Tajuavatko teinitytöt itse miten karmeita ovat?
Ihan suorastaan karmivia. Sotamaalaukset naamalla ja hajuvesi löyhkää 3 metrin säteelle.
Tuijotetaan naama rutussa luuria.
On oikeasti niin masentavan näköistä.
Kommentit (24)
Mun tytär on kyllä aivan ihana, oikeasti en tiedä ketään kauniinpaa. Pitkät, paksut vaaleat hiukset, täydellinen iho, mantelinmalliset tummansiniset silmät, pitkät ripset, upeat kulmat, nätti nenä, todella kauniit huulet, pitkä ja hoikka. Eikä jää ulkoiseen kauneuteen, on myös empaattinen, mukava, iloinen, rauhallinen, auttavainen, ystävällinen. Lisäksi vielä taiteellisesti, kielellisesti ja matemaattisesti hyvin lahjakas. Hän on niin ihana, että joskus melkein itku pääsee, kun vain katselen häntä. Hän on paranneltu versio minusta ;). Viisitoistavuotias rakas tyttäreni.
Kaikenikäisissä on tolloja ja fiksuja. Samaan aikaan kun teinit parveilevat kauppakeskuksissa tientukkona, niin keski-ikäiset ja vanhat ihmiset kerääntyvät sinne Prisman käytävälle pälättämään, eivätkä ollenkaan huomaa, että toiset eivät pääse hyllyille, eikä ohitse. Erästä vanhaa mummoa autoin löytämään jonkin tavaran, ei edes kiittänyt. Minua(kin) vanhempi mies olisi halunnut tarjota minulle, tuntemattomalle, kahvit ja kun kieltäydyin, hän mulkaisi vihaisesti ja tokaisi, että onpa sulla varaa olla nirppanokka. N48
Vierailija kirjoitti:
Joo samaa mieltä ap;n kanssa. Itseäni ei enää mitkään teinit kiinnosta.
t. M21
Itseäni kiinnostaa ja sellaisen kanssa olenkin. Kyllä 20-23v nuoret naiset ovat ihan samanlaisissa vaatteissa ja meikeissä kuin teinitytötkin puhelinta tuijottaen ja useimmat näyttävät teineiltä. Amkissa sen näkee esim
T. Toinen M21
Taas joku katkera vanha läski ulisee :D Katseleeko miehesi kenties sinua nuorempia kun noin harmittaa?
Tuollaisia naisia näkee niissä kolme -ja nelikymppisissäkin, vielä karmeampaa :D Teini-ikäiseltä sen vielä ymmärtää sellaisena naiivina hairahduksena mutta täti-ihmiseltä se on suoranaisen noloa.