskaaksi. Taatusti vaatisin miehenä isyystestin, enkä tunnustais lasta sitä ennen.
Ja elaria vaan menemään, jos lapsi olis oma. En tommosen huijarin kanssa haluaisi perhettä perustaa. Ja joka tapauksessa jakorasia pihalle, jos lapsi ei oliskaan omaa verta.
Eli nainen sahaa omaa oksaansa tuossa joka tapauksessa. Tuplaehkäisyn pettämiseen en usko missään vaiheessa.
Se on kauhea loukkaus naista kohtaan, jos ei 100 % varmasti usko että vaimo on rehellinen tässä asiassa. Kondomeista toki samaa mieltä.