Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis, kuka WT/juntti nainen ostaa yhä valmiiksi marinoitua kanaa?!

Vierailija
18.09.2016 |

Puolet siitä kanan persereikäsuikale paketin painosta on sitä marinadia. Samaan hintaan saa enemmän maustamatonta kanaa, ja ei oo hei iso vaiva itse marinoida! Jo perus oliiviöljy/suola/pippuri on ok!

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalainen broilerinfilee (72 %), vesi, rypsiöljy, hunaja-väkiviinaetikka (hunaja 0,5 %),

lisätty suola (0,9 %), glukoosi, maissitärkkelyssiirappi, aromit (mm. sipuli), mausteet (curry,

paprika, mustapippuri, valkosipuli), kasvikuitu (psyllium, herne), sakeuttamisaineet

(ksantaanikumi, guarkumi), väri (kurkumiini)

Vierailija
42/70 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nainen on juntti ja wt jos ostaa marinoitua kanaa, mutta mies ei ole?

Väärä ketju. Voit perustaa miesten oman wt-kana ketjun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain ihminen jonka keittotaidot ovat perus makaronilaatikko, jauhelihakeitto, kanaa ja riisiä, ostaa valmiiksi marinoitua kanaa.

Itsekin ostin sitä joskus 20 veenä (ja mielestäni se oli hyvän makuista) kun muutin kotoota pois, mutta nykyään kun olen opetellut OIKEASTI tekemään hyvää ruokaa niin THYI en voisi kuvitellakaan ostavani!! Koska se on PAHAA ja maistuu keinotekoiselle/teolliselle!!!

Fakta on se että jos aidosti osaa kokata, ei osta valmismarinoitua. Piste.

Vierailija
44/70 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marinoituun tungetaan se huonompilaatuinen jämäliha. Lisäksi se voi olla paljon vanhempaa. Eli en todellakaan osta. Hyi.

Vierailija
45/70 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ylipäätään pstaa suikaletta? Leikkuujätettähän se on. Itse ostan filettä ja osaan sen kyllä suikaloida ja maustaa.

Vierailija
46/70 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marinoituun tungetaan se huonompilaatuinen jämäliha. Lisäksi se voi olla paljon vanhempaa. Eli en todellakaan osta. Hyi.

Tämä! Muistan 20-veenä kun aina siitä valmiiksi marinoidusta kanasta sai suusta närppiä jänteitä pois. Maustamattomien suikaleiden kanssa ei tosiaan ole läheskään yhtä paljon jänteitä. Tosin suokaleitakin ostan harvoin. Paras on kun ostaa leikkeleitä ja itse suikaloi.

Vierailija
47/70 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska sehän se vasta on ekologista että syödään ainoastaan se sisäfile! Muu heitetään tunkiolle. Huhhuh.

Vierailija
48/70 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marinoidut koivet oli viimeksi cittarissa euron kilo. Kas kun meillä on keittiössä sellaiset uutuudet kuin tiskiallas, vesihana ja viemäröinti, niin se marinointi on varsin helppoa pestä isoista koivista pois.

Kiitos vinkistä, mutta valitettavasti se marinoituun lihaan pinttynyt marinadin haju ja maku eivät katoa enää mihinkään. (Pelkkä rasiassa ja lihan pinnalla lilluva marinadi ei ole se ongelma, vaan marinoimisen lopputuloksena syntynyt marinoitunut liha.)

Vierailija
49/70 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedostan, että maksan siitä marinadista. Ostan sitä kuitenkin silloin kun teen kanakastiketta, koska:

A) Tykkään sen mausta ja en jaksa tehdä marinadia itse kun en siitä saisi kuitenkaan saman makuista. (Lisään silti aina myös itse mausteita lisäksi, hui kamala!)

B) Ei sitä lihaa tarvitse siinä yhtään enempää ollakaan, lihaa tulee syötyä liikaa muutenkin.

C) Sitä itse soosia tulee enemmän kun on se valmiiksi kermainen marinadi, ei tarvitse kermaa lisätä niin paljon.

D) Marinoimaton kana on jostain syystä paljon kuivempaa. Käytän silti sitäkin tiettyihin ruokiin.

E) Eikös ole ihan hyvä, että on meitä, joille kyseinen "roskaliha" kelpaa? Ei mene haaskuun.

Sitten kysyisin vielä sinulta, että miksi sinua liikuttaa muiden ruokavaliot noin paljon?

Vierailija
50/70 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska sehän se vasta on ekologista että syödään ainoastaan se sisäfile! Muu heitetään tunkiolle. Huhhuh.

Syön lihaa harvoin, enemmän kasvisruokia. Koen että olen siis "ansainnut" että voin liharuokani syödä mahd. vähäjänteisesti. Taas joku tekopyhä siellä huutelee!

Vierailija
51/70 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hunajamarinoitu kana uppoaa oikein hyvin hapanimeläkastikkeeseen. :)

Vierailija
52/70 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedostan, että maksan siitä marinadista. Ostan sitä kuitenkin silloin kun teen kanakastiketta, koska:

A) Tykkään sen mausta ja en jaksa tehdä marinadia itse kun en siitä saisi kuitenkaan saman makuista. (Lisään silti aina myös itse mausteita lisäksi, hui kamala!)

B) Ei sitä lihaa tarvitse siinä yhtään enempää ollakaan, lihaa tulee syötyä liikaa muutenkin.

C) Sitä itse soosia tulee enemmän kun on se valmiiksi kermainen marinadi, ei tarvitse kermaa lisätä niin paljon.

D) Marinoimaton kana on jostain syystä paljon kuivempaa. Käytän silti sitäkin tiettyihin ruokiin.

E) Eikös ole ihan hyvä, että on meitä, joille kyseinen "roskaliha" kelpaa? Ei mene haaskuun.

Sitten kysyisin vielä sinulta, että miksi sinua liikuttaa muiden ruokavaliot noin paljon?

KUIVAA?! No ei ole! :'D Laita kanat marinoitumaan mm. oliiviöljyyn, jo 20min riittää. Ja älä tee sitä perus virhettä minkä suomalaiset av-mammat tekevät eli älä paista kanaa niin paljon että menee sisältä vitivalkoiseksi, silloin on jo kuivaa.

Et vain osaa kokata, sorry.

Vierailija
53/70 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain ihminen jonka keittotaidot ovat perus makaronilaatikko, jauhelihakeitto, kanaa ja riisiä, ostaa valmiiksi marinoitua kanaa.

Itsekin ostin sitä joskus 20 veenä (ja mielestäni se oli hyvän makuista) kun muutin kotoota pois, mutta nykyään kun olen opetellut OIKEASTI tekemään hyvää ruokaa niin THYI en voisi kuvitellakaan ostavani!! Koska se on PAHAA ja maistuu keinotekoiselle/teolliselle!!!

Höpö höpö. Minäkin ostan ja varmasti kokkkaan sinua paremmin.

ps. Kuvailisitko muuten, miltä maistuu keinotekoinen tai teollinen?

Vierailija
54/70 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syön lihaa harvoin, enemmän kasvisruokia. Koen että olen siis "ansainnut" että voin liharuokani syödä mahd. vähäjänteisesti. Taas joku tekopyhä siellä huutelee!

Miksi kuitenkin arvostelet niitä jotka ostavat sitä "jänteistä" lihaa? Luulisi melkein kasvissyöjän arvostavan.

Vierailija
55/70 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa marinoimaton kana astiaan jossa oliiviöljyä, hunajaa, sitruunamehua, suolaa, pippuria, paprikamaustetta, valkosipulia, sipulia... AVOT! Ja ei saa paistaa liian kauan, muuten kuivuu. Saa olla sisällä häivähys vaaleanpunaista, valkoinen on jo kuiva.

Vierailija
56/70 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KUIVAA?! No ei ole! :'D Laita kanat marinoitumaan mm. oliiviöljyyn, jo 20min riittää. Ja älä tee sitä perus virhettä minkä suomalaiset av-mammat tekevät eli älä paista kanaa niin paljon että menee sisältä vitivalkoiseksi, silloin on jo kuivaa.

En laita. Perustelin jo miksen tee marinadia itse. Ja kyllä muuten paistan. En halua salmonellaa. SORRY! Ihme että marinoitu ei koskaan mene kuivaksi vaikka teen ne täysin samalla tavalla, mutta sovitaan sitten niin etten osaa kokata niin saat pitää ylemmyydentuntosi ;)

Vierailija
57/70 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö lihaa, mutta miehelle just ostin kun kolmella eurolla sai 2. Kuulemma hyvää, ostan uusiks sit taas joskus.

Vierailija
58/70 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti kokkaat minua paremmin? Millä perusteella? Oletko maistanut ruokiani joskus?

Ystäväpiirini koostuu ravintola-alan ihmisistä ja

voi kuule miten me illanvietoisamme parjaamme valmismarinadi-ihmisiä. Mutta hei ei sille minkään mahda että on juntti. Toivottavasti vielä jonain päivänä ymmärrät. :-)

Vierailija
59/70 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin kuvailla! Osta valmiiksi marinoitua kanaa, niin tiedät!

Vierailija
60/70 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En laita. Perustelin jo miksen tee marinadia itse. Ja kyllä muuten paistan. En halua salmonellaa. SORRY! Ihme että marinoitu ei koskaan mene kuivaksi vaikka teen ne täysin samalla tavalla, mutta sovitaan sitten niin etten osaa kokata niin saat pitää ylemmyydentuntosi ;)

Voi rakas, lupaan sinulle ettet saa salmonellaa. Miten uskallat ravintolassa tilata kanaa? Ravintolassa varsinkin kanassa on hennosti vaaleanpunaista.

Siksi valmismarinadi kanasi ei ole kuivaa, koska se on imenyt nestettä marinadista.

Siksi maustamaton kanasi on, koska et luultavasti anna siihen imeytyä mtn nestettä. Paistat sen luultavasti paketista suoraan ja lisäät vain mausteita ja ruokakermaa. Kokeile ensi kerralla edes vartin muhinoida öljyssä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan