Uusi miesystävä ei suostu panemaan ilman tuplaehkäisyä!!!
Hän sanoo, ettei koskaan pidä luottaa kehenkään sataprosenttisesti! Kun ei kuulemma halua saada lapsia, niin käyttää kumia poikkeuksetta ja joka tilanteessa. Meillä tuli sitten riitaa asiasta ja kun sanoin, että tuo on kuin märkä rätti vasten kasvojani, niin hän vain häipyi ovesta ja huusi että "hajoapa sitten siihen!" Nyt olen nyyhkyttänyt kotona koko päivän. Mies tulee pian töistä kotiin. En tiedä pitäisikö vaan käskeä pakkaamaan tavaransa vai mitä? Eikö tämä vähän kerro siitä, että miehellä on häikkää korvien välissä?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka luotto toiseen olisi 100% voi ehkäisy silti aina pettää. Siksikin tuplaehkäisy on hyvä ratkaisu, pienentää yksinkertaiseen ehkäisyyn nähden pettämismahdollisuutta reilusti. Jos toinen menetelmä pettää, voi vielä toinen pelastaa tilanteen.
Triplaehkäisy olisi toki vielä parempi vaihtoehto.
Millainen olisi triplaehkäisy? Kumi, pillerit (tai joku muu naisen hankkima ehkäisymuoto) ja mikä olisi kolmas?
Se vaahto mikä tappaa spermaa.
Eipä tullut tuo mieleen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä sä itket, sitäkö ettei mies halua lapsia? Olisit tyytyväinen, että olet löytänyt noin vastuullisen miehen!
Toisaalta itse antaisin kyllä pakit, jos mies vaatisi minua käyttämään hormoneita raskauden ehkäisyyn ja olisin tästä asiasta aika tyrmistynyt.
Ehkä parempi hakea avioeroa (miksi muuten jo asuisitte yhdessä?!), jos näkemyksenne näinkin tärkeästä asiasta noin kovasti eroavat.
Niin siis jos mies haluaa ihan oikeasti varman ehkäisyn eikä mitään 98 prosenttista, niin sinä et olekaan valmis tekemään osaasi? Et siis kannatakaan vastuullisuutta?
Ja muita kuin hormonaalisia ehkäisykykeinoja ei sitten ole vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies varmaan kasvanut ison siskokatraan kanssa ja oppinut olemaan luottamatta naisiin.
Ai näinkö naiset tosiaan ajattelee omasta sukupuolestaan? Eipä kyllä kannusta seurustelemaan moisten olentojen kanssa.
Mikä saa olettamaan viestiä naisen kirjoittamaksi?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Miehen kannattaa aina olla 100 % varma. Tuplaehkäisy sekä isyystesti ihan riippumatta siitä, kuinka ihanalta se oma vaimo tuntuu. KOSKAAN ET VOI TIETÄÄ. Jos nainen ei näitä toimenpiteitä hyväksy niin se on yksinkertaisesti paska nainen, todennäköisesti aika epärehellinen yksilö, josta kannattaa hankkiutua eroon!
Tuplaehkäisy ehdottomasti jos mies ei isäksi halua. Mutta isyystesti on valtava loukkaus naista kohtaan! Vain surkea lassukka vaatii isyystestiä jos ei ole vahvaa epäilystä että nainen on pettänyt!
Ei voi muuta sanoa, kuin että viisas mies!!!!
Vai onko sillä hoito C-hepatiittiin menossa? Silloin pitää käyttää tuplaehkäisyä ainakin puoli vuotta.
on ehkä tutustunut varoittaviin esimerkkeihin eikä halua elareita maksettavaksi
Nää provot on aina parhaita. Viimeistään siinä vaiheessa kun aloituksessa on itken silmät päästäni/itku pääsi/märisen/nyyhkytän, alkaa hälytyskellot soimaan.
