Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Minä aloitan. Ruskeat keskipitkät hiukset, ruskeat isot silmät, naama semmonen "ei klassisen kaunis" mutta ei ruma kuitenkaan, kroppa hoikka/urheilullinen, tissit pyöreät 75d. Minulle on sanottu että näytän parhaimmalta mahd luonnollisella meikillä ja treenivaatteissa. Olen 28v äiti enkä osaa oikein enää meikata itseäni niinkun nuorempana. Nyt teidän muiden vuoro.

Sivut

Kommentit (44)

Vierailija

No, ruma taikinamainen naama jossa pienet siansilmät syvällä päässä, pottunenä, olematon leuka, matala ja ruma otsa, roikkuvat posket. Olen kaiken kukkuraksi lihava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

30v, 165cm, 55kg. Luonnostaan melkein musta tukka, isot ruskeat silmät. Naamasta nätti, huono ryhti, hoikka ja aika lihakseton. Ehkä semmoinen laihaläski?

Vierailija

Pitkä ja siro, tummanruskea & pitkähkö tukka + otsahiukset. Vihreät silmät, silmälasit välillä päässä. Tissit pienet ja ihanat, samoin takapuoli. Tänään (töissä) päällä kauluspaita, kynähame ja korkokengät.

En ole ruma, en myöskään mikään huippumalli, itseeni kuitenkin tyytyväisempi kuin koskaan näin nelikypäsenä.

Vierailija

Olen 33v parivuotiaan äiti, työelämään palaamassa. Pitkät luonnonkiharat hiukset joiden väri vaihtelee ruskean ja punaisen eri sävyissä fiiliksen mukaan (kiitos Color Mask! :P). Hoikka ja vähän jumpannut, en todellakaan mikään fitness silti, BMI kai joku 19-20 ja vaatekoko yläosa 34 ja alaosa 36. Kapeat ja aika värittömät kasvot, mutta olen kai ihan tavallisen kivahkon näköinen. Laittautuneena, eli kevyehkö huoliteltu meikki ja nätit vaatteet (näin aina kun ei ole kotipäivä), näytän kauniilta (kuulemma, sekä miehet että naiset sanoneet - oma fiilis vaihtelee). Yleisilme on varmaan kropasta ja kasvoista johtuen aika tyttömäinen vaikka en mitenkään teinisti todellakaan pukeudu, ja olen tästä saanut kuulla ja PALJON (ei noin nuori voi olla naimisissa ja äiti, et varmasti ole yli kolmekymppinen, ja huudahdus siis MINKÄ IKÄINEN sä olet kun mainitsen vaikka että parikymmentä vuotta sitten teininä tai puhun ammatillisesta pätevyydestäni...). Se on vaikuttanut itsetuntooni eikä nuorelta näyttäminen todellakaan ole ollut minulle mikään kehumisen arvoinen asia, päinvastoin. Nyttemmin olen pikkuhiljaa alkanut ottaa tämän positiivisena asiana ja toivon että osaisin alkaa oikeasti nauttia "tyttömäisyydestä" ennen kuin se romahdus tulee :D

Vierailija

Peikon perseen ja rupisammakon risteytys noin niinkuin kasvojen osalta. Vatsa on kuin käynyt ja levinnyt pulputtava pullataikina, raajat ja takamus yhtä selluliittiä ja roikkuvaa nahkaa. Hiukset ohuet kuin mitkä ja roikkuvat tylsänä polkkana päänahkaa nuollen. Pituus 171 cm, paino 65 kg.

Sytyitkö?!

Vierailija

Olen hoikka ja ilmeisesti suhteellisen kaunis (myös meikittä), koska malliksi on kosiskeltu useamman kerran. Olen kuitenkin vain keskipituinen eli 166cm. Rinnat on pyöreät ja symmetriset, mutta pienehköt. Liiveissä koko 60D eli ulkonäöllisesti samaa luokkaa kuin 70B. Meikkaan suht hillitysti, jos meikkaan. Haluan häivyttää virheitä ja korostaa parhaita puoliani. Pukeudun hallitsevien trendien mukaisesti eli sen suhteen olen varmaan aika tusinaliisa. Tällä hetkellä rakastan kääriytyä isoihin neuleisiin ja pillihousuihin. Ikää on 24.

Atm luukki tosin on rikkinäinen ja punoittava nenän alunen ja silmäpussit. Flunssa on kaveri.

Vierailija

166cm pitkä, keskiselkään ulottuvat blondatut hiukset (normaalisti maantienharmaat), tällä hetkellä 7kk raskaana, ylipainoinen. Suuret tummansiniset silmät, kaunis nenä, kaunis hymy, hyvä iho. Tämän hetken vaatteet: mustat kotihousut ja tummansininen pörröinen villapaita. Olen kasvoiltani kaunis, vartaloltani en, mutta vauvan syntymän jälkeen on taas tilaisuus pistää itsensä parempaan kuntoon.

Vierailija

175cm laihaläski, blondit melko pitkät hiukset, siniset silmät, kaks lasta pienellä ikäerolla niin vielä vähä mahaa roikkuu, pienet kintasnahat tissien tilalla.. Tämmönen perus:D

Vierailija

Vaaleat pitkät hiukset, yön aikana menee pörröön, laittamattomina hapsottaa sinne tänne, laitettuna ihan ok. Pituutta 170 cm, ruskeat silmät. Avoliitossa 5 vuoden ajan, 2 koiraa. Vapaa-ajalla pukeudun rennosti, kotona neule ja legginsit on niin mukavat (joo peppu on kuitenkin peitossa) tai urheiluvaatteet, yöllä nukun alasti ;-) Töihin kevyt meikki, yritän aina laittaa perussiistit vaatteet, silmälasit ehkä vähän tuo ryhtiä kasvoihin. Ihan perus, kai?

Vierailija

185 cm, hoikka, pitkähiuksinen vaaleaverikkö. Omasta mielestäni kasvonpiirteeni ovat aika maskuliiniset, mutta saan kehuja usein. Eniten silmistä, hymystä, hiuksista sekä takamuksesta. Rinnat ovat käteensopivat. Luonteeltani olen huolehtivainen hassuttelija. Olen onnellinen. 

N26

Vierailija

175 cm, 75kg, harteikas ja rintava, sellainen vahva amatsoni, tasapaksu vyötärö, lihaksikas hyppyriperse ja reidet. Kastanjanruskea puolipitkä tukka, suuret vihreät silmät, pieni nöpönenä, korkeat poskipäät ja leveät kasvot.

Tein nuorena mallintöitä mutta olen ennemminkin erikoisen näköinen kuin kaunis.

Vierailija

Vähän alle 170 cm pitkä, normaalipainoinen. Iso perse ja leveä lantio, leveät hartiat. Pitkät raajat. Tukka pitkä ja paksuhko, oma keskiruskea väri. Silmät vihreät. Naama sellaisen junttipulliaisen, ei kehuttavaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Peikon perseen ja rupisammakon risteytys noin niinkuin kasvojen osalta. Vatsa on kuin käynyt ja levinnyt pulputtava pullataikina, raajat ja takamus yhtä selluliittiä ja roikkuvaa nahkaa. Hiukset ohuet kuin mitkä ja roikkuvat tylsänä polkkana päänahkaa nuollen. Pituus 171 cm, paino 65 kg.

Sytyitkö?!

I'm in LOVE! Missä nähdään?

t. mies

Vierailija

Jaa no: pituus 170 cm, paino 62 kg. Pitkät puna-ruskeat hiukset (luonnostaan), ihan ok-naama, aika timmi, isohkot päärynänmalliset rinnat, lantio vois olla leveämpi, toisaalta vyötärö on kapea, pyöreä, mun makuun vähän liian iso peppu. Kauniit sääret, mutta polvet ei kovin nätit. Meikkaan kevyesti, paitsi että käytän kirkkaanpunaista huulipunaa ja kynsilakkaa. Hiukset yleensä nutturalla. Ikää 48 v. Päällä yleensä joku värikäs mekko tai paita + hame, inhoan housuja ja erityisesti farkkuja. Ikää 48 v, lapsia 3 teiniä ja mieskin kyllä on. 

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat