AVIOMEIS ALKOI SUHTEESEEN TYTTÄREN KANSSA - Äiti miettii vain kuinka häneltä on viety mies!
Siis mitä ihmettä?!
Eikö luulisi, että
a) isäpuolen kiinnostus lapsensa siskoonsa YÖKÖTTÄISI enemmän kuin pettäminen
b) ei haluaisi tuommosen "miehen" olevan tekemisessä itsensä eikä tyttären kanssa
Miten tuollaisen miehen voi ottaa vielä takaisin ja uskoa miehen vannomisia siitä, ettei petä enää?
Ukko ulos ja järkeä tyttären päähän!
http://www.studio55.fi/tositarina/article/aviomieheni-alkoi-suhteeseen-…
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tästä mun mielesä sellaista kuvaa tullut, että nainen miettii vain sitä kuinka häneltä on viety mies.
Hänhän nimenomaan sanoo, että tilanne on niin absurdi, että ei edes viestejä lukiessaan tullut ajatelleeksi, että näin voisi tapahtua. Ja että häntä kohtaan on tehty väärin molempien taholta.Itselläni on 18-vuotias tytär ja uusi aviomies jonka kanssa yhteinen lapsi. En voisi kuvitella kuvottavampaa tilannetta, kuin että lapselleni ja miehelleni kehkeytyisi joku romanttinen suhde! En kuitenkaan tiedä, pystyisinko jättää lastani. Toisaalta tilanne olisi tosiaan varmaan niin kuvottava, että jos heillä suhde jatkuisi, niin tekisin kuten tämän tarinan nainen - muuttaisin kauas ja unohtaisin molemmat.
Ihan käsittämätöntä. Yök.
Minusta siitä tulee juuri tällainen kuva kuinka äiti miettii vain itseään, kuten äiti sanookin "minulle on tehty väärin..."
Vaikea ymmärtää kuinka äidillä ei tule suojelunhalu tytärtään kohtaan. Onhan mies pedofiliaan selvästi taipuvainen ja (äidin) pettäjä sekä valehtelija. Pettihän tuo ukko jo tytärtäkin!
Tytär on kuitenkin aikuinen ihminen ja haluaa jatkaa suhteessa. Eihän äiti tälle mitään mahda. Ei hän pysty suhdetta kieltämäänkään. Ei tuossa tilanteessa voi kuin toivoa, että tytär tulee järkiinsä. Tytär selkeästi haluaa olla suhteessa, eikä hänkään haikaile äidin perään. Tuossa on tosi vähän tehtävissä, kun aikuinen tytär ei koe, että hän tekisi väärin tai että hänet olisi jotenkin johdateltu suhteeseen.
Ei tuota av ammat tajua. Vaan jankkaa jostain pedofiliasta koko ajan.
Aikuinen on aikuinen ja saa tehdä mitä huvittaa
Eipä ole tuossa perheessä äidin ja tyttären välit muutenkaan olleet oikein kummoiset jos tytär voi tuollaiset lolitat äidilleen tehdä. Mutta kuten jo poistettuun ketjuun kommentoin, jos äitini miesystävä olisi ollut nuorempi ja komeampi ja joku muu kuin isäni ystävä, olisin kiusallani voinut alkaa suhteeseen sen ukon kanssa koska äiti aloitti salasuhteen hyvän aikaa enne kuin isäni kuoli aivoverenvuotoon.
Ja näin varoituksen sanana esim sinulle äiti, joka kerroit hävittäväsi tyttären koiran jotta uusi mies voi muuttaa saman katon alle. Mieti! Itse olisin voinut kostaa kokemani vääryydet äidille mm. Näin!
Ei kyse ole mistään pedofiliasta ja sukurutsasta. Kyse on siitä, että kodissa asuu miehen näkökulmasta kaksi kaunista naista. Toinen on vain ns. vanhempi ja kropaltaan muistuttaa perunasäkkiä. Toinen on hekuma, tiukka ja kaunis. Sellainen ns. pantavan näköinen. Tottakai sellaisen ottaa pantavaksi ja vaikka seurustelukumppaniksi mieluusti.
Tuon vanhemman tyttären tilanteen lisäksi mua huolestuttaa tuo kuopus, joka on menettänyt isänsä ja siskonsa. Aika vaikeata jos tuo asia on sellainen kielletty aihe, josta ei saa edes puhua koska äidille tulee paha olla. Omassa lapsuuden perheessäni on useampiakin tällaisia asioita, joista jo pienenä opin ettei niistä saa kysyä. Kyllä ne on paljon mua vaivannut ja ahdistanut läpi elämän, kun en oikeen tiedä mistä niissä on kysymys.
Mielestäni tuo äiti nimenomaan tarvitsisi terapiaa että voisi myös nuorimmaisensa kanssa käsitellä noita asioita eikä siirtäisi sitä taakkaa enää tälle lapselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lähtisi syyllistämään äitiä, jutussa kerrotaan kuinka tyttö on juossut äitiään karkuun eli mies on manipuloinut tytön täysin. En minäkään pitäisi yhteyttä aikuiseen lapseeni jos hän olisi vuosikymmeniä nähnyt parisuhteeni, ja silti veisi sen. Moinen h*ora ei enää kuuluisi elämääni, jos ei suostuisi ottamaan apua vastaan. Toki olisin ensin yrittänyt selvittää lapseni mielenterveyttä sekä selostanut tilanteen.
Minusta tuollainen ei ole syy hylätä lastaan.
Kyllä se mulle olisi tarpeeksi hyvä syy hylätä lapsi. Pettänyt ihan samalla tavalla luottamuksen kuin tuo karsea "mies" ja ei edes ilmeisesti katunut.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole tuossa perheessä äidin ja tyttären välit muutenkaan olleet oikein kummoiset jos tytär voi tuollaiset lolitat äidilleen tehdä. Mutta kuten jo poistettuun ketjuun kommentoin, jos äitini miesystävä olisi ollut nuorempi ja komeampi ja joku muu kuin isäni ystävä, olisin kiusallani voinut alkaa suhteeseen sen ukon kanssa koska äiti aloitti salasuhteen hyvän aikaa enne kuin isäni kuoli aivoverenvuotoon.
"Lolita" eli siis Dolores Haze ei kirjassa ole mikään viettelijä vaan lapsi jota pedofiili-isäpuoli käytti hyväkseen, eli en tiedä miten voidaan puhua että lapsi "tekee lolitat". Lolita oli tämän pedofiilin uhrilleen antama lempinimi.
Ei myöskään tapauksesta tiedettyjen faktojen perusteella päde tähän tapaukseen. Spekuloida voi toki.
No mä olen joskus kuullut seuraavaa,eikä sitä niin iljettävänä pidetty:Nuori mies ja nainen alkoivat seurustelemaan.Nainen rakastuikin poikafrendinsä isään ja heistä tuli pari.Tästä on vuosikymmenet aikaa,en tiedä mitä kyseisille kuuluu.Nuori mies oli ensin ollut välien katkomispisteessä isäänsä ja tietysti tyttöystäväänsä,mutta kertoi myöhemmin ymmärtäneensä asian,kun näki että olivat rakastuneita.
Kyllä sulla on sairas mielikuvitus. Missä kohtaa tuossa aloituksen linkissä puhuttiin lapsen hyväksikäytöstä?