Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku 69v mies otti yhteyttä treffipalstalla, olen itse 24v

Vierailija
19.09.2016 |

Tää oli mun mielestä jo niin naurettava yhteydenotto että oli vähän pakko lähteä jo heittämään asiasta pientä huumoria.

Mies: "Heippa olisi kiva tutustua olen 69v 169cm 79kg mies *******sta. En tupakoi ja alkoholia otan joskus vähän hyvässä seurassa. Olen rauhalinen, rehelinen, huumorintajuinen ja tunteelinen. Asun omakotitalossa maaseudulla josta matkaa *******n keskustaan noin 13km. Terv. ****"

mä: "69v mies?"

mies: "Kyllä, millaista seuraa etsit?"

mä: "Jos oot miljonääri ja testamenttaat kaiken mulle niin voin harkita. Muuten en kyllä ota itelleni 50 vuotta vanhempaa miestä"

mies: "Et ollut määrittänyt minkä ikäistä seuraa haet"

mä: "Tervettä järkeä saa silti käyttää :D"

mies: "Ilmoita sitten selkeästi minkä ikäistä seuraa haluat, mä käytin normaalia järkeä!"

Estin sen. Hah. Mietin että oliko toi ihan oikeasti tosissaan vai vaan trolli? :D Aina saa yrittää mutta hei haloo.... Tuskin mikään Hugh Hefner oli kuitenkaan kyseessä.

Kommentit (138)

Vierailija
121/138 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhoja miehiä täytyy ymmärtää. He saavat niin paljon mielihyvää siitä, että saavat edes pienen hetken jutella nuorelle tytölle. Miehet ovat sukupuolensa takia tähän oikeutettuja. Vanhat naiset voidaan sen sijaan ignoorata ihan 100%:sesti, eikä heidän tarpeistaan tarvitse välittää. Katsos kun, maailma on kaikenikäisiä miehiä ja nuoria naisia varten tehty.

^ Ilmeisesti miehet ajattelevat noin.

Lisätään tähän vielä se, että jos joku VANHA (ts. miehen ikäinen) nainen ei halua juuri ko. miehen kanssa suhdetta, kyseessä on prinsessahrhainen pissisaikuinen. Tätä sain kuulla ihan riittävästi deiteillä, jopa siinä määrin, että lopetin koko touhun. Olen jutellut asiasta mieskavereiden kanssa, ja kukaan heistä ei ole kertonut naisten tekevän vastaavaa. Ihan tökerösti päin näköä normaalin juttelun jälkeen kerrotaan "totuuksia" ja parhaimmassa tapauksessa vielä syyllistetään tämän deitin elämän pilaamisesta, hän kun jää nyt ilman naista. Johon hän kuvitteli itsellään olevan oikeus. 

Ikärajan mainitseminen ei merkitse 90% miehille yhtikäs mitään. Seksiä ovat vonganneet 18-75 -vuotiaat, papat toki myös parisuhdetta. 

Että terkkuja vain teille kaikille dorkadeiteille, toivottavasti joskus näette valon ja ymmärrätte, että a) kukaan nainen ei ole teille velkaa YHTÄÄN MITÄÄN jos käytte deiteillä b) se, että juuri sinä et ole naisen mieleen, ei ole merkki mistään muusta kuin siitä, että et ole juuri sen naisen mieleen. Kasva aikuiseksi ja hyväksy pakit, itselleni ei olisi tullut mieleenkään alkaa ulisemaan sellaiset saatuani. 

Olen seurustellut aina ihan tavallisten miesten kanssa, mitä nämä prinsessaharhaulisijat eivät varmaan olisi uskoneet. Viimeisin ihastukseni oli pyöreä, kaljuuntuva ja lyhyt sekä minua vähemmän koulutettu. Valitettavasti hän lopetti suhteen syystä, joka oli hyvin validi (täysin eri ääripään seksimieltymykset ja kummallekin seksi on todella tärkeää). Olemme edelleen hyvissä väleissä ja toivon hänelle kaikkea hyvää, kun törmäämme liikuntaharrastuksessa, jossa kumpikin käy aktiivisesti. 

Kuinkakohan moni mies oikeasti jaksaisi yrittää pitkäänkin tuon haukkumis-uikutus-suullistämissonnan jälkeen? MInä en jaksa, olen jättänyt koko deittailun.

ps. irl tuntemani miehet ovat pääosin todella kivoja ja nettideiteistäkin suurin osa, ulisijoita oli silti liikaa.

N 40

Vierailija
122/138 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne asialla on. Lähes pävittäin uusin erektiolääkereseptejä 40-luvulla syntyneille, jossain määrin harvemmin 20-luvulla syntyneille miehille. Kyllä niitä 80-luvulla syntyneet miehetkin uusittaa.

tk-lääkäri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/138 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suvaitsevuutta nyt vähän, rakkaus ei kysy ikää!

Ihan asiallinenhan lähestyminenhän tuo oli, ei sisältänyt  loukkaavaa komenttia tjsp.? Oma kommenttisi terveestä järjestä taas oli turhan ilkeän välimailla, minusta sinä olet tässä suurempi nettietiketin rikkoja kuin tuo mies.

Jos et halua vanhoilta miehiltä viestiä niin määrittele niin profiilissasi. Nettideittimaailma taitaa olla sinulle vielä vieras?

M32

No kun se on jo itsessään loukkaavaa, että joku 35+ mies flirttaa/yrittää iskeä tmv.

Vanhojen miesten huomio on yhtä "arvokasta" kuin kaikista limaisimpien Ed Hardy-mamujen ja steissin*krujen huomio, eli täysin arvotonta ja ÄLLÖTTÄVÄÄ.

N23

:D :D Siis toi kääkkä niin EI tajua! Hyi yöäk!

Pointti on, että vanhan äijän huomio tuntuu jo sellaisenaan LIKAISELTA ja HÄPÄISEVÄLTÄ. Tunnen oloni kuukausitolkulla HUONOKSI, kun joku lima vanha mies on kehdannut kuvitella kelpaavansa minulle. Ainoa, mikä tulee mieleen on, että mikä minussa on vikana, kun vanha mies luulee riittävänsä minulle? Onneksi täällä saa vertaistukea ja huomaa, että on muitakin naisia, jotka joutuvat KÄÄKKÄHÄPÄISYN kohteiksi.

Mutta tajuaako ne sitä, millaisen kuvotuksen niiden huomio aiheuttaa? No, lukekaa tuo kääkän viesti... :/

.

Elä nujerra meitä vahoja miehiä tykkänään. Me tai ainakin osa meistä katselee teitä niin ihaillen.  Jos ei muuta, niin olette ihan kivoja katseltavia.  Tulee ihan hyvä mieli kun näkee ja kuuntelee teitä :)

.

.

Vierailija
124/138 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhojen miesten antama huomio yksiselitteisesti häpäisee. Siitä tulee todella likainen olo, melkein kuin olisi joutunut fyysisen pahoinpitelyn kohteeksi. Kunpa vanhat miehet tajuaisivat, että tietyn iän jälkeen heidän huomionsa ei imartele, päinvastoin halventaa sitä, joka joutuu sen kohteeksi. Hyi.

Vierailija
125/138 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletukseni: mies oli oikeasti 83-vuotias. :D

Näinpä. Kaikki tietysti sanovat hänelle, ettei näytä päivääkään yli 70-vuotiaalta ja nuorekkuuden vuoksi oli varaa vähän pyöristää alaspäin.

Vierailija
126/138 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parikymppinen nainen, joka on monesti kiinnostunut itseään reippaasti vanhemmista miehistä. Ja nyt voin paljastaa sen ikävän asian, että vaikka nuorella naisella sattuisikin olemaan fetissi vanhempiin miehiin, se ei tarkoita, että kuka vain kävisi.  Eli jos vanhempi mies kalastamiseltaan onnistuu löytämään kaltaiseni yksilön, mikä itsessään on melkoinen sattuma, pitäisi kyseisen naisen vielä muutenkin kelpuuttaa mies. Ei se ikä yksin riitä.

Totta puhuen kiinnostuksestani huolimatta, minunkin mielestäni suurin osa treffipalstojen vanhoista miehistä on vain ällöttäviä. Viesteistä puskee esille se, miten miehet näkevät naisessa vain iän ja kohtelevat persoonattomina seksiobjekteina. Nettideittailua harrastastaessani olen saanut vain yhdeltä vanhemmalta mieheltä yhteydenoton, joka ei sisällöltään ollut täyttä kuraa. Ja näitä yhteydenottoja tuli silloin aikoinaan paljon, mutta vain yksi nappasi silmään. Siinä kirjoittaja sentään oli vaivautunut lukemaan profiilini. Varmaan hänkin seksin perässä, mutta vaivautui ainakin kohtelemaan ihmisenä. 

Vierailija
127/138 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletukseni: mies oli oikeasti 83-vuotias. :D

Näinpä. Kaikki tietysti sanovat hänelle, ettei näytä päivääkään yli 70-vuotiaalta ja nuorekkuuden vuoksi oli varaa vähän pyöristää alaspäin.

Miesten kyky itsensä yliarviointiin on tavallaan aika kahdehdittavaa. Minäkin vain pulleana 45-vee mammana luulisin, että joku hottis 20-vuotias on ihan kuumana, kun menen vähän jututtamaan paikassa, jossa on tämän omaa ikäluokkaa edustavia kaunokaisia tarjolla. :,D

Vierailija
128/138 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vanhojen miesten antama huomio yksiselitteisesti häpäisee. Siitä tulee todella likainen olo, melkein kuin olisi joutunut fyysisen pahoinpitelyn kohteeksi. Kunpa vanhat miehet tajuaisivat, että tietyn iän jälkeen heidän huomionsa ei imartele, päinvastoin halventaa sitä, joka joutuu sen kohteeksi. Hyi.

Niin,sinulta jäi sanomatta se ,että halventaa...mitä ?

