Vierailija

Siis oikeaa lääkäriä tai ammatiltaan siis lääkäriä!!
Oon 16.5v poika. Oon 167cm pitkä.
Oon aina ollut pienikokoinen. Mulla alkoi murrosikä n. 14 vuotiaana. Kasvupyrähdys tuli
vähän ennen, kuin täytin 15v (olin vain 152cm)
Vuoden päästä olin 10cm pidempi. Se jälkeen olen kasvanut enää 5-6cm vauhtia/ vuosi.

Eli nyt oon 167cm ja oon kasvannu viime helmikuusta 4cm josta on jo yli puolivuotta.

Onko normaalia??? Että kasvupyrähdystä kestää vain vuoden ja sitten hidastuu??? Joka puolella sanotaan, että se kestää n. 2 vuotta!!

Miksi mulla kesti vain vuoden??
Isäni oli iässäni saman pituinen.
Nyt vanhempani ovat isä 172cm ja äiti 164cm.
Isällä tuli ilmeisesti samoihin aikoihin kasvupyrähdys. Kuin mulla ja kasvoi mun iästäni enää sen 5cm.

Oma ennisteeni on vähän alle tai korkeintaan päälle 170cm. Ei ollut niin tarkkaa. Nythän olen jo sen vähän alle 170cm.
Kasvanko vielä?

Entä onko tämä normaalia, että nopea kasvu kestää vain vuoden eikä kahta vuotta niin kuin puhutaan aina??

Mikä mahtaa olla suunilleen loppupituuteni?
Entä kasvaako jalkani vielä?? Sillä jalkani on vain 24cm pitkä. Isä puhui, että hänellä oli mielestään ysillä 39, mutta jalka kasvoi kuitenkin 43 kokoon.

Sivut

Kommentit (31)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ainiin tässä on sukulaisten pituuksia.
Isän äiti 157cm, isän isä 177cm sekä äidin äiti 164cm ja äidin isä 183cm. Enoni on 187cm eli äidin veli.

ISÄN ÄIDIN puolella on lyhyitä. Miehet 160 senttisiä ja naiset 150 senttisiä.

Terveydenhoitaja ennusti, että minusta tulisi vähintään vähän alle 170 cm tai korkeintaan vähän päälle 170cm, koska olen aina kasvanut sen verran hitaasti.

Nyt olen siis 167cm ja isä 172cm ja äiti 164cm.

T. Ap

Vierailija

Metamorfoosi ja siitä seruaavat morfologian muutokset. Olet hieman lateraalinen normiväestöön verrattuna, mutta sovitaan, että koska posteriorisesti kasvava peniksesi on lateraalisesti oikean mittainen, voit aloittaa kunnilinguksen antamisen naiselle ja masturbaation antamisen itsellesi. Eli ei muuta kuin lisää paskaa housuun!

Vierailija

Sinulla on aika lyhyet vanhemmat, joten et tuskin itsekään kovin pitkäksi tule. Kasvua ja kehitystä kyllä vielä tapahtuu, mutta ei ne muutokset parissa yössä esille tule.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Teletappi :=))))

Suurin osa tytöistäkin taitaa nykyisin olla jo yli 174 cm.

Kuten kunnon arjalaisen kuuluukin olla!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lääkärit ovat töissä eivätkä kerkeä palstailemaan.

Minä ainakin pääsin töistä jo yhdeltä, kävin vesijumpassa ja nyt sitten palstalla.

Ap:lle sanoisin, että varaa aika koululääkärille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkärit ovat töissä eivätkä kerkeä palstailemaan.

Minä ainakin pääsin töistä jo yhdeltä, kävin vesijumpassa ja nyt sitten palstalla.

Ap:lle sanoisin, että varaa aika koululääkärille.

Kuulostaako tämä huolestuttavalta?
Ap

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat