Joku 69v mies otti yhteyttä treffipalstalla, olen itse 24v
Tää oli mun mielestä jo niin naurettava yhteydenotto että oli vähän pakko lähteä jo heittämään asiasta pientä huumoria.
Mies: "Heippa olisi kiva tutustua olen 69v 169cm 79kg mies *******sta. En tupakoi ja alkoholia otan joskus vähän hyvässä seurassa. Olen rauhalinen, rehelinen, huumorintajuinen ja tunteelinen. Asun omakotitalossa maaseudulla josta matkaa *******n keskustaan noin 13km. Terv. ****"
mä: "69v mies?"
mies: "Kyllä, millaista seuraa etsit?"
mä: "Jos oot miljonääri ja testamenttaat kaiken mulle niin voin harkita. Muuten en kyllä ota itelleni 50 vuotta vanhempaa miestä"
mies: "Et ollut määrittänyt minkä ikäistä seuraa haet"
mä: "Tervettä järkeä saa silti käyttää :D"
mies: "Ilmoita sitten selkeästi minkä ikäistä seuraa haluat, mä käytin normaalia järkeä!"
Estin sen. Hah. Mietin että oliko toi ihan oikeasti tosissaan vai vaan trolli? :D Aina saa yrittää mutta hei haloo.... Tuskin mikään Hugh Hefner oli kuitenkaan kyseessä.
Kommentit (138)
Oletukseni: mies oli oikeasti 83-vuotias. :D
M28 kirjoitti:
AP on siis rahalla ostettava hu*ra, eipä taida paljon AP:n korvien välissä liikkua, jos on valmis elämänsä viettämään epämiellyttävän henkilön kanssa vain sen takia kun saa rahaa. Huomatkaa myös, että AP vastasi 69-vuotiaalle papalle, mutta monelle ikäiselleen asialliselle viestinlähettäjälle ei vastaile. Sen takia he niitä lähettelevät, kun nuoret naiset vastaavat niihin lähes 100% varmuudella "ihan vaan kokeilumielessä" tahi "huumoria heitän".
Myös sugardaddya etsivät nuoret naiset jättävät ikäkriteerin merkitsemättä, jotta vanhemmat miehet laittavat viestiä - eihän kukaan kehtaa profiiliinsa kirjoittaa etsivänsä sugar daddya kun se profiili on kaikkien nähtävillä, niin pitää tehdä sen kiertoilmaisuilla.
Mä voisin alkaa suhteeseen 69-vuotiaan papan kanssa, kun siinä iässä pappa on lähes 100% varmuudella totaali impotentti. Ei tarvis harrastaa seksiä ja pappa varmasti ymmärtää, että nuorena naisena minulla on haluja ja varmasti saisin pitää ikäistäni rakastajaa. :)
N25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yök...hahahahaaaa
Ahhh..., olen kyllä ihan heikkona juuri oksentamassa oleviin naisiin.
Se on niin seksikästä ja kerrassaan ihana näky ! Naisen komeasta yrjökaaresta saan välittömästi aina orgasmin...
Tykkäätkö myös, kun sut pahoinpidellään? :)
Sanoinko tykkääväni?
(Jos taas itse tykkäät,niin älä kuitenkaan sen perusteella kuvittele että kaikilla muillakin olisi samat mieltymykset,kuin sinulla itselläsi....)
Vastaa siihen että okei, k*setin, olen oikeasti 59 vee. Milloin tavataan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yök...hahahahaaaa
Se on niin seksikästä ja kerrassaan ihana näky ! Naisen komeasta yrjökaaresta saan välittömästi aina orgasmin...
Sanoinko tykkääväni?
(Jos taas itse tykkäät,niin älä kuitenkaan sen perusteella kuvittele että kaikilla muillakin olisi samat mieltymykset,kuin sinulla itselläsi....)
Mä tykkään pahoinpidellä vanhoja miehiä, jotka tykkäävät aiheuttamastaan ällötyksestä nuorilla naisilla. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhun edes joku ottaa yhteyttä.
M24Moi M24! Kiinnostaisiko sinua lähteä treffeille? Vaikka elokuviin ja ravintolaan syömään. Missä päin asut? T: Ritva 74v, Kirkkonummelta
Kiinnostaa ja kuulostaa hyvältä. Minä asun Sodankylässä.
M24Se vaan, ettei sua oikeesti kiinnostais jos tuo tilanne olisi todellinen. Nuori nainen hyppelehtii iloisesti vanhan miehen yhteydenotosta yhtä paljon kuin nuori mies innostuu ruman pubiruusun limaisesta lähentelystä. Eli ei yhtään. Tuo tilanne on 1-0.