Sinun arvoasi ihmisenä, vaiko sinun itsekunnioitustasi, vai ihan vaan  jotain ihmeellistä omaa,itseasiassa kuitenkin aivan  perusteetonta liiallista itseylpeyttäsi ?

" Mucho orgullo no sirve para nada" ,eli liika ylpeys ei palvele mitään,sanovat espanjalaisetkin...

Nuo pahoinpitelyyn ja johonkin  raiskatuksitulemiseen rinnastuksesi omia tunteitasi jostain, olettamistasi,muka  jonkun tietyn  ikäisten ihmisten katseista johtuen ovat tietenkin liioittelua,eivätkä voi muuta ollakaan.

Luuletko omasta mielestäsi tosiaankin olevasi niin valtavan  kiinnostava ? 

Suurin osa miehistä ei varmastikaan todellisuudessa ajattele sinusta yhtään mitään ja huomioi sinut vain kulkuesteenä  väistääkseen sinua kärryinesi marketin käytävällä, tai odottaessaan kärsivällisesti hidasta  peruutustasi parkkiruudusta ulos ,että pääsisivät itse nopeammin   sille siinä  vapautuvalle paikalle.

Siinä pääasiallinen saamasi huomio.

Tavisnaisia on maailma pullollaan.

Jokaista näkemääsi heistä  jos jumettuisit ajattelemaan vaikka minuutiksikin ,niin päiväsihän kuluisi jo  kokonaan siinä ajattelussa ja taas uusien kasvojen  pällistelyssä,eikä niistä omista  töistäsi ja menoistasi ja omista tärkeistä ,jonkun kanssa sovittujen tapaamisaikojesi aikataulun pitämisestä  tulisi mitään,koska aikasihan  kuluisi silloin kokonaan  siihen tyhmään,muiden,ventovieraiden kadullaliikkujien ja ohikulkijoiden tyhmännäköiseen  pällistelyyn, jonka fiksumpi osaa välttää kokonaan.

Omat menot ja oma suunta vaan omassa 'kompassissa',se riittää useimmille.

Liiku sinä  siinä vaikka niissä perseshortseissasi, se ei tee reittiin mitään mutkaa, ei  aikatauluun mitään muutosta,ei  hidasta eikä nopeuta kulkua,eikä ehkä tee mitään muutakaan  vaikutusta.

Jos tekeekin,niin se taas  ei tee mitään,eikä oikeasti vaikuta mihinkään,eivätkä ne sellaiset ohikulkijavaikutelmat kaupungin ihmisistä  missään tapauksessa montaakymmentä sekuntia kestä kenenkään päässä..

(Paitsi ehkä sinunlaistesi,jotka kulutatte aikaanne niiden vielä oikein huolelliseen kertaamiseen mielessänne,yksityiskohtiakaan niistä unohtamatta )

Vierailija
129/138 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suvaitsevuutta nyt vähän, rakkaus ei kysy ikää!

Ihan asiallinenhan lähestyminenhän tuo oli, ei sisältänyt  loukkaavaa komenttia tjsp.? Oma kommenttisi terveestä järjestä taas oli turhan ilkeän välimailla, minusta sinä olet tässä suurempi nettietiketin rikkoja kuin tuo mies.

Jos et halua vanhoilta miehiltä viestiä niin määrittele niin profiilissasi. Nettideittimaailma taitaa olla sinulle vielä vieras?

M32

No kun se on jo itsessään loukkaavaa, että joku 35+ mies flirttaa/yrittää iskeä tmv.

Vanhojen miesten huomio on yhtä "arvokasta" kuin kaikista limaisimpien Ed Hardy-mamujen ja steissin*krujen huomio, eli täysin arvotonta ja ÄLLÖTTÄVÄÄ.

N23

.

Elä nujerra meitä vahoja miehiä tykkänään. Me tai ainakin osa meistä katselee teitä niin ihaillen.  Jos ei muuta, niin olette ihan kivoja katseltavia.  Tulee ihan hyvä mieli kun näkee ja kuuntelee teitä :)

.

.

Tuleeko ihan oikeasti ?

Eikö jollekin saattaisi tulla näiden tänne tästä aiheesta kirjoitettujen  juttujen lukemisesta, päinvastoin, niin huono olo ,että se jo yksinään  pilaisi sellaisen katselun koko ajatuksenkin jo ihan kokonaan !

Vierailija
130/138 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketähän täällä nyt yritetään,(jokainen 'parhaansa' mukaan ) häpäistä ja mistä ?

Ventovieraita ihmisiä pelkästään siitä ,että ovat toista sukupuolta ja sattuneet syntymään aikaisemmin ?

Tai häpäistäänkö heitä nyt  siitä ,että ap. oletetusti ja kertomansa mukaan on saanut viestin joltain itsensä 69-vuotiaaksi esitelleeltä kirjoittajalta ?

