Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku 69v mies otti yhteyttä treffipalstalla, olen itse 24v

Vierailija
19.09.2016 |

Tää oli mun mielestä jo niin naurettava yhteydenotto että oli vähän pakko lähteä jo heittämään asiasta pientä huumoria.

Mies: "Heippa olisi kiva tutustua olen 69v 169cm 79kg mies *******sta. En tupakoi ja alkoholia otan joskus vähän hyvässä seurassa. Olen rauhalinen, rehelinen, huumorintajuinen ja tunteelinen. Asun omakotitalossa maaseudulla josta matkaa *******n keskustaan noin 13km. Terv. ****"

mä: "69v mies?"

mies: "Kyllä, millaista seuraa etsit?"

mä: "Jos oot miljonääri ja testamenttaat kaiken mulle niin voin harkita. Muuten en kyllä ota itelleni 50 vuotta vanhempaa miestä"

mies: "Et ollut määrittänyt minkä ikäistä seuraa haet"

mä: "Tervettä järkeä saa silti käyttää :D"

mies: "Ilmoita sitten selkeästi minkä ikäistä seuraa haluat, mä käytin normaalia järkeä!"

Estin sen. Hah. Mietin että oliko toi ihan oikeasti tosissaan vai vaan trolli? :D Aina saa yrittää mutta hei haloo.... Tuskin mikään Hugh Hefner oli kuitenkaan kyseessä.

Kommentit (138)

Vierailija
81/138 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suvaitsevuutta nyt vähän, rakkaus ei kysy ikää!

Ihan asiallinenhan lähestyminenhän tuo oli, ei sisältänyt  loukkaavaa komenttia tjsp.? Oma kommenttisi terveestä järjestä taas oli turhan ilkeän välimailla, minusta sinä olet tässä suurempi nettietiketin rikkoja kuin tuo mies.

Jos et halua vanhoilta miehiltä viestiä niin määrittele niin profiilissasi. Nettideittimaailma taitaa olla sinulle vielä vieras?

M32

No kun se on jo itsessään loukkaavaa, että joku 35+ mies flirttaa/yrittää iskeä tmv.

Vanhojen miesten huomio on yhtä "arvokasta" kuin kaikista limaisimpien Ed Hardy-mamujen ja steissin*krujen huomio, eli täysin arvotonta ja ÄLLÖTTÄVÄÄ.

N23

.

Elä nujerra meitä vahoja miehiä tykkänään. Me tai ainakin osa meistä katselee teitä niin ihaillen.  Jos ei muuta, niin olette ihan kivoja katseltavia.  Tulee ihan hyvä mieli kun näkee ja kuuntelee teitä :)

.

.

Sepä se. Kun te vanhat miehet luulette, että nuoret naiset on teille jotain velkaa. Tuutte aina esim. junassa tai baareissa höpöttämään, eikä viitsi olla töykeä ja olla juttelematta takaisin. Pakotatte tilanteisiin joissa nuoren naisen on oltava teille kohteliaita ja mukavia, ettekä tajua sitä että mieluummin juttelelisimme senkin ajan jonkun nuoren miehen kanssa. Ja sitten itse syrjitte ikäisiänne naisia... Kuinka rumaa! Maailmassa on vaikka kuinka monta yksinäistä vanhempaa naista, ettekä välitä heistä ollenkaan! Miksette koskaan juttele niille yksinäisille vanhemmille naisille?? Ajattelette vain itseänne. En arvosta pätkääkään tuollaisia vanhoja miehiä.

Vierailija
82/138 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suvaitsevuutta nyt vähän, rakkaus ei kysy ikää!

Ihan asiallinenhan lähestyminenhän tuo oli, ei sisältänyt  loukkaavaa komenttia tjsp.? Oma kommenttisi terveestä järjestä taas oli turhan ilkeän välimailla, minusta sinä olet tässä suurempi nettietiketin rikkoja kuin tuo mies.

Jos et halua vanhoilta miehiltä viestiä niin määrittele niin profiilissasi. Nettideittimaailma taitaa olla sinulle vielä vieras?

M32

No kun se on jo itsessään loukkaavaa, että joku 35+ mies flirttaa/yrittää iskeä tmv.

Vanhojen miesten huomio on yhtä "arvokasta" kuin kaikista limaisimpien Ed Hardy-mamujen ja steissin*krujen huomio, eli täysin arvotonta ja ÄLLÖTTÄVÄÄ.

N23

.

Elä nujerra meitä vahoja miehiä tykkänään. Me tai ainakin osa meistä katselee teitä niin ihaillen.  Jos ei muuta, niin olette ihan kivoja katseltavia.  Tulee ihan hyvä mieli kun näkee ja kuuntelee teitä :)

.

.

Sepä se. Kun te vanhat miehet luulette, että nuoret naiset on teille jotain velkaa. Tuutte aina esim. junassa tai baareissa höpöttämään, eikä viitsi olla töykeä ja olla juttelematta takaisin. Pakotatte tilanteisiin joissa nuoren naisen on oltava teille kohteliaita ja mukavia, ettekä tajua sitä että mieluummin juttelelisimme senkin ajan jonkun nuoren miehen kanssa. Ja sitten itse syrjitte ikäisiänne naisia... Kuinka rumaa! Maailmassa on vaikka kuinka monta yksinäistä vanhempaa naista, ettekä välitä heistä ollenkaan! Miksette koskaan juttele niille yksinäisille vanhemmille naisille?? Ajattelette vain itseänne. En arvosta pätkääkään tuollaisia vanhoja miehiä.

.

Oikeassa olet, sillä itsekin nähnyt noita vanhoja äijiä, jotka ovat mielestään jotain donjuaneita ja heittävät aika ikävääkin kaksimielistä kommenttia nuorille tytöille tilanteissa, joista tytöt eivät voi poistua.    Ymmärrän kantasi.   Tosin arvelisin, että vähemmän kai noita sikamaisia (ja siltä haiseviakin, niin henkisesti kuin fyysisestikin) vahoja miehiä on. 

Pahimmat näyttä flirttailevan kaupan kassoille tosiaan, vaikka oma emäntä häpeissään pakkaa kassahihnan päässä tavaroita kassiin.

On meitä monenlaisia. Vanhojakin miehiä.

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/138 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhun edes joku ottaa yhteyttä.

M24

Varmaan tekin ei-saa-naista-vinkujat saisitte naisia, jos tyytyisitte oman ikäisiin, tai jopa muutamaa (2-5) vuotta vanhempiin naisiin.

Vanhemmat naiset vastaa vielä harvemmin, mitä oman ikäiset tai vähän nuoremmat naiset.

M26

Vanhemmat naiset eivät uskalla vastata, kun meille on niin monta kertaa sanottu, miten hirveitä kuivia "ryppypirkkoja" me olemme. Itse seurustelen nuoremman miehen kanssa, mutta kauan sai piirittää, ennen kuin uskalsin juttuun lähteä. Vähitellen sen iän unohtaa, kun muuten olemme samalla aaltopituudella.

Vierailija
84/138 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin lapsi, ihastuin oman luokan tai rinnakkaisluokan poikiin. Teininä sama. Parikymppisenä ihastuin ja seurustelin parikymppisten kanssa. Nyt kolmekymppisenä jos olisin sinkku niin varmasti katselisin kolmi- ja ehkä nelikymppisiäkin miehiä. En voisi kuvitellakaan kiinnostuvani jostain parikymppisestä pojanklopista, ovat vain niin nuoria mielestäni! Ehkä juuri ja juuri ymmärrän jonkun ikäkriisiin liittyvän hetkellisen puumakohtauksen. Olisihan se aika järkytys jos mummoni haluaisi jonkun minua nuoremman, minun silmissäni pikkupojan. Yhh...

Oikeasti joku kehitysvaihe jäänyt väliin kun kaipaa jotain 50v nuorempaa, oli nainen tai mies!

Vierailija
85/138 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen sekopää pitää olla, että seittämänkymppinen mies kuvittelee kelpaavansa 24-vuotiaalle naiselle? Siis vaikka nainen kuinka olisi unohtanut mainita, etteivät vanhukset kuulu deittailuhaitariinsa? Miehet näköjään tekee itsestään pellejä tuolla nettideiteissä. Uskomatonta.

En minäkään naisena viitsi lähestyä edes yli 5 vuotta nuorempia miehiä, kun varsin hyvin tiedän, ettei miehet pahemmin piittaa itseään vanhemmista naisista. Miehet voi sitten näköjään vapaasti hyppiä sukupolvien yli. :D

Ei saa jos ei kysy. Mistä sitä tietää minkälainen vanhusfetisti nuori nainen on ellei kokeile kepillä jäätä. Ensimmäinen myönteinen signaali tähän suuntaan oli se että hakuun ei ole laitettu yläikärajaa.

