Av-mamma, kuvaile ulkonäkösi
Minä aloitan. Ruskeat keskipitkät hiukset, ruskeat isot silmät, naama semmonen "ei klassisen kaunis" mutta ei ruma kuitenkaan, kroppa hoikka/urheilullinen, tissit pyöreät 75d. Minulle on sanottu että näytän parhaimmalta mahd luonnollisella meikillä ja treenivaatteissa. Olen 28v äiti enkä osaa oikein enää meikata itseäni niinkun nuorempana. Nyt teidän muiden vuoro.
Kommentit (44)
Pitkähkö (175), treenattu, pienehköt rinnat. Vaaleat puolipitkät hiukset. En ole millään muotoa söpö tai nätti, suht hyvännäköinen kuitenkin. Voimakkaat klassiset piirteet. Joku joskus sanonut komeaksi naiseksi. Töissä pukeudun formaalimmin (nyt hame + neule + korkkarit), vapaa-ajalla viihdyn urheilukamppeissa. Ikää 42 vuotta, luullaan usein vähän nuoremmaksi. Kaikkien ulkonäkökipuilujen jälkeen voin sanoa nyt olevani oikein tyytyväinen. Olen vahva ja terve, ja se näkyy ulospäin. =)
kalpea meikitön naama piilossa isojen mustien silmälasien takana. ohut, aina rasvaiselta näyttävä maantienharmaa tukka (värjäsin ennen punaiseksi , sitten sain tarpeekseni värjäyskierteeseen) nutturan tapaisella. en osaa laittaa hiuksia, enkä ole ikinä oppinut oikein meikkaamaan...
pituutta 174cm, hoikka mutta löysä kroppa, pienet tissit, pieni lättänä perse.. päällä juuri nyt tummansiniset pillifarkut, musta Johnny Cash-toppi ja puna/mustat villasukat. iso tatska olkapäässä ja pienempi korvan takana. kulmalävistys ja useampi korvalävistys. perunanenä, siniharmaat silmät jotka eivät ole isot eivätkä pienet, ruma hymy joka on aina näyttänyt irvistykseltä! ikää 38w
Ikää 29 vuotta. Pituutta keskivertonaista vähemmän n. 10 cm, ylipainoa 10 kilon edestä laskennalliseen ihannepainoon nähden. Tanakka ja tasapaksu vartalo. Hiukset lyhyet ja tummanruskeat. Ei meikkiä, iho suht hyväkuntoinen, mutta kasvot mitäänsanomattomat.
Epätoivoisesti koitan peitellä läskejäni pukeutuen pääosin mustiin tai harmaisiin vaatteisiin, verkkarit ja pitkähihainen yleisimmin päällä. Uskoakseni olen sitä ihmistyyppiä, joka ei jää ihmisten mieleen ja aika usein ihmiset kävelee päin tai yllättyvät "ai olitkin siinä, en huomannut".
Viimemainitussa on myös hyvät puolensa, ehkä niihin minunkaan läskeihin ja kulahtaneesen ulkonäköön ei kiinnitetä huomiota :D
- 25 vuotias
- Hiukset takapuoleen, paksut, hyväkuntoiset, tummanruskeat (onkin ainoa hyvä asia koko ulkonäössä)
- Siniset silmät
- 163/80
- Ruma pallonaama, ei kaksaria, vielä
- Pienet huulet, siro nenä
- Perseessä selluliittia
- C tissit ja aika kiinteät, mutta rumat siltikin
- Tiimalasi mallinen kroppa, mutta läskin peitossa, ei kuitenkaan näytä kovin pahalta, kiitos kropan mallin, läski olen siltikin, turha sitä on kierrellä ja kaarrella :D
- Pukeudun paljon neuletakkeihin ja mustiin suoriin housuihin, jaloissa nilkkurit
- En meikkaa koskaan, iho on sileä ja hyvässä kunnossa
- Olemattomat ripset
- Muotoillut kulmakarvat
Keskipituinen, pitkähiuksinen ja tummatukkainen. Karvaiset kämmenselät ja sormet, niitä joutuu välillä sheivaamaan. Mahassa raskausarpia vaikka en ole koskaan ollut raskaana. Kauniit siniset silmät. Pitkät, ohuet varpaat. Selkäläskit kainaloiden alla. Sääret kauniit ja pitkät. Pienet korvat. Lihavat merenneitoreidet
Oletko koskaan katsonut alkup. Vaahteramäen Eemeliä? Minä olen aikalailla ja jokapuolelta Komentooran näköinen.
Ollaan kuin kaksi marjaa.
Tuhkanvaaleat rintoihin yltävät hiukset, isot, pyöreät, harmaat, silmät syvällä kuopissaan. Kasvojen iholla muutama finni ja runsaasti mustapäitä painan sata kiloa ja olen vajaa 180 cm pitkä. Rintani ovat kokooni nähden pienet ja vaatimattomat. Lisäksi minulla on isot jalat ja leveät hartiat. Olen 19-vuotias. En meikkaa enkä värjää tukkaani ja ihoni on kalpea.
Jaa-a. No punainen suhteellisen pitkä(n.10cm yli olkapäiden) tukka. 158/54-55kg hoikka. Pullamasu raskauden jäljiltä. Tissit 75-80D löysät-.- reisistä napaan raskausarpinen. Naamasta suhteellisen nätti. Finnitön hyvä iho ja paljon pisamia. Pylly jääny jonnekkin raskauden jäljiltä! Mutta kyllä mää sen kuntoon punnerran :D ja sinivihreät silmät.
Ruskea lyhyt ns. leikauttu muotitukka. Hiukset harmaat (haaveilen ruskeista piilareista). Huolehdin hyvin kynsistäni. Paljon korviksia, sormuksia ja tatskoja löytyy. Irtoläskiä ym. hötöä on sen verran, että kova tuuli tekee silmillänähtäviä aaltoja ja väreitä kropassa. Tykkään syödä paljon hyvää ja juoda punkkua. Sen lisäksi tulee tsättäiltyä täällä noin 6-12 tuntia päivässä. Sen takia kroppakin on taikinaa, kun ei kerkee liikkuu. Pituus on 178 cm ja paino 135 kg. Silti vain pienet ketunnokat. Faceen otan vain lähikuvia meikatusta nassusta sopivista kuvakulmista ja vähän muokattuna. Tykkään pukeutua helppoihin vaatteisiin, koska kurottelu on raskasta. Eli pukeudun crokseihin, väljiin mustiin tai violetteihin vaatteisiin. Suosikkipaitani on vähän virittynyt muumi t-paita. Kuuma on koko ajan kun päällä on ns. 10 cm paksu "läskipuku".
Perus-palstalainen kirjoitti:
Ruskea lyhyt ns. leikauttu muotitukka. Hiukset harmaat (haaveilen ruskeista piilareista). Huolehdin hyvin kynsistäni. Paljon korviksia, sormuksia ja tatskoja löytyy. Irtoläskiä ym. hötöä on sen verran, että kova tuuli tekee silmillänähtäviä aaltoja ja väreitä kropassa. Tykkään syödä paljon hyvää ja juoda punkkua. Sen lisäksi tulee tsättäiltyä täällä noin 6-12 tuntia päivässä. Sen takia kroppakin on taikinaa, kun ei kerkee liikkuu. Pituus on 178 cm ja paino 135 kg. Silti vain pienet ketunnokat. Faceen otan vain lähikuvia meikatusta nassusta sopivista kuvakulmista ja vähän muokattuna. Tykkään pukeutua helppoihin vaatteisiin, koska kurottelu on raskasta. Eli pukeudun crokseihin, väljiin mustiin tai violetteihin vaatteisiin. Suosikkipaitani on vähän virittynyt muumi t-paita. Kuuma on koko ajan kun päällä on ns. 10 cm paksu "läskipuku".
Siis simmut harmaat ei hiukset :-) Hiuksissa on jotain räväkkää väriä tehosteena, koska haluan näyttää vähän kovikselta.
Tummat keskipitkät hiukset, harmaanvihreät silmät, eksoottiset kasvonpiirteet, iso nenä, hoikka mutta melko muodokas kroppa, 168cm, 57kg. Omasta mielestä tylsän ja rupsahtaneen näköinen :D
178cm 94kg eli olen vähän pyöreä. Maidonvalkea iho ja pitkät Hennalla värjätyt kuparinväriset hiukset. Siniset, melkein turkoosit silmät. Kasvoni ovat vähän pyöreät, poskipääni korkeat. Huulet pienet mutta täyteläiset.
Ainoa mistä en pidä itsessäni tällä hetkellä on ylipaino. Toivottavasti saan sen pois pian.
N22
Vierailija kirjoitti:
175 cm, 75kg, harteikas ja rintava, sellainen vahva amatsoni, tasapaksu vyötärö, lihaksikas hyppyriperse ja reidet. Kastanjanruskea puolipitkä tukka, suuret vihreät silmät, pieni nöpönenä, korkeat poskipäät ja leveät kasvot.
Tein nuorena mallintöitä mutta olen ennemminkin erikoisen näköinen kuin kaunis.
Et kyllä noilla mitoilla vielä mikään amatsoni ole...
ohut, mustaksi värjätty & muotovaahdolla pöyhitty polkkatukka jota pitää pois kasvoilta pinkki bandana.
kalpea iho, otsassa vähän näppyjä mutta muuten ihoni on aina ollut melko hyvä! nyt vain ikä alkaa näkyä sameutena ja juonteina... siniharmaat isohkot silmät jotka tietyssä valossa näyttävät vihreiltä, nyppimättäkin ihmeen hyvän malliset mutta vaaleat kulmat, hyppyrinenä, tyypillinen suomalainen suu jossa alahuuli ylähuulta paksumpi. silmissä mustat kissarajaukset, ei huulipunaa töissä. mustat silmälasit.
pituus tylsän tyypillinen 164cm. paino 70 kg, leveät hartiat, leveä lantio ja pienet, lasten jälkeenkin mukavan kiinteät rinnat. tatuoinnit reidessä ja sormessa, medusalävistys.
päällä musta trikoinen kynähame, kirsikkakuvioinen neuletakki ja mustat sukkahousut. kun lähden ovesta, vedän päälle mustan lyhyen nahkatakin, jalkoihin mustat converset , päähän mustan villaisen lierihatun ja kaulaan mustan pitsimäisen, mutta paksun tuubihuivin.
ikää 38v
164cm/60kg
Lapaluiden puoliväliin yltävä tummanruskea tukka. Silmät aikapitkälti oliivinvihreät, hieman keltaista ja ruskeaa tuossa keskellä.
Tissit 75D, kroppa sopusuhtainen ja kuten lääkäri kirjasi "hoikkavartaloinen". :D
Pieni nenä, kapeat kasvot.
Hyvä ja tasaisen värinen iho, meikkivoidetta ja muita ihotököttejä käytän ainoastaan talvipakkasilla.
Kasvoilleni sopii todella kevyt ja luonnollinen meikki parhaiten ( = ripsiväri, kulmageeli, välillä laitan hieman huulipunaa ja poskipunaa).
