Mies laittoi laskut auton h anskalokeroon ja sanoi maksavansa ne myöhemmin.
Tänään huomasin että laskut hävinneet mutta tiedän ettei miehellä rahaa ole tässä ollut? Miten kysyn asiasta? Ollut ennenkin rahajuttuja on vähän arka aihe.
Kommentit (118)
Pankkipapereissa löytyy sellainen sopimus. Tässä lukee mieheni nimi ja tietoja. Luottomäärä. Tilin haltija miehen nimi. KÄYTTÖ oikeus miehen nimi ja minun nimi. Minun nimikirjoitus löytyy kanssa. Kyllä siis yhteinen tili. Molemmilla käyttöoikeus. Verkkopankissa ei lue mitään. Uskon että kaikki kunnossa.
Miehen tili. Ei yhteinen. Miksi sun rahat menee MIEHEN tilille?
On mullakin käyttöoikeus firman tiliin, mutta ei se tee siitä mun tiliä.
Luottomäärä? Onkohan miehellä luotot tapissa kun laskut piti maksaa käteisellä?
Nyt herää enää kysymys millä rahoilla maksoi laskut. Kysyitkö? Vai et uskalla kysyä? Miksi et uskalla?
Kaikki on mennyt väärin. Ihan väärin. Puuttuminen oli Väärä asia. Mies otti kortinkin pois.
NO hyvä kun huomasit. Ota laskunippu pois hanskalokerosta ja maksat ne nopsasti pois verkkopankkisi kautta. Asia on kunnossa. Voit myös mainita siitä miehellesi.
Vierailija kirjoitti:
NO hyvä kun huomasit. Ota laskunippu pois hanskalokerosta ja maksat ne nopsasti pois verkkopankkisi kautta. Asia on kunnossa. Voit myös mainita siitä miehellesi.
Ei se nippu on jo kotona laatikossa maksettuna. Mies otti kortin kun sanoin että kuulin että saan verkkopankkiavaimet tiliin pankista. Kysyi keneltä kuulin sanoi pankista. On nyt hiljaa tuolla ei puhu enää. Sanoi ettei tarvita kahta tunnusta. Lähtee kohta veljelleen laitan lisää sitten.
Minkä kortin otti, pankkikortinko. Miksi annoit??
Miksi hyväksyt tuonmoisen mököttäminen. Vaadi puhumaan ja selittämään. Ei asiat hoidu mäköttämällä. Sitä paitsi et sinä mitään verkkotunnuksia miehen tiliin saa, jos sulla ei ole omaa tiliä ja siihen verkkopankkitunnuksia. Jos on, siihen voidaan liittää näkymään kaikki saman pankin tilit joihin sinulla on käyttöoikeus.
Mies nyt lähti. Menee huomenna pankkiin ja nyt kertoivat ettei sieltä neuvottu. En voi sanoa tästä palstasta mitään. Sen kortin otti ja sanoi antaa rahaa käteen kun tarvitsen. Ja että häntä ei ole koskaan epäilty epärehellisyydestä. Haluaa minulle hy ää ja aina ollut hyvä. Ei juo eikä lyö. Hänellä vain veli täällä ja ikävä sukulaisia. Tekee pahaa kun neuvoitte väärin. En enää edes halua tunnuksia mihinkään. Elämä on muutakin kuin rahaa.
Voi ap miten tossun alla olet..
Seuraavaksi mies lakkaa antamasta sitä rahaakaan.
Mene nyt vaan pankkiin ja avaa itsellesi oma tili. Sitten ilmoitat kelaan, sossuun ym paikkoihin oman tilisi numeron. Ei sun tarvi kysellä lupaa omien rahojesi käyttöön.
Nyt en enää jaksa. Mut tää huomaa että joihinkin lähtee porukka mukaan ja jotkut ei kelpaa vaikka perustuu tosijuttuun. Kyllähän tääkin. Kaverini mies piilotti laskut auton hanskalokeroon. Soppahan siitä eron myötä syntyi. Tämän p rovon lopetan tähän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei. Minulla ei ole tunnuksia vain pankkikortti. Näen sillä saldon. Ja mieheni sanoikin laskuista että olikin ne hoitanut pankissa suoraan. Näin niissä leimat ne oli maksettu. Ja kyllä saan ajaa autoa, en ymmärrä miten se kuuluu tähän?
ei kukaan maksa laskuja pankissa suoraan jos on nettitunnarit, veloittavat monta euroa per lasku. Mikä leima siinä oli? Nalle Puhin kuva?
Joskus voi olla nettitili tyhjä ja toisella tilillä rahaa. Parhaat tälläkin palstalla kertovat säilövän rahojaan 6 eri tilillä, mitä en enää ymmärrä. Säästötilin ymmärrän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei. Minulla ei ole tunnuksia vain pankkikortti. Näen sillä saldon. Ja mieheni sanoikin laskuista että olikin ne hoitanut pankissa suoraan. Näin niissä leimat ne oli maksettu. Ja kyllä saan ajaa autoa, en ymmärrä miten se kuuluu tähän?
ei kukaan maksa laskuja pankissa suoraan jos on nettitunnarit, veloittavat monta euroa per lasku. Mikä leima siinä oli? Nalle Puhin kuva?
Eipä taideta pankissa enää leimoja lyödä...
Viimeksi kun nostin 5tonnia niin laittoi leimat, taisi se virnistellä, ettei niitä pankkien kai ole pakko laittaa, mutta laittoi kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt en enää jaksa. Mut tää huomaa että joihinkin lähtee porukka mukaan ja jotkut ei kelpaa vaikka perustuu tosijuttuun. Kyllähän tääkin. Kaverini mies piilotti laskut auton hanskalokeroon. Soppahan siitä eron myötä syntyi. Tämän p rovon lopetan tähän
oorlait, mut mä olen se joka sanoi pitäneensä laskut autossa 20 vuotta sitten. Koska silloin kun piti nostaa rahaa tms. niin maksoin pankkiautomaatilla samalla laskut pois. Näin oli joskus meillä.
Provoksi tämän tunnisti 10 kohdasta, mutta periaatteessahan olisi voinut olla totta, jos joku olisi jämähtänyt menneisyyteen.
Ok, sitten en enää jatka ketjua.
Aika harvalla ihmisellä ei ole verkkopankkitunnuksia. Puhumattakaan siitä, että tällä aloittajalla ei sellaisia koko ikänään ennen ollut. Provo mikä provo.
sedu kirjoitti:
Itse en ikinä alkaisi perhettä perustelemaan kroonisesti raha-asioissa huonon kanssa, siinä tulee vain ongelmia (enkä tupakoijan, mutta nämä asiat kulkevatkin usein käsi kädessä). Hyvin raha-asiat hallitsevia miehiä on kuitenkin Suomi täynnä.
Siis häh? Miten tupakointi ja raha-asioiden hoitaminen kulkevat käsi kädessä? :D
On. Ja sitä vanhempiakin tapahtumia, jos painaa Lisää tapahtumia -painiketta.