Mitä itse ajattelisitte nuoresta miehestä ,jolla olisi jatkuvasti tarve juosta tänne av-mammojen helmoihin saamaan lohtua sen vuoksi,että taas tänään joku limaisen näköinen vanha  yökötystäti jossain taas vilkuili poikaan päin? "Sellainen oikein riipputissinen ja kaikin puolin epäesteettinen muutenkin" Saisiko se "limaisten, inhottavien  tätinaisten katseiden"  poikauhri paijausta ja ymmärrystä osakseen täällä  teiltä?

(Vaiko vain  kehotuksen :Lääkkeet ? )

Vierailija
131/138 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, että joku muukin uskaltaa sanoa tämän ääneen. Kerran eräs vanha, seniili mies tuli  ehdottamaan treffejä kadulla. Oli seurannut minua lähikaupasta kotiportille. En voi sanoin kuvata sitä pelästystä ja hirvittävän likaista oloa, joka siitä tuli. Jouduin pitkään vakuuttelemaan itselleni, että syy siihen, miksi juuri tuollainen kuvotus luuli voivansa ottaa minuun tuolla tavalla kontaktia, ei ollut minussa vaan siinä miehessä, joka oli ehkä jo seniili (näytti n. 60-vuotiaalta) ja vähintäänkin ilmeisen pihalla käytöstavoista ja omista mahdollisuuksistaan itseään nuorempiin naisiin.

Tutkimusten mukaan miehet näkevät itsensä ylioptimistisessa valossa kehdosta hautaan siinä missä naiset ruoskivat itseään silloinkin, kun ei tarvitsisi. Tästä yhtälöstä seuraa, että miehet luulevat, ettei heidän parasta ennen -päivänsä mene ikinä ohi ja naiset taas eivät ikinä uskalla edes ottaa selvää siitä, mihin heidän mahiksensa olisivat riittäneet.

Aina, kun muistan sen vetistäväsilmäisen ukkelin kerjäämässä itseltäni treffejä, tuntuu, että pitäisi desinfioida itsensä. Oksettaa ja iljettää. Miesten olisi aika oppia tajuamaan, että myös heidän kelpoisuutensa ja etenkin sen puute on naisen näkyvillä. Miehet luulevat, että naiselle käy kuka tahansa. Ei niitä tossun alla olevia naisia enää kovin paljon ole. Ne kuuluivat siihen toiseen yhteiskuntaan, jossa naisella ei ollut taloudellisista syistä vara kieltäytyä, kunhan jonkun sain elättämään.

Ei se mies voinut tulla siitä kovin iloiseksi itsekään, kun näki inhon ilmeeni ja miten suorastaan ryntäsin sitä karkuun. Tietty voihan olla, että se onnistui selittämään reaktioni itselleen parhain päin ja ei kun seuraavan uhrin kimppuun.

Miesten syntymänarsismi on sairas ilmiö.

Vierailija
132/138 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, nettideittimaailmassa miehen ja naisen on hyvin vaikea ymmärtää toisiaan. Nainen kuin nainen saa satoja lähestymisyrityksiä, keskivertomies ei yhtään tai ehkä kaksi vuodessa. Tämän eron ja siitä johtuvan käytöksen ymmärtäminen on avainasemassa, kun mietitään nettideittipalvelujen viestintää.

Tietenkin miehen täytyy heittää verkot vesille, koska kulttuurimme vaatii sitä! Vai jäisitkö mieluummin odottelemaan, että ne tämän vuoden kaksi lähestymisyritystä, joita naiset saattavat tehdä, olisivat sattumalta sinulle sopivia? 

Ja kun kalastetaan, niin kalastetaan mahdollisimman laajoilta alueilta, että onnistumisen mahdollisuudet nousisivat mahdollisimman korkeiksi. Tietenkin mies lähestyy kaikkia mahdollisia kiinnostavia naisia, jotka ikänsä/ulkonäkönsä/harrastustensa/minkä tahansa kriteerin puolesta katsoo itselleen mahdollisesti sopiviksi. Kaikille lähetetään viestiä tietenkin, koska muuten ei ole onnistumisen mahdollisuuksia!

Tavallisesti 5-10 prosenttia vastaa viesteihin, näistä joidenkin kanssa päädytään ihan fyysiseen tapaamiseen. Nämä ovat ne realiteetit, joilla liikutaan. Jos mies valitsee jonkun muun strategian, on erittäin todennäköistä, että nettideittailu ei hänen kannaltaan tuota haluttua tulosta ja on siten yhtä tyhjän kanssa.

Ap:lle, sinä olet varmaankin yksi kymmenistä tai sadoista, joille tuo vanhempi mies on viestitellyt. Olet osunut hänen silmäänsä, koska profiilisi on kivan näköinen + sinulla ei ole rajoitusta iän suhteen. Jos otat huomioon yllä kertomani asiat miesten nettideittailun todellisuuksista, niin huomaathan, että pappa teki loogisesti lähestyessään (myös) sinua. Naisena voit kieltäytyä tällaisesta huomiosta kohteliaasti ja asettaa profiiliisi tiedon, että haluat nähdä vain oman ikäistesi viestejä.

