Poikaystävä jätti jouluna, hänen veli oli yötä sängyssäni
Elämä on joskus hassua. Ei, minulla ei ole mitään hätää. Olen toukokuusta lähtien seurustellut ihan mukavan, mutta arvaamattoman tyypin kanssa. Syksyllä hän muutti asuntooni ja nyt jouluksi tulimme maalle, tänne hänen kotipaikkaansa, jossa asuu hänen veljensä ja äitinsä.
Jouluaattona veljekset riitelivät, tappelivat ja kun syy oli selvästi kumppanissani ja hänen äitinsä sanoi sen ääneen, mies suuttui ja lähti ulos. Ei tullut jouluaterialle. Oli mennyt naapuriin lapsuudenkaverinsa luo ja viinaa lisää. Tuli aamuyöstä, kun me muut olimme jo nukkumassa, höpötti jotain lähtemisestä kaupunkiin. Nukahti kuitenkin vaatteet päällä viereeni.
Lounaalle ilmestyi mies krapulaisen näköisenä ja kysyi minulta että lähdetkö mukaan, hän lähtee kaupunkiin. Sanoin että olemme sopineet olevamme joulun tällä. Minä viihdyin mainiosti anopin ja hänen veljensä kanssa, oli kuin olisin kotiin tullut. Muutkin rauhoittelivat miestä ja hän söikin ruuan ja meni takaisin pitkälleen katsottuaan mitä joululahjoja oli saanut, ei ilmeisesti ollut mieleisiä, jätti lahjat olkkariin papereineen.
Joulupäivän iltana kuudelta mies oli kävellyt makkarista suoraan autoon ja lähti kaupunkiin. Soittelin perään, ei aikonut tulla takaisin, "tule bussilla kun velipojan kyxxä alkaa kyllästyttää". Hitsi se on sentään mun auto ja mun asunto, mihin se meni. Anoppi kertoi illan aikana monia asioita pojastaan, se oli aina ollut vähän tuollainen extempore-tuuliviiri.
Tapaninpäivänä miehen veli sanoi vievänsä minut kotiini. Soitin miehelle puolen päivän jälkeen. Sanoi että hän kokoaa kamppeensa ja muuttaa kaverinsa luokse. Saan auton takaisin lauantaina. Ei pyydellyt anteeksi eikä selitellyt mitään. Keskustelimme ja päätimme, että en lähde vielä tänään, miehen veli vie minut lauantaina kotiini.
Nukuin pe-la - yön, mitä ehdin, mieheni veljen sängyssä. Kyllä, seskiä oli, mutta pääasiassa juteltiin, meillä synkkasi hyvin, pelottavankin hyvin. Lauantaina miehen veli ajoi minut kotiini. Kaikki oli ok, auto pihassa, miehen avaimet pöydällä. Ei ollut särkenyt mitään eikä vienyt mitään ylimääräistä.
Miehen veli jäi yöksi luokseni ja lähti tänään sunnuntai-iltapäivällä takaisin maalle. Mieheni ei vastaa enää puheluihini. No, olkoon vastaamatta. Sellainen erilainen joulu minulla. Seurustelenko ex-miehen veljen kanssa? En tiedä, ainakin sain hänestä ihmisen joka tämän kriisin yli kantaa.
Kommentit (19)
No nyt on wt setit. Onnea vaan sinne.
Suhteessa oli vähintään kaksi arvaamatonta tyyppiä, nyt jo kolme ... oikea wt joulu
0/5
Olipa kaunis poikarakkaustapahtuma jouluna. Kyllä homostelu kulkee perheessä. Nättiä on nyt.
Eihän tuossa ole mitään pahaa, jos kerran ero tuli, vapaita ihmisiä olette kaikki kolme. Lohtuseksi, mä harrastin sitä kanssa joskus, mutta eipä siitä tule kuin lisää ongelmia, ainakaan kapakasta en ns pikapanoa enää hae.
Ole nyt rauhassa uusi vuosi ja katso asiaa viikon päästä uudelleen, älä soittele exälle, hän saa vaan vahvistusta egoonsa. Voi olla että tulee ruikuttamaan ovellesi kun pakkaset alkavat, mieti jo nyt mitä vastaat ja miten suhtaudut.
WT menot siellä parhaimmillaan ei voi muuta kuin nauraa. 🤣
Makasittekko vain kerran vai oliko makaamisia joulun aikana useampi kerta?
Tähän nyt sovinto ja kimppakiva jatko
Mitä serkumpi sen herkumpi ja mitä veljempi, sen väljempi. Vanhoja sananlaskuja maalta. Ja ei se järvi soutamalla kulu.
Vierailija kirjoitti:
tommoisia ne naiset ovat.
Mieshän siinä muhinoi veljensä eksän kanssa.
Taidat jakaa pilluasi herkästi kaikille. Montako äijää siellä on jonossa?
Seksifantasioille on oma palstansa.
Ai että ihan omat nuoruuden sekopiirit tulloo nyt miäleen...
Oliko teillä peppuseksiä🤨