Huomatkaa naiset, just näin mies ajattelee! Koska jos näin ei miehenä ajattele, ei nettitreffeiltä kyllä mitään oikeasti saa. Laajat kalastusvedet!

Niinpä! Kyllähän sitä nyt ihan ensiksi kannattaa kuitenkin kysyä niiltä 16-30-vuotiailta naisilta, koska kuitenkin niiiiiiiiiiin moni nuori nainen omaa vanhuusfetissin nykypäivänä. Siis niinku mäki tiiän esim. about 15 pariskuntaa joissa noin 21v. tiukka pimatsu on kimpassa 7-kybästen miesten kaa...

Se mitä ehdottomasti miesten kannattaa välttää on omaan ikäryhmään kuuluvien naisten lähestyminen. Se on ihan viimeinen vaihtoehto... tai ei oikeastaan vaihtoehto ollenkaan. Siis niinku tosi huono idea lähestyä oman ikäisiä naisia!!

Se, että erittäin moni ei halua olla itseään vanhemman kanssa, ei poista sitä tosiasiaa, että joku ehkä haluaa.

Vai asettaisitko tähän jonkin kategorisen ehdon? Ryhtyisit enemmistön tyranniaan, nyt kun meillä viimeinkin saatiin tasa-arvoinen avioliittolakikin läpi?

Huomauttaisin vain, että tuollainen ajattelu on aiheuttanut paljon ongelmia maailmanhistorian aikana.

Kukaan suomalainen nainen, siis ihan oikeasti ei kukaan, 24v , ei halua 69 v. miestä.

50v saattaa joskus kelvata mutta ei 69v.

Älkää äijät viitsikö.

Vierailija
86/138 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niiin tuttua. Meillä nuoria 18-24v nättejä tyttöjä kesätöissä. Saan joka kesä kuulla kuinka vanhat papparoiset tulee iskee. Ostavat välillä heille pieniä lahjoja.

Tytöt aina ihmettelevät että mitä ihmettä nää gubet oikein kuvittelee. Tietysti töissä pitää olla kohtelias ja ystävällinen kaikille asiakkaille.

Vierailija
87/138 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoja miehiä täytyy ymmärtää. He saavat niin paljon mielihyvää siitä, että saavat edes pienen hetken jutella nuorelle tytölle. Miehet ovat sukupuolensa takia tähän oikeutettuja. Vanhat naiset voidaan sen sijaan ignoorata ihan 100%:sesti, eikä heidän tarpeistaan tarvitse välittää. Katsos kun, maailma on kaikenikäisiä miehiä ja nuoria naisia varten tehty.

^ Ilmeisesti miehet ajattelevat noin.

Vierailija
88/138 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tuossa mitään outoa ole, kaikenikäiset miehet 18v inttipojista 80v vaareihin haluavat 18-25v naisen.

Juu, mutta erittäin noloa on se, että he mitenkään voivat kuvitella niin nuoren naisen olevan heistä kiinnostunut.

Vierailija
89/138 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 51v. ja en huolisi 69 vuotiasta miestä. Poikkeus jos sikarikas ja saisin kaikki rahat kun kuolee.

Vierailija
90/138 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 51v. ja en huolisi 69 vuotiasta miestä. Poikkeus jos sikarikas ja saisin kaikki rahat kun kuolee.

Mietin jo aikaisemmin kommentoisinko itse, ja nyt päätin kommentoida:

Minä olen 53 enkä huolisi 69-vuotiasta miestä. En edes sikarikasta. Seurustelen 8 vuotta itseäni vanhemman miehen kanssa ja jo tämä ikäero tuntuu aika ajoin liian suurelta.

Vierailija
91/138 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se mies halusi vain vähän trollata nuorta naista, tuskin tuon ikäsillä paljoa parempaa tekemistä on :D

Vierailija
92/138 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen sekopää pitää olla, että seittämänkymppinen mies kuvittelee kelpaavansa 24-vuotiaalle naiselle? Siis vaikka nainen kuinka olisi unohtanut mainita, etteivät vanhukset kuulu deittailuhaitariinsa? Miehet näköjään tekee itsestään pellejä tuolla nettideiteissä. Uskomatonta.

En minäkään naisena viitsi lähestyä edes yli 5 vuotta nuorempia miehiä, kun varsin hyvin tiedän, ettei miehet pahemmin piittaa itseään vanhemmista naisista. Miehet voi sitten näköjään vapaasti hyppiä sukupolvien yli. :D

Naisilla on tässä kohden jotenkin vahvempi omanarvontunto, naiset eivät alennu vokottelemaan reilusti nuorempia miehiä, poikkeuksena jotkut puumat, mutta käsittääkseni hekin odottavat nuoremmilta miehiltä ensin jotain aloitteellisuutta tai vähintään silmäpeliä tms.

Vierailija
93/138 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M24

Moi M24! Kiinnostaisiko sinua lähteä treffeille? Vaikka elokuviin ja ravintolaan syömään. Missä päin asut? T: Ritva 74v, Kirkkonummelta

Vierailija
94/138 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök...hahahahaaaa

Vierailija
95/138 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M24

Varmaan tekin ei-saa-naista-vinkujat saisitte naisia, jos tyytyisitte oman ikäisiin, tai jopa muutamaa (2-5) vuotta vanhempiin naisiin.

Vanhemmat naiset vastaa vielä harvemmin, mitä oman ikäiset tai vähän nuoremmat naiset.

M26

Vanhemmat naiset eivät uskalla vastata, kun meille on niin monta kertaa sanottu, miten hirveitä kuivia "ryppypirkkoja" me olemme. Itse seurustelen nuoremman miehen kanssa, mutta kauan sai piirittää, ennen kuin uskalsin juttuun lähteä. Vähitellen sen iän unohtaa, kun muuten olemme samalla aaltopituudella.

Miksi nähdä tuollainen vaiva, jos oman ikäistä tai nuorempaa saa helpommin? Muutenkin naisen saaminen on vaikeaa, niin miksi nostaa vaikeustasoa entisestään.

Vierailija
96/138 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M24

Moi M24! Kiinnostaisiko sinua lähteä treffeille? Vaikka elokuviin ja ravintolaan syömään. Missä päin asut? T: Ritva 74v, Kirkkonummelta

Kiinnostaa ja kuulostaa hyvältä. Minä asun Sodankylässä.

M24

Vierailija
97/138 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näinköhän oikeasti sait joltain  tuonikäiseltä mieshenkilöltä treffiehdotuksen ? (...tai jospa se oli vain vitsiksi jollekin tarkoitettukin.)

Mitäs siihen sitten yleensä edes vastasit, tai edes luit tarkemmin.

Pitäisikö nyt siitä saada täällä jotain yleistä sympatiaa,ymmärrystä  ja lohduttelua ? Kaipaatko jotain sellaista oikeasti ?

Onhan olemassa se toinenkin vaihtoehto: hymähdät vain  mielessäsi koko jutulle ja unohdat se .

Se on ainakin varmaa,että 99,9% tuonikäisistä miehistä ei tuollaista seuranhakuilmoitusta laittaisi mihinkään (harva heistä muuten  käyttää koko nettiä),eli kyllä tuo tuollainen nyt on oikeasti ihan uniikki yksittäistapaus jos mikä.

Harmiton, vain joku  höpsö tapaus tuollainen.

Et saa nyt uhriprofiilia siitä itsellesi !

Sinuna minä olisin jo unohtanut sen ,enkä olisi tullut sitä enää tänne märehtimään.

Vierailija
98/138 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M24

Kiinnostaa ja kuulostaa hyvältä. Minä asun Sodankylässä.

M24

Se vaan, ettei sua oikeesti kiinnostais jos tuo tilanne olisi todellinen. Nuori nainen hyppelehtii iloisesti vanhan miehen yhteydenotosta yhtä paljon kuin nuori mies innostuu ruman pubiruusun limaisesta lähentelystä. Eli ei yhtään. Tuo tilanne on 1-0.

Vierailija
99/138 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yök...hahahahaaaa

Ahhh..., olen kyllä ihan heikkona juuri  oksentamassa oleviin naisiin.

Se on niin seksikästä ja kerrassaan  ihana näky ! Naisen komeasta yrjökaaresta saan välittömästi aina orgasmin...

Vierailija
100/138 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yök...hahahahaaaa

Ahhh..., olen kyllä ihan heikkona juuri  oksentamassa oleviin naisiin.

Se on niin seksikästä ja kerrassaan  ihana näky ! Naisen komeasta yrjökaaresta saan välittömästi aina orgasmin...

Tykkäätkö myös, kun sut pahoinpidellään? :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme