treffit ja paino jännitys
Huomasin että deitin profiilissa toive paino 5kg vähemmän kuin itse painan.. Ihan normaalissa painossa kuitenkin olen. Silti mua aikoi jännittää kannattaako koko deiteille mennä... Jos se on se kriteeri... että mies hakee jotain jumppatypyä. Itse haen miehestä enemmän järkeä kuin hauista. Onko kommentteja? Treffeille mies kysyi juttujen perusteella ei tietenkään olla puhuttu painosta, kuvat vaihdettu. Ja todella 40+ typy täällä hermoilee..
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on miehenä hämmästyttävää että tämä asia tulee naisille jotenkin yllätyksenä että miehellä on painorajat naiselle.. Siis naisen kroppahan on 50% ulkonäöllisestä kiinnostuksesta ja siihen vaikuttaa täysin paljonko painat. Itsestäänselvyyksiä.
Viisi kiloa? :D Oletko niin hintelä ja pieni mies, että jäät naisen varjoon, jos tämä painaakin asettamasi max. 55 kilon ylärajan yli 5 kg? Missä meinasit, että nämä 5 kg näkyvät? Hei jotakin rajaa... Tämä lainatakseni aikaisemmin vastanneelta pojulta. Jos langanlaihaa haluat, niin mene ja ota sellainen, ehkä joudut sitten tinkimään vähän muista jutuista, mutta itsepä soppasi keittelet. Onnea matkaan! :)
Oletko niin mammuttinainen että mies jää varjoosi, jos alittaakin pituudeltaan asettamasi180cm alarajan viidellä sentillä?
Ne muuten näkyy muffin toppina (suomeksi kai jenkkakahva), pömppövatsassa tai jopa vatsamakkarana, reisssä, sellussa, pyllyn roikkumisessa, jne.
APn miesehdokkaan raja taisikin olla 70kg, eikä 55...
Taidat olla yksinäinen mies. Huokaus, syvä huokaus. Minä en ole yksinäinen nainen. Yritä pärjätä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on miehenä hämmästyttävää että tämä asia tulee naisille jotenkin yllätyksenä että miehellä on painorajat naiselle.. Siis naisen kroppahan on 50% ulkonäöllisestä kiinnostuksesta ja siihen vaikuttaa täysin paljonko painat. Itsestäänselvyyksiä.
Viisi kiloa? :D Oletko niin hintelä ja pieni mies, että jäät naisen varjoon, jos tämä painaakin asettamasi max. 55 kilon ylärajan yli 5 kg? Missä meinasit, että nämä 5 kg näkyvät? Hei jotakin rajaa... Tämä lainatakseni aikaisemmin vastanneelta pojulta. Jos langanlaihaa haluat, niin mene ja ota sellainen, ehkä joudut sitten tinkimään vähän muista jutuista, mutta itsepä soppasi keittelet. Onnea matkaan! :)
Oletko niin mammuttinainen että mies jää varjoosi, jos alittaakin pituudeltaan asettamasi180cm alarajan viidellä sentillä?
Ne muuten näkyy muffin toppina (suomeksi kai jenkkakahva), pömppövatsassa tai jopa vatsamakkarana, reisssä, sellussa, pyllyn roikkumisessa, jne.
Taidat olla yksinäinen mies. Huokaus, syvä huokaus. Minä en ole yksinäinen nainen. Yritä pärjätä. :)
Eli et siedä omaa tekstiäsi peilattuna. No eipä tullut yllätyksenä.
Itse kun aikanaan nettideittailin, niin skippasin kaikki naiset joilla oli jotain pituus- tai tulorajoja. Ne jotka asettavat tuollaisia rajoja ovat pinnallisia hölmöjä. Sama kun mies sanoisi että vain hoikat f-kuppiset naiset kelpaavat. Kuinkahan moni hoikka f-kuppinen nainen ottaisi yhteyttä? Niinpä. Itse olen sporttinen ja ihan hyvin tienaava 190cm mies joka löysi sellaisen naisen jolla noita kriteerejä ei ollut.
Mä en varmaan ikinä pääsisi treffeille kun paino tuskin yltäisi lähellekään näihin miesten "naisellisiin ihannemittoihin". :D
Jos mulla olisi ollut henkilökohtaisia vaatimuksia puolison pituudesta, tuloista tai ulkonäöstä, niin en olisi ikinä tavannut maailman parasta puolisoani.
Nettitreffeille mennessä pitää ottaa pieniä riskejä. Harvoin kukaan täyttää ilmoituksen kaikkia toiveita. On mahdollista (jopa tavallista), ettet miellytä miehen makua, mutta jos niin käy, ei se johdu muutamasta kilosta vaan siitä, että miehet ylipäänsä ihastuvat eri syistä erilaisiin naisiin.
Miksi näissä keskusteluissa on aina niin ilkeä sävy? Aloittajan huoli on maailman tavallisimpia.
Miehillä ei tavallisesti ole mitään käsitystä siitä, mitä naiset painavat. Joistain missikisoista varmaankin saaneet vaikutteita, ja ajattelevat että hoikka / normaalivartaloinen nainen painaa sen 50 kiloa. Olen itse normaalipainon ylärajoilla, pieni rasvaprosentti ja lihasta, vaatekoko 36-38. Miesystäväni arvioi painoni noin 10 kiloa pienemmäksi mitä se on. =D
Miehet on aika tottuneet siihen, että treffeille saapuva on hiukan tuhdimmassa kunnossa kuin kuvissa. Jos näytät suurinpiirtein siltä kuin lähettämissäsi kuvissa niin ei ole mitään hätää. Sellaiset vanhoja kuvia lähettävät ex-urheilijat on asia erikseen. Tiedän miehen, joka vaatii heti Tinder-deittejään siirtymään keskustelemaan facebookiin. Syynä ihan vain se, että voi tarkistaa rehellisemmät kuvat. Facebookissahan näkyy esim kuvan laittamisen päiväys.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä ei tavallisesti ole mitään käsitystä siitä, mitä naiset painavat. Joistain missikisoista varmaankin saaneet vaikutteita, ja ajattelevat että hoikka / normaalivartaloinen nainen painaa sen 50 kiloa. Olen itse normaalipainon ylärajoilla, pieni rasvaprosentti ja lihasta, vaatekoko 36-38. Miesystäväni arvioi painoni noin 10 kiloa pienemmäksi mitä se on. =D
Johtuu ihan siitä, että oikeasta arviosta pitää vähentää ainakin 5kg, että ei vahingossakaan veikkaa naista painavammaksi.
Mies
Vierailija kirjoitti:
Saman olen huomannut. Mulla vaatekoko 38-40 ja pituutta 175 cm. Miesystäväni ei usko, että painan 70 kg, kun olen "niin hoikka". Hän arvioi, että painan 60 kg, koska "70 kg on lihavan naisen paino". Ja hän on yli 40-vuotias...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi menet tuollaisen kusipään kanssa treffeille jolla lukee painoluokitukset profiilissa? Luulisi että menisi heti maku.
Hmm. Eli kaikki naiset joiden profiilissa on kerrottu miehen ihannepituusrajat, on kusipäitä?
Jep. pinnallisuus on moitittavaa sukupuolesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on aika tottuneet siihen, että treffeille saapuva on hiukan tuhdimmassa kunnossa kuin kuvissa. Jos näytät suurinpiirtein siltä kuin lähettämissäsi kuvissa niin ei ole mitään hätää. Sellaiset vanhoja kuvia lähettävät ex-urheilijat on asia erikseen. Tiedän miehen, joka vaatii heti Tinder-deittejään siirtymään keskustelemaan facebookiin. Syynä ihan vain se, että voi tarkistaa rehellisemmät kuvat. Facebookissahan näkyy esim kuvan laittamisen päiväys.
Miehet, ainakin 40+ -ikäiset, saapuvat myös itse treffeille "hiukan tuhdimmassa kunnossa kuin kuvissa". Kuvissa näkyy solakka, kapeakasvoinen mies, treffeilla saapuu vatsakas ja kaksoisleuoilla varustettu versio. Miehen viestit ovat kuitenkin antaneet ymmärtää, että liikuntaa harrastetaan ja paljon...
Olen selvästi ääliö, mutta en menisi treffeille itseäni 5 kg kevyemmän miehen kanssa. Tämä ihan siksi, että itseäni pienemmät ja heikommat miehet ei sytytä.