Aika saatanan fiksu mies. Mulle tollanen kiitos! N27
Tuplaehkäisy on todella järkevää mieheltä jos ei halua lapsia. Itse olin hysteerisen tarkka ehkäisystä silloin, kun en lapsia vielä halunnut, mutta naisena katsoin e-pillerien riittävän kun saatoin itse huolehtia niiden ottamisesta. Jos joskus unohdin pillerin niin käytimme kondomia siinä kierrossa. Eikä vahinkoja sattunut, vaikka myöhemmin saimme lapset ekalla ja tokalla yrittämällä.
(tosin, ettet vaan ole mies, joka yrittää jälleen kerran lietsoa naisvihaa? No, vastauksista huomaat, että naiset ovat tässä yleisesti ottaen järkevän miehen puolella).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Miehen kannattaa aina olla 100 % varma. Tuplaehkäisy sekä isyystesti ihan riippumatta siitä, kuinka ihanalta se oma vaimo tuntuu. KOSKAAN ET VOI TIETÄÄ. Jos nainen ei näitä toimenpiteitä hyväksy niin se on yksinkertaisesti paska nainen, todennäköisesti aika epärehellinen yksilö, josta kannattaa hankkiutua eroon!
Tuplaehkäisy ehdottomasti jos mies ei isäksi halua. Mutta isyystesti on valtava loukkaus naista kohtaan! Vain surkea lassukka vaatii isyystestiä jos ei ole vahvaa epäilystä että nainen on pettänyt!
Tilastollinen tosiasia että lapsista 2-4% on vieraan miehen on jo yksinään riittävän vahva epäilys.
Mies on joko jo kerran onnistuttu vetämään retkuun tai ainakin yritetty, joten on nyt viisaampi. Ja sitä paitsi reilu mies, kun tekee selväksi heti, että ei halua lapsia. Oletko kysynyt, onko hänellä jonkun toisen naisen kanssa lapsi, siis sellainen pillerit petti -tenava?
Jos on noin fiksu mies, niin anna sille mun puhelinnumero jos sulle ei kelpaa.
Siis mieshän haluaa kortsua käyttämällä ehkäistä sekä raskautta että mahdollisista aiemmista suhteista tulleita piileviä sukupuolitauteja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka luotto toiseen olisi 100% voi ehkäisy silti aina pettää. Siksikin tuplaehkäisy on hyvä ratkaisu, pienentää yksinkertaiseen ehkäisyyn nähden pettämismahdollisuutta reilusti. Jos toinen menetelmä pettää, voi vielä toinen pelastaa tilanteen.
Triplaehkäisy olisi toki vielä parempi vaihtoehto.
Millainen olisi triplaehkäisy? Kumi, pillerit (tai joku muu naisen hankkima ehkäisymuoto) ja mikä olisi kolmas?
Vaahto tms. kolmas.
Minusta tosi hyvä, että joku ottaa ehkäisyn tosissaan. Itse olen järkyttynyt, miten paljon syntyy lapsia vielä tänä päivänä ns. vahinkoina. Jopa tuntemani akateeminen pariskunta on saanut molemmat lapsensa tällä tavalla. Esikoisen vuoksi heillä oli ns. haulikkohäät.
Itse en suostuisi tuplaehkäisyyn ihan siitä syystä, ettei mikään hormonaalinen ehkäisy sovi minulle. Vaadin siis joka suhteessa kondomin, mutta mies ei voi valitettavasti vaatia pillereitä tms minulta.
Että tällaisen provon ap sitten meni ja kehitteli päivän teemoista. Ja vieläpä ihan paskan ja yliampuvan provon. Mutta periaate on ihan oikea. Kun minulla ja miehelläni oli se tilanne että ei ollut hormonaalista ehkäisyä eikä tosiaan haluttu vauvaa, niin ovulaation aikaan oli käytössä sekä kumi että vaahto. Ja kyllä mä sen neuvon antaisin miehelle että jos lasta ei missään tapauksessa saa tulla, ei voi luottaa pillereihin. Jos muutama sadasta voi tulla raskaaksi pillereillä (98% luotettavuus?), niin se on parikymmentä tuhannesta ja pari sataa per 10 000.
Siis ensin muutatte yhteen ja sitten keskustelette ehkäisystä? Seksiä ei ole ilmeisesti vielä ollut?
Aika pitkäksi on venynyt tämä provo.