Vierailija

Olen pian 30 täyttävä nainen ja en ole koskaan asunut yhdessä miehen kanssa, pari suhdetta on ollut, pisin vähän yli kolme vuotta. Onko kukaan löytänyt yli kolmekymppisenä elämänsä rakkautta vai onko sellaista yleensä olemassakaan...?

Kommentit (14)

Vierailija

Joko on juoksut juostu? Alkaako jännämiehet ja heidän petollisuutensa jo kyllästyttää? Alat olla siinä iässä jolloin aletaan katsella niitä kilttejä betamiehiä. Eihän siinä suhteessa mitään aitoa intohimoa tule olemaan, sellaista joita koit jännämiesten kanssa, mutta ihan kivan ja turvallisen perhe-elämän voit saada ja onhan se fakta että tuon ikäisenä et ole enää mikään ruusu itsekään, joten voit ihan hyvillä mielin unohtaa ne tasokkaammat miehet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Miehet voi saada, koska miehillä taso nousee iän mukana. Naisilla on vaikeampaa jollei ole hyvät geenit ja pidä huolta kropasta ja ulkonäöstä, sillä aika tekee tuhojaan ja rupsahtamista voi yrittää hidastaa, mutta sitä ei voi täysin kumota.

Vierailija

Älkää peloteltko, itse 23 ja juuri erosin pitkästä parisuhteesta... :S Mutta kyllä uskon, että läpi elämän voi löytää kumppanin.

Vierailija

Jotkut löytävät kasikymppisinäkin.

Jos eroan, en ikinä enää asu miehen kanssa. Paitsi ehkä poikani, sitä riittänee viel 10 v. Haluaisin korkeintaan aikuiskommuuniin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Älkää peloteltko, itse 23 ja juuri erosin pitkästä parisuhteesta... :S Mutta kyllä uskon, että läpi elämän voi löytää kumppanin.

Voi ei rankkaa, 23v!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Voi ei rankkaa, 23v!

Ei se kovin rankkaa ole ;) Mutta kyllä varmaan jokaista pelottaa hyvän suhteen jälkeen, että löytääkö vielä yhtä hyvää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Silloin kunnon suhteen vasta löytääkin. Ensimmäisen eron jälkeen.

Veit sanat suustani. Tosirakkauden löysin vasta toisella kierroksella.❤️

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat