Av-mamma, kuvaile ulkonäkösi
Minä aloitan. Ruskeat keskipitkät hiukset, ruskeat isot silmät, naama semmonen "ei klassisen kaunis" mutta ei ruma kuitenkaan, kroppa hoikka/urheilullinen, tissit pyöreät 75d. Minulle on sanottu että näytän parhaimmalta mahd luonnollisella meikillä ja treenivaatteissa. Olen 28v äiti enkä osaa oikein enää meikata itseäni niinkun nuorempana. Nyt teidän muiden vuoro.
Kommentit (44)
Rumia siis, aivan kuten ajattelin. Meikkaamattomia olmeja tai sit wt tyylisiä kouvolatukka -räikeävaate-lävistys-mammoja. Yök. Ihmekään kun täällä ollaan kaunottarille niin katkeria.
157cm/93kg. Vaaleat tosi lyhyet ja ohkaset hiukset. Pienet ruskeat silmät ja "pottu" nenä. Huulet aika ohkaset myös. Tälläi tavallinen suomalainen nainen.
160 cm, 56-58 kg. Viime kuukausina normipainoni päälle tulleet 4-6 kiloa ovat sijoittuneet vyötärölle ja reisiin. Luonnonvaalea, kaulalle ulottuva, ohutlaatuinen mutta kohtalaisen tuuhakka tukka. Sinivihreät silmät, perunanenä, suurehko suu. Ikää 53 vuotta ja vaihdevuodet muokanneet kehoa ja ulkonäköä viimeisimmän vuoden aikana vähemmän miellyttävällä tavalla.
169 cm pitkä ja 60 kg, hiukan päärynämallinen vartalo. Maantienväriset (oma väri) hieman yli olkapäiden yltävät hiukset, siniset silmät ja kuulemma ihan kauniit kasvot. Olen 35-vuotias, mutta minua luullaan usein nuoremmaksi. Pukeudun miten milloinkin, tilaisuuden mukaan, minulla ei ole mitään selkeää pukeutumistyyliä. En meikkaa juurikaan.