Yksin aikuisena naisena Linnanmäelle. Kannattaako? Edes fiiliksen vuoksi?
Suunnittelen tässä heinäkuulle reissua Helsinkiin ja aloin miettiä, että pitäisikö käydä Linnanmäellä. Enää en kaikkiin laitteisiin varmaan uskalla mennä, mutta joihinkin edes. Mua ei niin kiinnosta kulkea shoppailemassa niin ajattelin, jos viettäisin yhden päivän Linnanmäellä kiertelemässä ja menisin niihin laitteisiin mihin uskallan.
Vähän sellaista fiilistelyä vain. Muille päiville ajattelin päiväkäyntiä Tallinnassa sekä Suomenlinnassa. Ehkä Korkeasaaressa kävisin myös.
Sitä vain mietin, että saako Linnanmäellä pitää laitteissa pientä laukkua jossa hihna menee pään yli? En mielelläni jättäisi laukkua mihinkään odottamaan sitä, että vedän kierroksen laitteella. Mulla on silmälasit, mutta voisin tuon päivän ajaksi laittaa piilarit, mutta pakko olla laukussa mukana aurinkolasit, lompakko ja puhelin.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Anna mennä vaan jos tykkäät! Itse kävin huvipuistossa yksin ja ei se yhtään hassumpaa ollut. En vain tajunnut kuinka nössä minusta on tullut! Lapsena kävin kaikki kieputtimet ja nyt hätinä tukkijokeen uskalsin! 😅
M38
No mä olen tiennyt jo monta vuotta, että en kestä enää pahimpia laitteita. Ikää yli 40v ja tämä tunne tullut jo 30-vuotiaana. En toki ole koskaan ollut mikään suuri fani pahimpien laitteiden osalta, mutta iän myötä pahentunut se mitä kestän. Korkeanpaikankammo pahentunut iän myötä ja se ei auta tässä asiassa kyllä yhtään.
Ap
Sinne vaan! Minäkin käyn joka kesä siellä pyörähtämässä itekseni. Maailman pyörä on ainoa johon enää uskallan mennä. :) Saa olla pikkulaukku mukana!
Minäkin käyn joka kesä yksin, mutten käy laitteissa.Fiilistelen ihanaa tunnelmaa ja juon kahvit tai lasillisen.
Kaikki noi voi tehdä yksin, mutta eihän ne mitään aikuisten juttuja ole, vaan lapsiperheiden juttuja. Kertoo valitettavan paljon siitä, mikä antifeministinen ja älykkäitä sekä kykeneviä yksilöitä vihaava maa tämä sosialisti-Suomi oikeasti on, kun koko maa pakotetaan kärsimään junttiheteroiden tasolle.
Vapaassa maassa lomaa pitäisi saada viettää muulloinkin kuin heinäkuussa, jolloin kaikki paikat on kiinni, eikä aikuisille ole mitään älykästä tekemistä.
Mikäjottei
aja vaiikka 10 kertaa vuoristoradalla utan mitä vaan. Laukun voit laittaa myös lukolliseen säilöön
Vierailija kirjoitti:
Kaikki noi voi tehdä yksin, mutta eihän ne mitään aikuisten juttuja ole, vaan lapsiperheiden juttuja. Kertoo valitettavan paljon siitä, mikä antifeministinen ja älykkäitä sekä kykeneviä yksilöitä vihaava maa tämä sosialisti-Suomi oikeasti on, kun koko maa pakotetaan kärsimään junttiheteroiden tasolle.
Vapaassa maassa lomaa pitäisi saada viettää muulloinkin kuin heinäkuussa, jolloin kaikki paikat on kiinni, eikä aikuisille ole mitään älykästä tekemistä.
Mitä ihmettä sä oikein selität? Ei mua kukaan ole pakottamassa Linnanmäelle vaan haluan itse mennä sinne.
Meillä on kiertävä lomalista mulla on tänä vuonna heinäkuu. Pidän oikein mielelläni loman heinäkuussa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sinne vaan! Minäkin käyn joka kesä siellä pyörähtämässä itekseni. Maailman pyörä on ainoa johon enää uskallan mennä. :) Saa olla pikkulaukku mukana!
On kyllä hyvä jos saa olla pikkulaukku mukana. Se on sellainen mihin mahtuu juuri ja juuri puhelin, aurinkolasikotelo ja korttikotelo.
Ap
Pitkäkyntiset varmaan tykkää kovasti, jos jätät laukkusi jonnekin siksi aikaa, kun menet johonkin vekottimeen, heh heh. 😁 Älä siis jätä. Tottakai omaisuutensa saa laitteeseen ottaa mukaan, kunhan laittaa ne siten, ettei niistä koidu vaaraa.