Omasta mielestäni olen ihan kaunis, en nyt mikään missi mutta kuitenkin hyvän näköinen. :)
N22
36 vuotta . kovalla työllä ja ruokavalion muutoksella saanut omenavartalosta kiinteän. kiitos leveän lantion, vyötäröni erottuu seksikkäästi ja käsivarsissani on söpöt pienet hauikset. jalat ovat pitkät ja treenamisen ansiosta ehdottomasti paras ulkonäöllinen piirteeni! rinnassani on iso, korumainen tatuointi joka kulkee olkapäästä olkapäähän , molemmissa korvissa kaksi reikää joissa ei nyt korviksia ja huulessa pieni siro lävistysrengas sävyä rose gold. hiukset ohuet mutta runsaat, puoleen selkään yltävät ja luonnostaan maantienharmaat mutta mustiksi värjätyt. silmät siniharmaat, ja monien kauniiksi sekä huskymaisiksi tai susimaisiksi kehumat;) joskus käytän punamustia silmälaseja, mutta yleensä piilareita.... kasvot pyöreähköt ja nenä hiukan pysty, onneksi meikillä saa muutettua kasvonpiirteitä voimakkaasti!
päällä juuri nyt mustat, matalalantioiset ja löysät joogahousut sekä lyhyt musta nyöritoppi. ei meikkiä paitsi kulmat laitettu ja tietenkin kynsilakkaa, hiukset Pikku Myy-nutturalla. laitoin lapset kouluun ja nautiskelen vapaapäivästä rauhassa kahvia juoden !
163cm, normaalipainoinen ja mukavan mallinen kroppa - aika suora. Pienet napakat rinnat (B), näyttää isommilta koska olen ryhdikäs ja treenattu. Kropassa ei ole löysää eikä roikkuvaa missään, eikä ryppyjä.
Paksut punertavan ruskeat hiukset joissa muutama harmaa ja valkoinen hius päälaella. Puolipitkät, kerroksittain leikatut ja aina laitetut. Siniharmaat silmät, toinen luomi on alkanut vähän roikkumaan viimeisen parin vuoden aikana. Suukkosuu, luonnostaan punainen (tyttäret vaalentavat omia huuliaan koska heistä on liian punaiset huulet:D), hieman vinot mutta ok hampaat. Nenä ihan perussuomalaista mallia, ei pottu eikä nykerö vaan suht pieni. Kasvot on hieman epäsymmetriset mutta paljon hymyilevänä minua pidetään viehättävän/kiinnostavan näköisenä. Koen olevani ikäisekseni ok näköinen ja hyvin säilynyt, toki kasvonpiirteet on vähän pehmenneet (valahtaneet) vuosien mittaan
n50+
159 cm, 73 kg. Hyvin leveä takapuoli ja paksut reidet. Vyötärö kapea lantioon nähden. Ihan sopivat rinnat, vähän kolmiomaiset. Vatsassa on ylimääräistä, makkara löytyy. Tässä juuri aloitin laihdutuksen, täytyy mahtua vanhoihin vaatteisiin. Lihosin tuossa viime talvena aika paljon.
Hiukset vaaleat ja värjätyt, aika pitkät. Pidän niitä yleensä puoliponnarilla, koska inhoon sitä kun hiukset lentelee naamaan. Käsissä ja naamassa pisamia. Siniset, melko isot silmät. Soikeat kasvot. Kapea suu, paksut huulet. Käytän aika paljon meikkiä. Luomiväri, ripsiväri, poskipuna, kulmakynä, aurinkopuuteri varjostuksiin ja huulipuna kuuluu minun arkimeikkiin.
Pukeudun yleensä mustiin, korkeavyötäröisiin farkkuihin ja laitan kaveriksi jonkun t-paidan, jossa on jotain ihmeen abstraktista kuviota. Siihen sitten päälle joku paksu villatakkiviittaviritelmä, jos on kylmä. Jalassa mulla on matalat pikkumyykengät. Siis semmoset mustat nilkkurit, jossa menee nauhat.
Olen 23-vuotias.
Pitkät vaaleat hiukset, harmaat silmät, kapeat ja nätit kasvot. Vaalea, hyvä iho. Ei tatuointeja, lävistyksiä tai mitään muutakaan feikkiä. hoikka, vaatteet päällä näyttää hyvältä. Tosiasiassa pylly hiukan roikkuu, kun istun tässä mielummin kuin kyykkään.