Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku 69v mies otti yhteyttä treffipalstalla, olen itse 24v

Vierailija
19.09.2016 |

Tää oli mun mielestä jo niin naurettava yhteydenotto että oli vähän pakko lähteä jo heittämään asiasta pientä huumoria.

Mies: "Heippa olisi kiva tutustua olen 69v 169cm 79kg mies *******sta. En tupakoi ja alkoholia otan joskus vähän hyvässä seurassa. Olen rauhalinen, rehelinen, huumorintajuinen ja tunteelinen. Asun omakotitalossa maaseudulla josta matkaa *******n keskustaan noin 13km. Terv. ****"

mä: "69v mies?"

mies: "Kyllä, millaista seuraa etsit?"

mä: "Jos oot miljonääri ja testamenttaat kaiken mulle niin voin harkita. Muuten en kyllä ota itelleni 50 vuotta vanhempaa miestä"

mies: "Et ollut määrittänyt minkä ikäistä seuraa haet"

mä: "Tervettä järkeä saa silti käyttää :D"

mies: "Ilmoita sitten selkeästi minkä ikäistä seuraa haluat, mä käytin normaalia järkeä!"

Estin sen. Hah. Mietin että oliko toi ihan oikeasti tosissaan vai vaan trolli? :D Aina saa yrittää mutta hei haloo.... Tuskin mikään Hugh Hefner oli kuitenkaan kyseessä.

Kommentit (138)

Vierailija
61/138 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhun edes joku ottaa yhteyttä.

M24

Miksi miehet eivät tunnu ilahtuvan kun maksulliset ulkomaalaiset naiset ottavat heihin yhteyttä? Miesten pitäisi olla imarreltuja kun heistä ollaan kiinnostuneita.

No pakko sanoa että en ole näynyt tästä aiheesta yhtään mielensäpahoitusviestiä.

Etkö? Täytyy myöntää että en ulkoa muista ketjuja missä niitä on ollut. Eniten kai Iskuri-nettideittiä koskevissa keskusteluissa, mutta joskus myös esim. suomi24. Miehet valittavat kun huonolla suomella tulee viestejä missä nainen haluaa tutustua ja ehdottaa jatkamista s-postilla jne.

Valituksella ja valituksella on eroa.

Onneksi olkoon, naputtelit päivän turhimman ja sisällöttömimmän kommentin.

Vierailija
62/138 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M24

Miksi miehet eivät tunnu ilahtuvan kun maksulliset ulkomaalaiset naiset ottavat heihin yhteyttä? Miesten pitäisi olla imarreltuja kun heistä ollaan kiinnostuneita.

Eipä ole nekään ottaneet minuun yhteyttä.

M24

Olisitko imarreltu jos ottaisivat?

Ainakin tietäisi, että joku on edes katsonut profiiliani.

M24

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/138 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen sekopää pitää olla, että seittämänkymppinen mies kuvittelee kelpaavansa 24-vuotiaalle naiselle? Siis vaikka nainen kuinka olisi unohtanut mainita, etteivät vanhukset kuulu deittailuhaitariinsa? Miehet näköjään tekee itsestään pellejä tuolla nettideiteissä. Uskomatonta.

En minäkään naisena viitsi lähestyä edes yli 5 vuotta nuorempia miehiä, kun varsin hyvin tiedän, ettei miehet pahemmin piittaa itseään vanhemmista naisista. Miehet voi sitten näköjään vapaasti hyppiä sukupolvien yli. :D

Ei saa jos ei kysy. Mistä sitä tietää minkälainen vanhusfetisti nuori nainen on ellei kokeile kepillä jäätä. Ensimmäinen myönteinen signaali tähän suuntaan oli se että hakuun ei ole laitettu yläikärajaa.

Huomatkaa naiset, just näin mies ajattelee! Koska jos näin ei miehenä ajattele, ei nettitreffeiltä kyllä mitään oikeasti saa. Laajat kalastusvedet!

Niinpä! Kyllähän sitä nyt ihan ensiksi kannattaa kuitenkin kysyä niiltä 16-30-vuotiailta naisilta, koska kuitenkin niiiiiiiiiiin moni nuori nainen omaa vanhuusfetissin nykypäivänä. Siis niinku mäki tiiän esim. about 15 pariskuntaa joissa noin 21v. tiukka pimatsu on kimpassa 7-kybästen miesten kaa...

Se mitä ehdottomasti miesten kannattaa välttää on omaan ikäryhmään kuuluvien naisten lähestyminen. Se on ihan viimeinen vaihtoehto... tai ei oikeastaan vaihtoehto ollenkaan. Siis niinku tosi huono idea lähestyä oman ikäisiä naisia!!

Vierailija
64/138 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen sekopää pitää olla, että seittämänkymppinen mies kuvittelee kelpaavansa 24-vuotiaalle naiselle? Siis vaikka nainen kuinka olisi unohtanut mainita, etteivät vanhukset kuulu deittailuhaitariinsa? Miehet näköjään tekee itsestään pellejä tuolla nettideiteissä. Uskomatonta.

En minäkään naisena viitsi lähestyä edes yli 5 vuotta nuorempia miehiä, kun varsin hyvin tiedän, ettei miehet pahemmin piittaa itseään vanhemmista naisista. Miehet voi sitten näköjään vapaasti hyppiä sukupolvien yli. :D

Ei saa jos ei kysy. Mistä sitä tietää minkälainen vanhusfetisti nuori nainen on ellei kokeile kepillä jäätä. Ensimmäinen myönteinen signaali tähän suuntaan oli se että hakuun ei ole laitettu yläikärajaa.

Huomatkaa naiset, just näin mies ajattelee! Koska jos näin ei miehenä ajattele, ei nettitreffeiltä kyllä mitään oikeasti saa. Laajat kalastusvedet!

Kuinka säälittävä täytyy miehen olla, jos noin ajattelee? Miten tuollainen surkimus kehtaa edes astua ovesta ulos.

...sulla ei taida olla hirveästi tietoa miesten ja naisten sosiaalisen todellisuuden eroista? :)

Eli minulla ei ole koska olen nainen, mutta sinulla on koska olet mies? Minä en ymmärrä millaista on olla mies mutta sinä ymmärrät vaivattomasti millaista on olla nainen? Typerys.

Etuoikeutetussa asemassa oleva ei monestikaan näe asioita, joita heikommassa asemassa oleva kohtaa päivittäisessä elämässään.

Työelämässähän tämä miehet-naiset -asetelma on toisin päin, miehen on hyvin vaikea nähdä naisten asemaan vaikkapa työmarkkinoilla ja palkkaustilanteessa liittyviä epäsuhtia, kun ne eivät koske heitä itseään.

Kts. esim. imperialistinen katse.

Vierailija
65/138 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa?? :D Miehethän vain (omien sanojensa mukaan) vain komistuvat ikääntyessään. Ihanan ylimielinen ruttupaapa!

Itse olen jo viiskymppinen. Etsin kuitenkin omanikäistäni miestä ja olen sen selkeästi myös profiilissa ilmaissut. Eräs kuuskymppinen mies oli todella käärmeissään, kun vastasin, että etsin häntä nuorempaa. Kirjoitti, että itse puolestaan kelpuuttaa minun ikäiseni juuri ja juuri, mutta joku nelikymppinen olisi hänelle paljon mieluisampi valinta ja olikin saanut paljon viestejä nelikymppisiltä. Vastasin, että ok-juttu ja onnea etsintään. 

Vierailija
66/138 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä! Kyllähän sitä nyt ihan ensiksi kannattaa kuitenkin kysyä niiltä 16-30-vuotiailta naisilta, koska kuitenkin niiiiiiiiiiin moni nuori nainen omaa vanhuusfetissin nykypäivänä. Siis niinku mäki tiiän esim. about 15 pariskuntaa joissa noin 21v. tiukka pimatsu on kimpassa 7-kybästen miesten kaa...

Se mitä ehdottomasti miesten kannattaa välttää on omaan ikäryhmään kuuluvien naisten lähestyminen. Se on ihan viimeinen vaihtoehto... tai ei oikeastaan vaihtoehto ollenkaan. Siis niinku tosi huono idea lähestyä oman ikäisiä naisia!!

Se, että erittäin moni ei halua olla itseään vanhemman kanssa, ei poista sitä tosiasiaa, että joku ehkä haluaa.

Vai asettaisitko tähän jonkin kategorisen ehdon? Ryhtyisit enemmistön tyranniaan, nyt kun meillä viimeinkin saatiin tasa-arvoinen avioliittolakikin läpi?

Huomauttaisin vain, että tuollainen ajattelu on aiheuttanut paljon ongelmia maailmanhistorian aikana.

Vierailija
67/138 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa?? :D Miehethän vain (omien sanojensa mukaan) vain komistuvat ikääntyessään. Ihanan ylimielinen ruttupaapa!

Itse olen jo viiskymppinen. Etsin kuitenkin omanikäistäni miestä ja olen sen selkeästi myös profiilissa ilmaissut. Eräs kuuskymppinen mies oli todella käärmeissään, kun vastasin, että etsin häntä nuorempaa. Kirjoitti, että itse puolestaan kelpuuttaa minun ikäiseni juuri ja juuri, mutta joku nelikymppinen olisi hänelle paljon mieluisampi valinta ja olikin saanut paljon viestejä nelikymppisiltä. Vastasin, että ok-juttu ja onnea etsintään. 

Huomauttaisin muuten, että tässä kohtaa tuo mies oli munkin mielestäni tökerö ja hänen olisi pitänyt jättää lähestymättä. Jokainen saa määrittää itse, millaisilta ihmisiltä haluaa yhteydenottoja ja tätä pitää kunnioittaa.

T. Nettideittimies.

Vierailija
68/138 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M24

Eipä ole nekään ottaneet minuun yhteyttä.

M24

Olisitko imarreltu jos ottaisivat?

Ainakin tietäisi, että joku on edes katsonut profiiliani.

M24

Miksi luulet että profiiliasi olisi katsottu tuossa tapauksessa?

Vierailija
69/138 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minullekin laittanut treffipalstalla viestiä yh-äiti, jolla oli useampi lapsi afrikkalaisen miehen kanssa. Tuo naistyyppi on viimeinen jonka kanssa alkaisin millekään, mutta vastasin silti kohteliaasti, että ei kiinnosta.

M32

Vierailija
70/138 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Jaa.  Aloittajalla ei sitten ole yhtään tuon ikäistä tuttua tai ainakaan ystävää? 

Ei tuo mies ainakaan vielä tuossa kertonut olevansa vailla kovin intiimiä toimintaa, eli saattoi ihan yksinäisyyteensä haeskella tuttavuuksia sekä juttuseuraa ja mikäs sen imartelevampaa tuon ikäiselle, mikäli olisi nuorehko nainen ystävänä.  

Itse ainakin nautin pelkästään siitä ajatuksesta ,että joku tuon ikäinen tuntee edes jotakin myönteisiä tuntemuksia minua kohtaan ja on joku, jota voi itse ajatella ystävänä ja lämmöllä, jolle voi antaa pienen lahjan kun siltä tuntuu ja näin ilostuttaa ja antaa hyvää mieltä toiselle.

Nykysinkö ei sitten voi olla enää ystäväkään, ellei harjoita seksiä tai tähtäimessä ole tuleva parisuhde tai mahdollinen miljoonaperintö?

.

Viattomasti 69v mies haluaa 24v naisen "ystäväksi"? Vaikea uskoa että tuolla yhdistelmällä pystyy mitään syvää ystävyyttä luomaan, elämäntilanteet ja kokemus on kuitenkin hiukan eri? Mistä tuon ikäiset edes keskustelisi keskenään?

.

No varmaan kummankin tarina kiinnostaa toista, mikäli ystäviä ollaan.  Toisen kokemukset, miltä tuntuu tämä nykymeno, mitä odottaa ja toivoo. Nuoremman tulevaisuuden suunnitelmat, koulutukset, tavoitteet.  Vanhemmalla ihmisillä ehkä on jopa sellaista opiksi otettavaa elämänkokemustakin.  Vaan tuo edellyttää sellaista toisen hyväksyntää sellaisena, kuin on... vaikkakin ilman sitä seksiä, jota ei ihan joka paikkaan tarvitse sekoittaa.

.

Hyvinpä tuota juttua löytyy yläkouluikäisten ja vanhainkodin vanhustenkin välille. Tyttären luokka kävi vanhainkodissa ja olivat käyneet hyviä keskuteluita uskonnosta, kuolemasta ja muista isoista asioista.

.

Niin. Tuollainen aloittajan mainitsema 69-vuotias on jo täysin vanhainkoti-iässä, vaikka tosin nykypäättäjiemme ja torkkuvartiaisen mielestä jokaisen tulisi tehdä työtä 78 -vuotiaaksi asti.

Eläkekassat kiittäisivät ja kilpailukykymme säilyisi.  Ainakin muiden maiden pankkien tukemisessa, johtajien palkitsemisissa ja bonuksissa.

.

Vierailija
71/138 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että erittäin moni ei halua olla itseään vanhemman kanssa, ei poista sitä tosiasiaa, että joku ehkä haluaa.

Vai asettaisitko tähän jonkin kategorisen ehdon? Ryhtyisit enemmistön tyranniaan, nyt kun meillä viimeinkin saatiin tasa-arvoinen avioliittolakikin läpi?

Huomauttaisin vain, että tuollainen ajattelu on aiheuttanut paljon ongelmia maailmanhistorian aikana.

Joku voittaa lotossakin. Mutta jos laskee jatkuvasti sen varaan ja suunnittelee elämänsä sen perusteella että voittaa kunhan lottoaa tarpeeksi, on turha närkästyä ympäristön pilkasta.

Vierailija
72/138 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suvaitsevuutta nyt vähän, rakkaus ei kysy ikää!

Ihan asiallinenhan lähestyminenhän tuo oli, ei sisältänyt  loukkaavaa komenttia tjsp.? Oma kommenttisi terveestä järjestä taas oli turhan ilkeän välimailla, minusta sinä olet tässä suurempi nettietiketin rikkoja kuin tuo mies.

Jos et halua vanhoilta miehiltä viestiä niin määrittele niin profiilissasi. Nettideittimaailma taitaa olla sinulle vielä vieras?

M32

No kun se on jo itsessään loukkaavaa, että joku 35+ mies flirttaa/yrittää iskeä tmv.

Vanhojen miesten huomio on yhtä "arvokasta" kuin kaikista limaisimpien Ed Hardy-mamujen ja steissin*krujen huomio, eli täysin arvotonta ja ÄLLÖTTÄVÄÄ.

N23

Vierailija
73/138 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saahan sitä yrittää, kukaan ei kiellä. Mutta ihmetellä myös saa, että kukaan edes harkitsee tällaisia suhteita. Omasta mielestäni aika sairasta. Mutta tosiaan onneksi ei ole itseltäni pois jos jotkut muut aloittaa tuollaisia suhteita. Se on tosin pakko myöntää, että nauran mielessäni aina kun joku paapa on ihan tosissaan yrittänyt tehdä romanttista tuttavuutta. Joku 30+ vuotta vanhempi...?? yyyyyhhhhh

Vierailija
74/138 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka säälittävä täytyy miehen olla, jos noin ajattelee? Miten tuollainen surkimus kehtaa edes astua ovesta ulos.

...sulla ei taida olla hirveästi tietoa miesten ja naisten sosiaalisen todellisuuden eroista? :)

Eli minulla ei ole koska olen nainen, mutta sinulla on koska olet mies? Minä en ymmärrä millaista on olla mies mutta sinä ymmärrät vaivattomasti millaista on olla nainen? Typerys.

Etuoikeutetussa asemassa oleva ei monestikaan näe asioita, joita heikommassa asemassa oleva kohtaa päivittäisessä elämässään.

Työelämässähän tämä miehet-naiset -asetelma on toisin päin, miehen on hyvin vaikea nähdä naisten asemaan vaikkapa työmarkkinoilla ja palkkaustilanteessa liittyviä epäsuhtia, kun ne eivät koske heitä itseään.

Ei mies josta naiset eivät kiinnostu ole heikommassa asemassa. Hän vain on mies josta naiset eivät kiinnostu. Totta kai epäkiinnostava mies ei itse näe asiaa näin, jos hän on epärealistisen omahyväinen. Silloin hän kuvittelee että kukaan nainen ei kiinnostu kenestäkään miehestä - koskaan. Joten hänen näkökulmastaan on loogista jahdata kaikkia. Ei se sitä tarkoita, että hän ei muiden silmissä olisi reppana näin tehdessään.

Vierailija
75/138 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M24

Varmaan tekin ei-saa-naista-vinkujat saisitte naisia, jos tyytyisitte oman ikäisiin, tai jopa muutamaa (2-5) vuotta vanhempiin naisiin.

Vierailija
76/138 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suvaitsevuutta nyt vähän, rakkaus ei kysy ikää!

Ihan asiallinenhan lähestyminenhän tuo oli, ei sisältänyt  loukkaavaa komenttia tjsp.? Oma kommenttisi terveestä järjestä taas oli turhan ilkeän välimailla, minusta sinä olet tässä suurempi nettietiketin rikkoja kuin tuo mies.

Jos et halua vanhoilta miehiltä viestiä niin määrittele niin profiilissasi. Nettideittimaailma taitaa olla sinulle vielä vieras?

M32

No kun se on jo itsessään loukkaavaa, että joku 35+ mies flirttaa/yrittää iskeä tmv.

Vanhojen miesten huomio on yhtä "arvokasta" kuin kaikista limaisimpien Ed Hardy-mamujen ja steissin*krujen huomio, eli täysin arvotonta ja ÄLLÖTTÄVÄÄ.

N23

.

Elä nujerra meitä vahoja miehiä tykkänään. Me tai ainakin osa meistä katselee teitä niin ihaillen.  Jos ei muuta, niin olette ihan kivoja katseltavia.  Tulee ihan hyvä mieli kun näkee ja kuuntelee teitä :)

.

.

Vierailija
77/138 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M24

Varmaan tekin ei-saa-naista-vinkujat saisitte naisia, jos tyytyisitte oman ikäisiin, tai jopa muutamaa (2-5) vuotta vanhempiin naisiin.

Vanhemmat naiset vastaa vielä harvemmin, mitä oman ikäiset tai vähän nuoremmat naiset.

M26

Vierailija
78/138 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mies josta naiset eivät kiinnostu ole heikommassa asemassa. Hän vain on mies josta naiset eivät kiinnostu. Totta kai epäkiinnostava mies ei itse näe asiaa näin, jos hän on epärealistisen omahyväinen. Silloin hän kuvittelee että kukaan nainen ei kiinnostu kenestäkään miehestä - koskaan. Joten hänen näkökulmastaan on loogista jahdata kaikkia. Ei se sitä tarkoita, että hän ei muiden silmissä olisi reppana näin tehdessään.

Anteeksi, mutta mies, josta naiset eivät kiinnostu, nimenomaan on todella heikossa asemassa. Tätä voi olla vaikea ymmärtää, mutta seksuaalis-romanttista huomiota vaille jääminen on todella iso tekijä mm. syrjäytymiskehityksessä. Naiset monesti eivät tällaisesta edes tiedä, koska he eivät tunne näitä miehiä.

Heikosta asemasta voi päästä pois, mutta se vaatii duunia. Täytyy kehittää itsetuntoa, hankkia sosiaalisia taitoja, opetella tuntemaan naissukupuolen psyykettä (tätä painotan erityisesti, naiset nimenomaan ajatelevat useimmista asioista aivan eri lailla kuin miehet) ja edetä siitä pikku hiljaa. Lopulta tuloksena voi olla mies, joka ei enää olekaan tässä mielessä alisteisessa asemassa.

Mutta kovan työn takana se on.

Vierailija
79/138 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta mies, josta naiset eivät kiinnostu, nimenomaan on todella heikossa asemassa. Tätä voi olla vaikea ymmärtää, mutta seksuaalis-romanttista huomiota vaille jääminen on todella iso tekijä mm. syrjäytymiskehityksessä. Naiset monesti eivät tällaisesta edes tiedä, koska he eivät tunne näitä miehiä.

Heikosta asemasta voi päästä pois, mutta se vaatii duunia. Täytyy kehittää itsetuntoa, hankkia sosiaalisia taitoja, opetella tuntemaan naissukupuolen psyykettä (tätä painotan erityisesti, naiset nimenomaan ajatelevat useimmista asioista aivan eri lailla kuin miehet) ja edetä siitä pikku hiljaa. Lopulta tuloksena voi olla mies, joka ei enää olekaan tässä mielessä alisteisessa asemassa.

Mutta kovan työn takana se on.

Ymmärsit väärin tai sitten kirjoitin itse epäselvästi. Aikaisempi kirjoittaja väitti koko miessukupuolen olevan heikossa asemassa deittailun suhteen vain siksi että ovat miehiä. Huomautin että naisten suosion puuttuminen on yksittäisten miesten ongelma. Se ei ole läheskään koko sukupuolta koskeva ongelma.

Ja olen kyllä täysin eri mieltä tuosta että "naisten psyykettä" pitäisi erikseen opetella tuntemaan. Ei sukupuolissa ole suuria eroja. Jos tuo pitää erikseen opetella, silloin se opettelija ei ymmärrä miesten eikä naisten ajatusmaailmaa. Eli ei kenenkään muun kuin itsensä. Tuolla tavalla hankkii itselleen turhia hankaluuksia, jos alkaa ajatella että naiset eivät ole tavallisia ihmisiä.

Vierailija
80/138 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsopas ap kolmosen tektikanavan kontakti -ilmoituksia, ihan normitouhua tuo että 70v miehet hakee siellä 18v naisia.

Mulla tapana katsella noita ilmoituksia kun haluan ilmaista viihdettä . Monet kerrat räjähtänyt nauruun.

" 70v mies etsii 18-25v isotissistä tyttöä. Huom! VAIN 18-25v isotissit saa vastata! "

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi