Naisten mielestä on ok, että kuolataan Robinia sen ollessa alaikäinen. Jos miehet kuolaa nuorempaa aikuista naista, on se pahin mahdollinen ;D
Kommentit (91)
Ei sitä kuolata. Söpö pikkupoika ja toiset tykkää sen musiikista. Vävyksi ne jotkut sitä himoitsee. Minä en, kun mulla on vain poikia, eikä vaikuta siltä, että olisivat pojista kiinnostuneita. Ne perään kuolaavat mammat ovat demisiirtolaisia.
Kuolaako joku aikuinen Robiniä? Nyt just oksennan.
Täh? Ei ole mitään mielenkiintoa itseäni huomattavasti nuorempia miehiä/poikia kohtaan. En ole mikään kehdonryöstäjä,hyi.
Naiset kuolaa itseään vanhempia karismaattisia miehiä eikä mitään pikkupoikia.
Missä kukaan aikuinen on Robinia kuolannut? Ihailu ei ole aina seksuaalista.
Vierailija kirjoitti:
Naiset kuolaa itseään vanhempia varakkaita miehiä eikä mitään nuoria köyhiä.
Siis näin.
Robin on täysi-ikäinen? Ja olen itsekin vain 3 vuotta Robinia vanhempi, joten ei se varmaan iän puolesta niin outoa ole, että olen kuolannut Robinia :)
Vierailija kirjoitti:
Robin on täysi-ikäinen? Ja olen itsekin vain 3 vuotta Robinia vanhempi, joten ei se varmaan iän puolesta niin outoa ole, että olen kuolannut Robinin rahoja :)
Sitä ihaillaan niin kuin lapsia yleensä. Miten pervo pitää olla että kuvittelee tuossa olevan kyse jostain himosta? Sehän on ihan lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Kuolaako joku aikuinen Robiniä? Nyt just oksennan.
Olen 20, olenko aikuinen?
Ei ainakaan kukaan mun tuntemani nainen kuolaa Robinia, söpönä kyllä itsekin pidän ja ajattelen, että jos olisin teinityttö, niin varmaan tykkäisin kovasti. Robin vaikuttaa fiksulta (ja kuulemma onkin, eräs tuttava on ollut hänen opettajanaan) ja on oikein hyvä ihailun kohde teinitytöille, ei mikään alkkis-narkkari. Mun tyttö tykkää Robinista, mutta ei mikään sellainen ihastus ole kuitenkaan.
Aikuiset naiset täällä halunneet panna robinia, jos silloin ku se oli 16v
Vierailija kirjoitti:
Sitä ihaillaan niin kuin lapsia yleensä. Miten pervo pitää olla että kuvittelee tuossa olevan kyse jostain himosta? Sehän on ihan lapsi.
Se on 18. Jotkut varmaan ihailee kuin lasta, mutta nuorelle naiselle ton ikänen on yhtä lailla mies kuin itse on nainen.
Robin on nyt aikuinen mies ja vapaata riistaa. Onkohan sillä iso penis?
Vierailija kirjoitti:
Robin on nyt aikuinen mies ja vapaata riistaa. Kuinkahan paljon sillä on rahaa?
Taas tää Robin-jankkaaja, voi hyvää päivää... Itse se sitä taitaa kuolata, kun tunkee omia ajatuksiaan muiden suuhun.
Aika pientä on naisten kuolaaminen alaikäisten perään niin nettipalstoilla kuin IRL, verrattuna miehiin. Mikä vitsi!
Katsoisin kyllä todella pahasti aikuista naista, joka kuolaisi Robinia... Mistä ihmeestä ap on saanut päähänsä, että tuo pikkupoika olisi NAISTEN unelmien kohde?! Sairasta.
av-mammat on idiootteja. nytkö vasta huomasit?