T. Nettideittailussa onnistunut mies.

Minä olen nainen, 32-vuotias, hoikka, työssäkäyvä, koulutettu, lapseton sinkku. Harrastuksena lukeminen, luonteeltani olen kai perusmukava vähän introvertti. Asun yhdessä Suomen suurimmista kaupungeista. En saanut niitä "satoja" viestejä, pari-kolme viikossa silloin kun olin itse aktiivinen, jos en ollut niin ei yhtään.

Otin myös itse yhteyttä miehiin, en roiskinut satunnaisia viestejä joka suuntaan. Pidän säälittävinä ja epätoivoisina niitä jotka niin tekevät. Ja säälittävinä ja epätoivoisina pidän niitä naisiakin, jotka tuollaiselle miehelle ovat lämmenneet.

Jos mies ei saa nettideittaillessa yhtään aloitusviestiä naiselta, voisi olla syytä käyttää aivojaan ja miettiä, onko oikeasti niin normaali, kiva tavismies kuin kuvittelee. Joku mies oli ihmeissään, kun naiset eivät innostu vaikka hänellä on hyvä deittiprofiili. En tiedä miksi hän kuvitteli sen olevan hyvä, sehän nimenomaan on surkea jos ei kukaan kiinnostu.

Täällä palstalla yksi mieskirjoittaja oli teeskennellyt naista nettideitissä ja oli aivan kauhuissaan jäätävän hirveästä kilpailusta, kun naisena esiintyessään hän sai viestejä täydellisiltä, upeilta, päätähuimaavan tasokkailta miehiltä. Nuo miehet siis olivat miellyttävän näköisiä, koulutettuja ja kävivät töissä. Hän kuvitteli että tuollainen mies on jotakin aivan erityistä, paljon, paljon normaalin miehen yläpuolella. Minusta taas tuollainen mies on tavis.

Sait pari kolme viestiä viikossa. Moni mies ei saa yhtään viestiä koskaan. Kaksi viestiä viikossa = 104 viestiä vuodessa. Ilman oma-aloitteisuutta perusmies voi tosiaan saada sen 0-2 viestiä vuodessa.

Perusasia pysyy muuttumattomana: miehen on pakko kalastaa, jos aikoo mitään saada. Ja kalastuksessa auttavat laajat kalavedet ja hyvät verkot. En tarkoita tällä mitään "Heippa" -viesteillä spämmäämistä, vaan viestit pitää personoida kunkin naisen profiilille - "Heippa" -viestithän naiset seulovat niiden satojen kasasta ekana pois! Tosin jos profiilista tulee todella pinnallinen vaikutelma niin "Moi" voi toimiakin, kokemusta on.

Itse asiassa miehen näkökulmasta nettideittipuuha muistuttaa välillä oikeasti työhakemuksien laatimista ja lähettämistä. Se on oma taiteenlajinsa, jonka voi oppia hallitsemaan riittävällä määrällä toistoja. Lopulta lopputulos kuitenkin on niin kannattava, että tähän urakkaan kannattaa ryhtyä.

En tajunnut viimeistä kappalettasi, avaatko sitä vielä?

T. Nettideittimies.

No ei varmasti moni nainenkaan saa yhtään viestiä koskaan. Anteeksi omahyväisyyteni, mutta minä en ole ihan huonoimmasta päästä ehdokkaita. En ole keskeyttänyt kouluja, en ole sairaalloisen lihava, työtön, mielenterveysongelmainen, alkoholisti, naamasta tatuoitu, ei ole lapsia neljälle eri miehelle enkä asu keskellä metsää. Sanoisin että olen OK enkä silti saanut viestejä jos en ollut aktiivinen. Aktiivisuudeksi lasken sekä miesten profiileissa vierailun että aloitusviestien lähettelyn miehille. En saanut niitä sataa viestiä vuodessa, kun en jaksanut koko ajan lähestyä miehiä.

Sinun asenteesi on juuri se ongelma, eivätkä miehet normaalisti ajattele noin. Kalastamisena. Ihan sama mitä tulee, kunhan jotain. Eivät tuollaiset miehet minua kiinnosta. Huono itsetunto on iso turn off. Paljon mieluummin tapailen miehiä, joilla on mielestään varaa antaa pakkejakin. Miehen näkökulmasta nettideittailu ei ole työnhakua, vaan se on sitä asennevammaisen ihmisen näkökulmasta, naisen samoin kuin miehenkin. Ei kannattaisi nettideittailla tuolla asenteella.

Viimeisen kappaleeni pointti oli se, että miehet kuvittelevat sekä itsensä että muiden miesten olevan paljon parempia ja tavoiteltavampia kuin oikeasti ovat.

Vierailija
133/138 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olit kusipää? Mies vaikutti ihan asialliselta

Vierailija
134/138 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, nettideittimaailmassa miehen ja naisen on hyvin vaikea ymmärtää toisiaan. Nainen kuin nainen saa satoja lähestymisyrityksiä, keskivertomies ei yhtään tai ehkä kaksi vuodessa. Tämän eron ja siitä johtuvan käytöksen ymmärtäminen on avainasemassa, kun mietitään nettideittipalvelujen viestintää.