Itse kävin yli viisikymppisenä sirkuksessa, kun se tuli ihan kotinurkilleni. Ihan vain ajankulun ja nostalgian takia halusin mennä. Lapsena kun olen viimeksi käynyt. Siitä siis vain Linnanmäelle.
Ei saa pikkulaukkuja mukaan laitteisiin. Turvallisuuskysymys. Kaikki pitää laittaa niihin pikkulokeroihin laitteiden laidalla. Toki siinä on ne työntekijät lähellä ja portit kiinni, mutta onhan se riski. Mitä jos otat vaan pankkikortin suljettavasn taskuun tai ihonmyöhäisen vyölaukun paidan alle tmv.
Vierailija kirjoitti:
Pitkäkyntiset varmaan tykkää kovasti, jos jätät laukkusi jonnekin siksi aikaa, kun menet johonkin vekottimeen, heh heh. 😁 Älä siis jätä. Tottakai omaisuutensa saa laitteeseen ottaa mukaan, kunhan laittaa ne siten, ettei niistä koidu vaaraa.
Itse kävin yli viisikymppisenä sirkuksessa, kun se tuli ihan kotinurkilleni. Ihan vain ajankulun ja nostalgian takia halusin mennä. Lapsena kun olen viimeksi käynyt. Siitä siis vain Linnanmäelle.
No juuri tuon vuoksi en halua jättää laukkuani mihinkään. Pieni laukku jonka hihnan saa pään yli. Voi laittaa hihnan lyhyemmälle, että saa paremmin vartaloa vasten. Mihinkään sellaisiin laitteisiin en kyllä mene missä ollaan välillä pää alaspäin. Hyi. :D
Ap
Ääks. Yksin huvipuistoon? Siis kuljetteko te siellä itsekseen hymyillen? Ja kiljutte yksi laitteissa? :D
Vierailija kirjoitti:
Ääks. Yksin huvipuistoon? Siis kuljetteko te siellä itsekseen hymyillen? Ja kiljutte yksi laitteissa? :D
Onko sulla jokin aivovamma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä hyvä jos saa olla pikkulaukku mukana. Se on sellainen mihin mahtuu juuri ja juuri puhelin, aurinkolasikotelo ja korttikotelo.
Ap
Jo aikojen alussa kävijät piti laukkunsa mukanaan daiju.
Vierailija kirjoitti:
Yksinhän on just parasta, ku saa kiertää niinku haluaa! 🤩 En kyllä ikinä kilju, en tajua mikä idea siinä on 😂
Vierailija kirjoitti:
Siis miks pitää olla naama norsunv. Jos yksin on. Yksinään kaikki niissä laitteissa kiljuu, jos nyt sellaiselle tarvetta edes on.
Ensinnä, siellä on niin paljon porukkaa ettei kukaan ehdi tai viitsi pitää lukua muien menemisistä. Ihan hyvin voi mennä itsekseen, ajella laitteissa ja nauttia ilmapiiristä. Istuksia kahvilassa tai ravintolassa ja lähteä pois kun siltä tuntuu. Itsekin aattelin että voisi pitkästä aikaa åpyörähtää kun oel taas sielläpäin. En jaksa alkaa muiden ihmisten kanssa selvitellä aikatauluja jne. joten mikä ettei kävis ihan yksin. Vohveli, jätskitötterä ja jotain suolasta. Vuoristoradassa viisi kierrosta, karuselli, maailmanpyöä, hurjakuru, kummitusjuna, Xtra, maisemajuna ja mitä näitä onkaan. Vekkulaan menisin mutta sitä ei enää ole. Minä en tykkää laitteista jotka vatkaa sisukalut uuteen järjestykseen.
Mulla on ollut yleensä vyölaukku jonka pidän ppaidan alla piilossa. Koskaan en ole jättänyt laukkua minnekään. Tai pieni olan yli laitettava laukku, paidan alla sekin. Piilarit on paremmat kuin silmälasit jos käy hurjemmissa laitteissa. Lasit lentää päästä XD Aurinkolasit voi laittaa laukkuun hyvissä ajoin ennen laitteeseen menoa tai vaikka jättää lokerikkoon. Et varmaan ota mitään 500e autinkolaseja :D
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ollut ehkä kerran maailmanpyörässä ja pelkäsin kuollakseni.
Kaikki muut härpättimet Lintsillä käyn, mutta maailmanpyörään ei enää ikinä.
Anna mennä vaan jos tykkäät! Itse kävin huvipuistossa yksin ja ei se yhtään hassumpaa ollut. En vain tajunnut kuinka nössä minusta on tullut! Lapsena kävin kaikki kieputtimet ja nyt hätinä tukkijokeen uskalsin! 😅
M38