treffit ja paino jännitys
Huomasin että deitin profiilissa toive paino 5kg vähemmän kuin itse painan.. Ihan normaalissa painossa kuitenkin olen. Silti mua aikoi jännittää kannattaako koko deiteille mennä... Jos se on se kriteeri... että mies hakee jotain jumppatypyä. Itse haen miehestä enemmän järkeä kuin hauista. Onko kommentteja? Treffeille mies kysyi juttujen perusteella ei tietenkään olla puhuttu painosta, kuvat vaihdettu. Ja todella 40+ typy täällä hermoilee..
Kommentit (54)
Ellei mies ole vastassa vaa´an kanssa niin ei se sun painoa tiedä.
Eikä edes kuulu sille.
Luulisin, siis luulisin, että tuo "painoraja" on heitto eli tarkoittaa, että haluaisi pysyä normaalipainoisissa. Harva mies kai tosissaan määrittelee tiukkaa kilomäärää. Haluaa vaan viestiä, ettei halua ihan tonnikeijua ja siksi laittaa jotain painorajaksi.
Yllättävän moni mies ei vieläkään tiedä, paljonko naiset painaa. Mulle on mies veikannut normaalipainoisesta, hoikahkosta 169cm naisesta, että oisko jotain 50kg. Totuus on 60kg ja hiukan päälle. 50kg olisi tosi luiseva jo. Sitten taas itse olin pulskassa kunnosa 162cm ja miehet veikkasi painoksi 65kg. Totuus oli 74kg. Miesten mielestä hoikka on 50kg, pulska 60-70kg ja 100kg on jotain tajutonta laardikasaa, vaikka loppujen lopuksi lihava painaa helposti 100kg olematta kuitenkaan semmoinen, ettei mahdu tuoliin, ei pääse kävelemään jne.
Komppaan numeroa 23: miehet on usein tosi huonoja arvioimaan naisten painoa, etenkin jos nainen on yhtään pitempi. On ehkä joskus seurusteltu jonkun 160/50-mittaisen kanssa ja tästä päätelty, että hoikka nainen painaa noin 50 kiloa... Eli meet vain ja pidät hauskaa :)
Skippaa sellaiset ihmiset, jotka kiinnittävät huomiota painoon. Toisaalta, jos kiinnittää huomiota painoon, kierrätä kumppania parin vuoden välein, niin et liho!
Särähtää kyllä tosiaan heti korvaan toi painoraja...Tietysti mies voi kertoa viehättyvänsä eniten normaalipainoisista/ hoikista naisista,mutta että jos puhutaan jo luvuista,nii huhuh..Ei kai niillä luvuilla ole merkitystä vaan sillä että kuinka ne kilot on jakautunut vartalolle.Ite ottaisin asian puheeksi ennen mitään treffejä,että miksi paino on noin tärkeää.Lihas kun painaa enemmän kun läski.Eräs (mies)tuttavani hokee aina kaikille naisille,että yli 60 kg painava nainen on pilalla ja läski ;)
Miksi naisten miehelle asettama pituustoive on hyväksyttävämpi, mitä miesten naiselle asettama painotoive? Toiseen et pysty edes itse vaikuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisten miehelle asettama pituustoive on hyväksyttävämpi, mitä miesten naiselle asettama painotoive? Toiseen et pysty edes itse vaikuttamaan.
Onhan miehilläkin pituustoiveetcsen painotoiveen lisäksi. Itse en kyllä ymmärrä kumpaakaan, mutta ei ne pituusrajat mikään naisten juttu ole.
Vierailija kirjoitti:
No voi nyyh sentään.. Jos joku nainen sinun pituuttasi arvostelee, niin eikö olisi helpompaa siirtyä toiseen naiseen kuin alkaa ensimmäisen naisen päätä kääntämään? En ymmärrä mikä nyt itkettää tässä asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi nyyh sentään.. Jos joku nainen sinun pituuttasi arvostelee, niin eikö olisi helpompaa siirtyä toiseen naiseen kuin alkaa ensimmäisen naisen päätä kääntämään? En ymmärrä mikä nyt itkettää tässä asiassa.
Ei minua itketä mikään, mutta naisten kaksinaismoralismi ihmetyttää.
Mistä ap löysit aarteesi? Onko hän viimeisen päälle treenattu? Mitä muita vaatimuksia hänellä oli naiselle?
Mitä helvettiä sinä sinne treffeille edes menet?
Kuka nelikymppinen puhu itsestään typynä?!
Minusta on miehenä hämmästyttävää että tämä asia tulee naisille jotenkin yllätyksenä että miehellä on painorajat naiselle.. Siis naisen kroppahan on 50% ulkonäöllisestä kiinnostuksesta ja siihen vaikuttaa täysin paljonko painat. Itsestäänselvyyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on miehenä hämmästyttävää että tämä asia tulee naisille jotenkin yllätyksenä että miehellä on painorajat naiselle.. Siis naisen kroppahan on 50% ulkonäöllisestä kiinnostuksesta ja siihen vaikuttaa täysin paljonko painat. Itsestäänselvyyksiä.
Viisi kiloa? :D Oletko niin hintelä ja pieni mies, että jäät naisen varjoon, jos tämä painaakin asettamasi max. 55 kilon ylärajan yli 5 kg? Missä meinasit, että nämä 5 kg näkyvät? Hei jotakin rajaa... Tämä lainatakseni aikaisemmin vastanneelta pojulta. Jos langanlaihaa haluat, niin mene ja ota sellainen, ehkä joudut sitten tinkimään vähän muista jutuista, mutta itsepä soppasi keittelet. Onnea matkaan! :)
Vierailija kirjoitti:
Luulisin, siis luulisin, että tuo "painoraja" on heitto eli tarkoittaa, että haluaisi pysyä normaalipainoisissa. Harva mies kai tosissaan määrittelee tiukkaa kilomäärää. Haluaa vaan viestiä, ettei halua ihan tonnikeijua ja siksi laittaa jotain painorajaksi.
Yllättävän moni mies ei vieläkään tie8dä, paljonko naiset painaa. Mulle on mies veikannut normaalipainoisesta, hoikahkosta 169cm naisesta, että oisko jotain 50kg. Totuus on 60kg ja hiukan päälle. 50kg olisi tosi luiseva jo. Sitten taas itse olin pulskassa kunnosa 162cm ja miehet veikkasi painoksi 65kg. Totuus oli 74kg. Miesten mielestä hoikka on 50kg, pulska 60-70kg ja 100kg on jotain tajutonta laardikasaa, vaikka loppujen lopuksi lihava painaa helposti 100kg olematta kuitenkaan semmoinen, ettei mahdu tuoliin, ei pääse kävelemään jne.
Jeo. Mulle on sanottu aivan hirveitä kommentteja sen perusteella että oon 162/62. Järkyttävä läski, laihduta 15kg! Pidetään automaattisesti lihavana, muodottomana pötkönä.
Tosielämässä olen vallan sutjakas nainen ilman jenkkakahvoja tai vararenkaita tai hehtaariäässiä... mutta OMG 62kg?!?! Useilla miehillä ja monilla naisillakin on aivan ihmeelliset ennakkokäsitykset painoista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän moni mies ei vieläkään tie8dä, paljonko naiset painaa. Mulle on mies veikannut normaalipainoisesta, hoikahkosta 169cm naisesta, että oisko jotain 50kg. Totuus on 60kg ja hiukan päälle. 50kg olisi tosi luiseva jo. Sitten taas itse olin pulskassa kunnosa 162cm ja miehet veikkasi painoksi 65kg. Totuus oli 74kg. Miesten mielestä hoikka on 50kg, pulska 60-70kg ja 100kg on jotain tajutonta laardikasaa, vaikka loppujen lopuksi lihava painaa helposti 100kg olematta kuitenkaan semmoinen, ettei mahdu tuoliin, ei pääse kävelemään jne.
Jeo. Mulle on sanottu aivan hirveitä kommentteja sen perusteella että oon 162/62. Järkyttävä läski, laihduta 15kg! Pidetään automaattisesti lihavana, muodottomana pötkönä.
Tosielämässä olen vallan sutjakas nainen ilman jenkkakahvoja tai vararenkaita tai hehtaariäässiä... mutta OMG 62kg?!?! Useilla miehillä ja monilla naisillakin on aivan ihmeelliset ennakkokäsitykset painoista...
Minkälaiset ihmiset sinulle tuollaista tulevat sanomaan? Olen kymmenisen kiloa sinua painavampi samalla pituudella ja ikinä en ole mitään vastaavaa saanut kuulla, päinvastoin. Olin vähän aikaa sinkkuna keväällä ja vientiä oli kunnes löysin miesystäväni ja eikä hänkään minua ole yrittänyt piilottaa minnekään. Mies itse on sutjakka.
Mieleen tuli, että pitäisikö naisten laittaa deitti-ilmoitukseen/vastauksiin miehelle sopivat raamit painolle, esim. miehen tulee olla 75-81 kg, hyvällä syyllä max. 86 kg. Yli- ja alipainoiset eivät käy. Kuinka monta miestä mahtuisi näihin puitteisiin? Luonne on se ja sama, kunhan paino on miehen paino.
Vierailija kirjoitti:
Mieleen tuli, että pitäisikö naisten laittaa deitti-ilmoitukseen/vastauksiin miehelle sopivat raamit painolle, esim. miehen tulee olla 75-81 kg, hyvällä syyllä max. 86 kg. Yli- ja alipainoiset eivät käy. Kuinka monta miestä mahtuisi näihin puitteisiin? Luonne on se ja sama, kunhan paino on miehen paino.
Niinhän ne laittavatkin..... katso itse s24.fi. 75kg on miltei aina minimipaino miespuoliselle "ihannekumppanille". Siitä tuo APkin todennäköisesti otti lukunsa.
Luoja, mitkä karjamarkkinat! Minusta ihminen ei ole henkisesti ihan täysikasvuinen, jos ilmoittaa jotain kilo- ja tai senttirajoja mahdolliselle tulevalle kumppanilleen. Miehen neuvona sanon, että deittisi on joko keskenkasvuinen tai idiootti.