Tietenkin miehen täytyy heittää verkot vesille, koska kulttuurimme vaatii sitä! Vai jäisitkö mieluummin odottelemaan, että ne tämän vuoden kaksi lähestymisyritystä, joita naiset saattavat tehdä, olisivat sattumalta sinulle sopivia? 

Ja kun kalastetaan, niin kalastetaan mahdollisimman laajoilta alueilta, että onnistumisen mahdollisuudet nousisivat mahdollisimman korkeiksi. Tietenkin mies lähestyy kaikkia mahdollisia kiinnostavia naisia, jotka ikänsä/ulkonäkönsä/harrastustensa/minkä tahansa kriteerin puolesta katsoo itselleen mahdollisesti sopiviksi. Kaikille lähetetään viestiä tietenkin, koska muuten ei ole onnistumisen mahdollisuuksia!

Tavallisesti 5-10 prosenttia vastaa viesteihin, näistä joidenkin kanssa päädytään ihan fyysiseen tapaamiseen. Nämä ovat ne realiteetit, joilla liikutaan. Jos mies valitsee jonkun muun strategian, on erittäin todennäköistä, että nettideittailu ei hänen kannaltaan tuota haluttua tulosta ja on siten yhtä tyhjän kanssa.

Ap:lle, sinä olet varmaankin yksi kymmenistä tai sadoista, joille tuo vanhempi mies on viestitellyt. Olet osunut hänen silmäänsä, koska profiilisi on kivan näköinen + sinulla ei ole rajoitusta iän suhteen. Jos otat huomioon yllä kertomani asiat miesten nettideittailun todellisuuksista, niin huomaathan, että pappa teki loogisesti lähestyessään (myös) sinua. Naisena voit kieltäytyä tällaisesta huomiosta kohteliaasti ja asettaa profiiliisi tiedon, että haluat nähdä vain oman ikäistesi viestejä.

Minä olen nainen, 32-vuotias, hoikka, työssäkäyvä, koulutettu, lapseton sinkku. Harrastuksena lukeminen, luonteeltani olen kai perusmukava vähän introvertti. Asun yhdessä Suomen suurimmista kaupungeista. En saanut niitä "satoja" viestejä, pari-kolme viikossa silloin kun olin itse aktiivinen, jos en ollut niin ei yhtään.

Otin myös itse yhteyttä miehiin, en roiskinut satunnaisia viestejä joka suuntaan. Pidän säälittävinä ja epätoivoisina niitä jotka niin tekevät. Ja säälittävinä ja epätoivoisina pidän niitä naisiakin, jotka tuollaiselle miehelle ovat lämmenneet.

Jos mies ei saa nettideittaillessa yhtään aloitusviestiä naiselta, voisi olla syytä käyttää aivojaan ja miettiä, onko oikeasti niin normaali, kiva tavismies kuin kuvittelee. Joku mies oli ihmeissään, kun naiset eivät innostu vaikka hänellä on hyvä deittiprofiili. En tiedä miksi hän kuvitteli sen olevan hyvä, sehän nimenomaan on surkea jos ei kukaan kiinnostu.

Täällä palstalla yksi mieskirjoittaja oli teeskennellyt naista nettideitissä ja oli aivan kauhuissaan jäätävän hirveästä kilpailusta, kun naisena esiintyessään hän sai viestejä täydellisiltä, upeilta, päätähuimaavan tasokkailta miehiltä. Nuo miehet siis olivat miellyttävän näköisiä, koulutettuja ja kävivät töissä. Hän kuvitteli että tuollainen mies on jotakin aivan erityistä, paljon, paljon normaalin miehen yläpuolella. Minusta taas tuollainen mies on tavis.

Sait pari kolme viestiä viikossa. Moni mies ei saa yhtään viestiä koskaan. Kaksi viestiä viikossa = 104 viestiä vuodessa. Ilman oma-aloitteisuutta perusmies voi tosiaan saada sen 0-2 viestiä vuodessa.

Perusasia pysyy muuttumattomana: miehen on pakko kalastaa, jos aikoo mitään saada. Ja kalastuksessa auttavat laajat kalavedet ja hyvät verkot. En tarkoita tällä mitään "Heippa" -viesteillä spämmäämistä, vaan viestit pitää personoida kunkin naisen profiilille - "Heippa" -viestithän naiset seulovat niiden satojen kasasta ekana pois! Tosin jos profiilista tulee todella pinnallinen vaikutelma niin "Moi" voi toimiakin, kokemusta on.

Itse asiassa miehen näkökulmasta nettideittipuuha muistuttaa välillä oikeasti työhakemuksien laatimista ja lähettämistä. Se on oma taiteenlajinsa, jonka voi oppia hallitsemaan riittävällä määrällä toistoja. Lopulta lopputulos kuitenkin on niin kannattava, että tähän urakkaan kannattaa ryhtyä.

T. Nettideittimies.

No ei varmasti moni nainenkaan saa yhtään viestiä koskaan. Anteeksi omahyväisyyteni, mutta minä en ole ihan huonoimmasta päästä ehdokkaita. En ole keskeyttänyt kouluja, en ole sairaalloisen lihava, työtön, mielenterveysongelmainen, alkoholisti, naamasta tatuoitu, ei ole lapsia neljälle eri miehelle enkä asu keskellä metsää. Sanoisin että olen OK enkä silti saanut viestejä jos en ollut aktiivinen. Aktiivisuudeksi lasken sekä miesten profiileissa vierailun että aloitusviestien lähettelyn miehille. En saanut niitä sataa viestiä vuodessa, kun en jaksanut koko ajan lähestyä miehiä.

Sinun asenteesi on juuri se ongelma, eivätkä miehet normaalisti ajattele noin. Kalastamisena. Ihan sama mitä tulee, kunhan jotain. Eivät tuollaiset miehet minua kiinnosta. Huono itsetunto on iso turn off. Paljon mieluummin tapailen miehiä, joilla on mielestään varaa antaa pakkejakin. Miehen näkökulmasta nettideittailu ei ole työnhakua, vaan se on sitä asennevammaisen ihmisen näkökulmasta, naisen samoin kuin miehenkin. Ei kannattaisi nettideittailla tuolla asenteella.

Viimeisen kappaleeni pointti oli se, että miehet kuvittelevat sekä itsensä että muiden miesten olevan paljon parempia ja tavoiteltavampia kuin oikeasti ovat.

Minäkään en ole huonoimmasta päästä. Olen akateemisesti koulutettu, työssäkäyvä, liikunnallinen, päihteetön, lapseton ja musikaalinen mies enkä ole tainnut saada yhtään vastausta ilmoituksiini

eri

Vierailija
135/138 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nettideittimies.

Minäkään en ole huonoimmasta päästä. Olen akateemisesti koulutettu, työssäkäyvä, liikunnallinen, päihteetön, lapseton ja musikaalinen mies enkä ole tainnut saada yhtään vastausta ilmoituksiini

eri

Ja annas kun arvaan: vika on naisissa, ei sinussa?

Vierailija
136/138 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Papalla alkanut iso pyörä lyödä tyhjää

.

Pöh.  Pappa vaan aatellut että hänen hyviä geenejään voisi vielä siirtää tuleville sukupolville.   >Se kun sattuu olemaan tässä evoluutiossa se  miehen tärkein tehtävä.  Kaikki muu toiminta, muunmuassa varallisuuden kerääminen on vain sellaista oheistoimintaa, joka tukee pitempään tuota päätavoitetta.

Eli aloittajan ja monen muunkin mielestä kannattaa avata niitä reisiä huomattavasti vanhemmallekin urokselle, mikäli tällä on maallista hyvää ja varallisuutta riittävän tason yli, joka laukaisee tuon ilmiön.

.

Vierailija
137/138 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on siinä että  miehet oli ne miten rumia / vanhoja tahansa kokee olevansa lottovoitto kelle tahansa nuorelle kauniille naisille. Noille ukoille ei tulis mieleenkään katsella omanikästä / samantasosta peruspirjoa.

Sama kyllä homoillakin. Mulla on 40v tavallisen näköinen , normaalipituinen ja normaalipainoinen homotuttu joka valitti että yks 176 / 100 tyyppi häritsee sitä koko ajan . Näin sitten sen tyypin ja tulihan mulla naurut kun vertaan niiden ulkonäköeroa.anteeks nyt vaan mutta ihan sian näköinen.

Vierailija
138/138 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, että joku muukin uskaltaa sanoa tämän ääneen. Kerran eräs vanha, seniili mies tuli  ehdottamaan treffejä kadulla. Oli seurannut minua lähikaupasta kotiportille. En voi sanoin kuvata sitä pelästystä ja hirvittävän likaista oloa, joka siitä tuli. Jouduin pitkään vakuuttelemaan itselleni, että syy siihen, miksi juuri tuollainen kuvotus luuli voivansa ottaa minuun tuolla tavalla kontaktia, ei ollut minussa vaan siinä miehessä, joka oli ehkä jo seniili (näytti n. 60-vuotiaalta) ja vähintäänkin ilmeisen pihalla käytöstavoista ja omista mahdollisuuksistaan itseään nuorempiin naisiin.

Tutkimusten mukaan miehet näkevät itsensä ylioptimistisessa valossa kehdosta hautaan siinä missä naiset ruoskivat itseään silloinkin, kun ei tarvitsisi. Tästä yhtälöstä seuraa, että miehet luulevat, ettei heidän parasta ennen -päivänsä mene ikinä ohi ja naiset taas eivät ikinä uskalla edes ottaa selvää siitä, mihin heidän mahiksensa olisivat riittäneet.

