Kuinka nopsaan juokset 10km?
Kommentit (45)
Sähköpyörällä alle tunnissa, jos on suht. tasaista, eikä tuu montaa rengasrikkoa.
Lähdenpä tästä kokeilemaan. Jos häviän av-mammoille, niin vedän itseni kiikkuun.
Nopeimmillaan 51min, maalissa puolikuolleena. Peruslenkillä menee tunti tai vähän päälle.
Keski-ikäistyvä sunnuntaihölkkääjä
Hölkkäisin ekat 100 metriä ja sitten kävelisin loppuun, kai sen jossain kahdessa tunnissa pääsisi.
Mä en juokse noin pitkään kerralla. Mutta ehkä 1h10 min menisi. Olen 45 v muuten hyväkuntoinen ja normaalipainoinen mutta huonopolvinen nainen.
Juuri eilen meni vähän alle 55 minuuttia virallisesti mitatulla reitillä.
1h 6min menee tasaisella. En vain pääse lujempaa, vaikka kuinka yritän! Ärsyttää...
Peruskuntolenkillä 55 min, paras aika taitaa olla 43 min
Menee varmasti jotain lähemmäs 1,5 tuntia.
Vierailija kirjoitti:
1h 6min menee tasaisella. En vain pääse lujempaa, vaikka kuinka yritän! Ärsyttää...
Aloita juoksemalla nopeampaa lyhyempiä pätkiä. Ihan varmasti jaksat juosta ainakin 100 m nopeampaa, todennäköisesti kilometrinkin. Sitten vain vähitellen pidennät näitä nopeita pätkiä.
En kyllä jaksaisi juosta koko matkaa... 😌 mutta joskus aikoinaan meni tunti ja joku 12min muistaakseni. Mies taas on ihan hirvittävässä kunnossa, kävi yksi päivä katsomassa yhtä kämppää, mikä haluattaisiin ostaa ja matkaa sinne oli 5,4km suuntaansa. Koko matkaan meni 1h ja 3min ja välissä tosiaan vielä katseli miltä kämppä näyttää 😄
Muistaakseni 1h 10min meni. Olen juossut sen tasan kerran. Harjoittelin pitkään ja tuo on aikalailla normilenkkivauhtini, en yrittänyt juosta aikaa vastaan vaan päästä tähän matkatavoitteeseen. Lyhyttä juoksen hieman nopeammin ja mielummin. Ensi keväällä ehkä voisin taas yrittää tsempata tuohon pitempään matkaan.. puolimaraton houkuttaisi ja sitten toisaalta taas ei niin yhtään :D
On täällä kovakuntoista porukkaa kun suurin osa juoksee reilusti alle tuntiin ja tuntiinkin saa juosta jo aika lujaa koko matkan
Kymppi tuntiin on jo hyvä suoritus. Itsellä menee noin tunti ja vartti, jos en juokse hapot kurkussa ja pohkeissa. Kerran olen päässyt tuntiin. Vitonen alle puolen tunnin on helpompi, mutta lujaa siinäkin pitää mennä.
Alle tuntiin noin 58 min mäkisellä pururadalla.En juokse kovalla alustalla jalkavaivojen vuoksi.Tuohon aikaan saan kyllä vetää jo melko täysillä.
Varmaan 1h 10 minuuttia ja olen harrastanut hölkkää kuitenkin 3 vuotta. Kovakuntoista porukkaa täällä. t. keski-ikäinen nainen
Noin tunti siihen meni kun viimeksi otin aikaa, en muista tarkalleen mutta juoksen hitaasti ja kävelen nopeasti joten jotain tuollaista.
Peruskuntosi ei ole läheskään ok, jos sadan metrin juoksun jälkeen haukot henkeä.