No kenen jonkun (aivan tuikituntemattoman) treffipalstailmoittajan tekstiyhteydenotosta sitä sitten muka hypellään riemusta ?
Kyllä mä ainakin olen ihan tosi mielissäni jos saan yhteydenoton ikäiseltäni, miellyttävän näköiseltä mieheltä joka edes jossain määrin mahtuu myös muihin kriteereihini. Siinä on jo jonkinlainen mahdollisuus romanttisen suhteen alkamiselle. Vanhat miehet eivät taas herätä mitään tunteita minussa, joten heidän lähettämät viestinsä, niin karua kun se onkin, lentävät suoraan roskalaatikkoon.
Vierailija kirjoitti:
M24
Ja sinä olisit varmasti aivan innoissasi, jos 70-vuotiaat mummot ottaisivat sinuun yhteyttä treffipalveluissa ja viheltelisivät perään juottoloiden terasseilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse 51v. ja en huolisi 69 vuotiasta miestä. Poikkeus jos sikarikas ja saisin kaikki rahat kun kuolee.
Mietin jo aikaisemmin kommentoisinko itse, ja nyt päätin kommentoida:
Minä olen 53 enkä huolisi 69-vuotiasta miestä. En edes sikarikasta. Seurustelen 8 vuotta itseäni vanhemman miehen kanssa ja jo tämä ikäero tuntuu aika ajoin liian suurelta.
Panen vielä paremmaksi.
Olen 56v enkä huolisi 69v miestä.
Minulla on 58 vuotias mies ja nyt on alkanut näkyä se että mies vanhenee nopeammin.
Miehet kuolevat keskimäärin nuorempina eli jotenkinhan se alkaa näkyä tässä iässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yök...hahahahaaaa
Sanoinko tykkääväni?
Mä tykkään pahoinpidellä vanhoja miehiä, jotka tykkäävät aiheuttamastaan ällötyksestä nuorilla naisilla. :)
No sitten sinulla kyllä työsarkaa riittääkin,kun joudut täydet päivät kulkemaan kadulla 'niittaamassa' kaikki yli 40-vuotiaat (ja jo sitä ikää lähempänä olevat) mieshenkilöt kaduilta pois ällötystä (eräille) nuorille naisille aiheuttamasta.
Ällötyshän näet av:n aina luotettavien lähteiden ja todistajalausuntojen mukaan koskee KAIKKIA sen ikäisiä ,sitä ikää lähellä olevia ja sen iän jo ylittäneitä miespuolisia Suomen kansalaisia....
Eli kenttää kyllä riittää niin ,että käsi väsyy supermiehelläkin jo varmasti siitä mätkimisestä ja siihenhän voi tietysti luottaa ,ettei ns.takaisin tule keneltäkäänsillä kuka nyt kaltaistasi supermiestä (vai supernainenko peräti olet?) uskaltaisi vastustaa.
Sinä vain kuljet ja "porukat lakoo ku heinä",eiks'vaan?
Taidat olla aika 'kliffa jätkä'...Vitsikäs ainakin olet ! heh,heh..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M24Moi M24! Kiinnostaisiko sinua lähteä treffeille? Vaikka elokuviin ja ravintolaan syömään. Missä päin asut? T: Ritva 74v, Kirkkonummelta
Kiinnostaa ja kuulostaa hyvältä. Minä asun Sodankylässä.
M24Se vaan, ettei sua oikeesti kiinnostais jos tuo tilanne olisi todellinen. Nuori nainen hyppelehtii iloisesti vanhan miehen yhteydenotosta yhtä paljon kuin nuori mies innostuu ruman pubiruusun limaisesta lähentelystä. Eli ei yhtään. Tuo tilanne on 1-0.
No kenen jonkun (aivan tuikituntemattoman) treffipalstailmoittajan tekstiyhteydenotosta sitä sitten muka hypellään riemusta ?
Kyllä mä ainakin olen ihan tosi mielissäni jos saan yhteydenoton ikäiseltäni, miellyttävän näköiseltä mieheltä joka edes jossain määrin mahtuu myös muihin kriteereihini. Siinä on jo jonkinlainen mahdollisuus romanttisen suhteen alkamiselle. Vanhat miehet eivät taas herätä mitään tunteita minussa, joten heidän lähettämät viestinsä, niin karua kun se onkin, lentävät suoraan roskalaatikkoon.
Joudutko tyhjennyttämään roskalaatikkoasi usein niiden viestien vuoksi?
Eikö tavallinen paperikorikaan enää riitä kun pitää jo ihan roskalaatikkokin niitä varten hankkia ?
Papalla alkanut iso pyörä lyödä tyhjää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M24Ja sinä olisit varmasti aivan innoissasi, jos 70-vuotiaat mummot ottaisivat sinuun yhteyttä treffipalveluissa ja viheltelisivät perään juottoloiden terasseilta.
No silloin kun meikä oli tuonikäinen urroo niin kyllä mummelit kouri ihan bebaa surutta.
Vierailija kirjoitti:
On minullekin laittanut treffipalstalla viestiä yh-äiti, jolla oli useampi lapsi afrikkalaisen miehen kanssa. Tuo naistyyppi on viimeinen jonka kanssa alkaisin millekään, mutta vastasin silti kohteliaasti, että ei kiinnosta.
M32
On vähän eri asia.
Miksi on niin perin juurin vaikea tajuta ja uskoa ettei kukaan ( äärimmäisen harvinaisia poikkeuksia lukuunottamatta) halua 45 vuotta vanhempaa kumppania.
Jos joku haluaa niin taatusti laittaa sen tiedon ilmoitukseensa.
Sen sijaan sitä ei voi etukäteen tietää kenelle lapset ovat ilman muuta este.
Saattaahan nainen olla muuten juuri oikeanlainen ja tiedän pilvin pimein uusperheitä mutta en tiedä pareja 45v ikäerolla.
Toki on hyvä pysyä kohteliaana mutta ymmärrän kyllä apn tyrmistyksen.
Joo ap, ei kannata loukkaantua ainakaan! Tuo vaari on todennäköisesti jo pahasti dementoitunut, menee ihan sen piikkiin. Ota vitsinä!
Vierailija kirjoitti:
Papalla alkanut iso pyörä lyödä tyhjää
Parempi sekin kuin jos mopo papattaa liikaa tyhjillä kierroksilla. Oletko käynyt muuten jo papa-kokeessa?
Vasarapää kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M24Ja sinä olisit varmasti aivan innoissasi, jos 70-vuotiaat mummot ottaisivat sinuun yhteyttä treffipalveluissa ja viheltelisivät perään juottoloiden terasseilta.
No silloin kun meikä oli tuonikäinen urroo niin kyllä mummelit kouri ihan bebaa surutta.
Ja sekö oli sitten hurrrjan mukavaa? Ei varmaan ollu.
Tää se onkin hassua, että niin paljon ku miehet ällöääkin vanhempia naisia, niin miehet itse eivät tajua, että ihan samalla tavalla nuorille naisille vanhat miehet ovat ällöjä. Mikä siinä on niin vaikea uskoa?
Jotenki huomannu, että todella monella vanhenevalla miehellä tuo järki katoaa samaan tahtiin kuin testosteronikin. Sitä oudommaks meno vaan menee.
Noh, onneksi on myös ihania fiksuja pappoja.
ŪKerran erästä deittisivustoa kokeilleena; laitoin ikähaarukaksi muistaakseni 24-32 ja eiköhä mennyt minuutti kun tuli viesti m48:lta. Kohteliaasti kiitin yhteydenotosta ja kerroin ettei ikä nyt oikein täsmää. M48 tästä tuohtuneena hauikkui ritsap*lluksi, joka ei tiedä minkälainen on kokenut mies. Nii en tiedäkkään, mutta ei vaan sattumalta vanhemmat lerppumunat innosta, jotka voisivat iän puolesta olla esim isäni. -n26
Vierailija kirjoitti:
ŪKerran erästä deittisivustoa kokeilleena; laitoin ikähaarukaksi muistaakseni 24-32 ja eiköhä mennyt minuutti kun tuli viesti m48:lta. Kohteliaasti kiitin yhteydenotosta ja kerroin ettei ikä nyt oikein täsmää. M48 tästä tuohtuneena hauikkui ritsap*lluksi, joka ei tiedä minkälainen on kokenut mies. Nii en tiedäkkään, mutta ei vaan sattumalta vanhemmat lerppumunat innosta, jotka voisivat iän puolesta olla esim isäni. -n26
Nää on hienoja miehiä. Haukkuvat ikäisensä naiset pystyyn, mutta itse tietenkin ovat erinomaisia ja tosi "hyvin" säilyneitä, ja tämän vuoksi ansaitsevat huomattavasti nuoremman naisen. Huoh, ettäs kehtaavat.