Aina, kun muistan sen vetistäväsilmäisen ukkelin kerjäämässä itseltäni treffejä, tuntuu, että pitäisi desinfioida itsensä. Oksettaa ja iljettää. Miesten olisi aika oppia tajuamaan, että myös heidän kelpoisuutensa ja etenkin sen puute on naisen näkyvillä. Miehet luulevat, että naiselle käy kuka tahansa. Ei niitä tossun alla olevia naisia enää kovin paljon ole. Ne kuuluivat siihen toiseen yhteiskuntaan, jossa naisella ei ollut taloudellisista syistä vara kieltäytyä, kunhan jonkun sain elättämään.

Ei se mies voinut tulla siitä kovin iloiseksi itsekään, kun näki inhon ilmeeni ja miten suorastaan ryntäsin sitä karkuun. Tietty voihan olla, että se onnistui selittämään reaktioni itselleen parhain päin ja ei kun seuraavan uhrin kimppuun.

Miesten syntymänarsismi on sairas ilmiö.

No ei tuossa nyt ihan täydestä mielenterveydestä taida itsesikään kohdalla olla enää kysymys.

Tuollaiset ' itsensä desinfioimis' tarpeet ja ajatukset ( jonkun kadulla näkemäsi esim. asunnottoman alkoholistin) näkemisen takia viittaavat vähän siihen suuntaan.

Ei normaalipsyykeiselle ihmiselle nimittäin tulisi mitään tuollaisia ajatuksia ja tuntemuksia mieleenkään ihan vain  jonkun ihan  'random'-ihmisen näkemisestä tai jostain vain, puliukkojen sekavien höpinöiden kuulemisesta.

Hän vain yksinkertaisesti  naurahtaisi niille mielessään ja jatkaisi matkaa.

Sinulle taas  jostain sellaisesta (jonkun siis itseasiassa varmaan aivan  harmittoman)  kadulla höperehtijän näkemisestä   muodostuu mielessäsi joku  lähtemätön kauhukokemus.

Vähintään  sellainen siis,  kuin olisit ollut itse mukana jossain  tuhoisassa linja-auto-onnettomuudessa, tai joutunut mielisairaan väkivaltarikollisen kidnappaamaksi ja kiduttamaksi tms.

Palaat siihen mielessäsi (ja ehkä jo puheissasikin)  yhä uudelleen ja uudelleen ja koet aina yhtä suurta  huojentavaa nautintoa päästessäsi jossain kertomaan siitä ja sinusta  tuntuu kuin tuo  kokemus olisi syöpynyt mieleesi lähtemättömästi  ja lopullisesti,kuin vamma jonka kanssa 'sinun olisi vain opittava elämään'  ? 

Mutta että 'vaikealta se tuntuu ja et enää tiedä kykenetkö sen johdosta enää koskaan palaamaan  entiseen normaalielämääsi' ?

Tältäkö se ihan tuntuu ?

Siinä tapauksessa sinun todella kannattaisi avautua asiasta ja  ihan jollekin oikealle psykiatrille.

Ei siis  muille samoista harhoista ja patologisista psyykeen oireista kärsiville, siitä on päinvastoin vain haittaa.

Narsismi muuten ei ole ihmisessä mikään 'myötäsyntyinen' ominaisuus kuten silmien väri  vaan kehittyy kyllä  jostain lapsuudenkokemuksista ja niille altistumisesta.

Seniiliys taas  on vanhuuden rappeutumisilmiöihin kuuluvaa, mutta jos jo 60-vuotiaana on seniili,niin silloin on kyllä kyse jostain Altzheimerista ja siihen liittyvästä muistin rappeutumisesta.

Vetistävät silmät taas viittaavat johonkin silmäpohjan rappeumasairauteen.

60-vuotiaat terveet ihmiset ovat näet  normaalisti vielä työelämässä mukana.Eivät siis ikänsä vuoksi 'seniilejä'. 

Ai niin, mutta sinähän et olekaan koulutukseltasi sairaanhoitaja,etkä työskentele vanhustenhoitoalalla,et kykene omilta emootioiltasi mihinkään muiden ihmisten oireiden selkeään   luotettavaan  arviointiin ja sinultahan puuttuu muutenkin empatiaa muita kohtaan,koska elät vain omassa hermeettisen sulkeutuneessa , autistisessa narsismimaailmassasi ja prinsessaharhoissasi,kuin joku ' Kellokosken prinsessa'.

Siihen nuo kertomasi  oireet viittaavat ja sen kuvan niistä saa.

83-vuotiaan isäni omaishoitajana minulla ei (onneksi) ole varaa sellaiseen-ei tosin kyllä ole koskaan ollut (onneksi) taipumustakaan siihen.

Mutta:hyväksyttävähän se  tietenkin on ,että meitä on moneen lähtöön ja että maailmaan toki  mahtuu kaikenlaista. Sinunkin laisiasi...

Itsekin olen jo 44- vuotias, joten tekisin itse itsestäni  kyllä kaikkien silmissä aivan naurettavan,jos kuvittelisin olevani miesten silmissä yhtä 'himoittua saalista' kuin sinä... (toisille psyykkiset harhat  tosin voivat olla välttämättömiä,koska he persoonalisuudessaan tukeutuvat niihin )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän