Nuori, näkyvä tatuointi voi pilata urasi
Brittiläisissä lehdissä on viime aikoina ollut paljon puhetta kuinka tatuointibuumi on vaikeuttanut nuorten työllistymistä. Monet yritykset eivät halua palkata nuoria joilla on näkyviä tatuointeja esimerkiksi kaulassa tai käsivarsissa.
Kommentit (178)
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt rekrytointitilanteissa ihan kelpo hakijoita mutta näkyvät tatuoinnit, liukuvärjätyt epäsiistit hiukset tekevät sen, ettei hakija ole kelpoinen asiakaspalveluun tai hoitotyöhön. Vanhemmat potilaat esim. pelkäävät tatuoituja nuoria, koska ennen aikaan vain vankilassa olleilla, merimiehillä ja huorilla oli tatuoinnit eikä vanhat ihmiset pysty ymmärtämään miksi jollain nuorella on tatskat.
Ja höpöjä taas mun mummo joka oli syntynyt 1899, ei todellakaan pelännyt mitään, eikä 1918 syntynyt vaaripuoleni eikä myöskään 1910 oikea vaarini.. sinä tässä taidat pelätä Ihan normi-ihmisiä he olivat. Kun nyt vaan taas vähän vaurastuisi vois iän kunniaksi ottaa yhden.Tatuointien tekijä tietävät hygienian hyvän maineen ja osaamisen..autokaavit ja nämä.. muuten ei ei tosiaan ole köyhien hommaa tuo.Tatuointien ottaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä, olen nähnyt ihan briteissäkin poliiseja ym. joilla on tatuointeja käsivarsissa. Todennäköisesti jossain pankkihommissa, jos ei pysty tatuointeja piilottamaan, voi hankaloittaa. Harvoin kuitenkaan ne, jotka haluavat isoja tatuointeja ovat haaveilemessa jostain pankkiurasta.
Mulla ei ole lainkaan tatuointeja, mutta ei ne tatuoinnit ole enää niin "hui hirveää" kuin ne olivat ehkä 20v sitten.
Jep. Eikä ole ollut monellekaan kansalle varmaan 15000 vuoteen. Paitsi metsäsuomalaislle.Tosin mökkeilevänä en halua pilkata metsäsuomalaisia noin yleensä, sanotaan tietämömille suomalaisille.
Hauskaa että Suomessa metsäläiset vieroksuu tatuointeja vaikka ne ovat viidakkokansoilta peräisin ja Suomessa itseään tatuoi lähinnä kaupungissa asustelevat vasemmistolaiset.
Sivistyneellä fiksulla ihmisillä ei ole tatuointeja. Alaluokan harrastus.
Kyllä suurista näkyvistä tatuoinneista vaan tulee vähän sellainen viba että onkohan se istunut linnassa, tai kärsiiköhän paljon mt-ongelmista ja onkohan piristeiden suurkuluttaja. zori.
Näkyvät tatuoinnit antaa epäsiistin ja likaisen vaikutelman. Kävin verikokeessa ja inhotti kun näytteen ottanut henkilö oli yltä päältä töherrysten peitossa.
Halvan näköisiä, mauttomia tusinakuvia. En ikinä ottaisi itselleni.
Naamat kannattaa siistiä. Poikkeus on luovan työn tekijät ja yrittäjät, joita nämä samat siisteyssäännöt ei koske.
Woke varasti taiteilijoilta (ja rikollisilta ja muiltakin) näitä juttuja ja uskotteli nuorisolle, että kaikki voi alkaa pitää tällaisia. Näyttää gangstalta, jos sul on vaan se fiilis. No työnantajilla harvemmin on "gangstafiilis". Että siivotkaa vaan naamanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukuaiseni taisi menettää hyvän työpaikan syystä että poliisit ottivat kiinni hänet, vaikka ei tuomittu joutuu maksamaan ............Elämänsä mahdollisuus.
Oliko työpaikka mitä ei ollut edes itse hakenut. Kiitos valvontayhteiskunta ja erilaisuuden sietämättömyys. Serkun kanssa lapsia sitten!
Ihan headhunterien kautta. Hyvin on kysytty nuori ihminen.Ja hölmöilly nuorena teininä ja näin ikävästi voi käydä. Jossain mielenosoituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt rekrytointitilanteissa ihan kelpo hakijoita mutta näkyvät tatuoinnit, liukuvärjätyt epäsiistit hiukset tekevät sen, ettei hakija ole kelpoinen asiakaspalveluun tai hoitotyöhön. Vanhemmat potilaat esim. pelkäävät tatuoituja nuoria, koska ennen aikaan vain vankilassa olleilla, merimiehillä ja huorilla oli tatuoinnit eikä vanhat ihmiset pysty ymmärtämään miksi jollain nuorella on tatskat.
Meillä näkyy ihan lähäreistä lääkäreihin tatuoituja, ei ole tähän asti ollut yhdellekään este. Ehkä teillä mielikuvitusyksikössä tatuointien takia syrjitään mutta meillä oikeassa elämässä valitaan ne ketkä osaa asiansa :)
Seuraavalla kerralla valitsisin lääkärini huolellisemmin. Jos on niin tyhmä, että tatuoi nahkansa, ei voi olla kovin taitava ammatissaankaan.
Miksi alkaa Poschea pilaamaan ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä näkyy ihan lähäreistä lääkäreihin tatuoituja, ei ole tähän asti ollut yhdellekään este. Ehkä teillä mielikuvitusyksikössä tatuointien takia syrjitään mutta meillä oikeassa elämässä valitaan ne ketkä osaa asiansa :)
Seuraavalla kerralla valitsisin lääkärini huolellisemmin. Jos on niin tyhmä, että tatuoi nahkansa, ei voi olla kovin taitava ammatissaankaan.
Toki toki, omalla rahalla voit yksityisellä käydä ihan kenellä huvittaa. Julkisella mennään kenelle ajan saa :D
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en ole neää nuori, joten näkyvä tatuointini ei haittaa. Jos jää työpaikka sen takia saamatta, niin nettomaksajat elättää aivan tyytyväisinä. :)
Ää ilku.Kohta se hunaja ei noin vaan tipu suuhusi .....
Vierailija kirjoitti:
Vanhus, ikäsi voi pilata työmahdollisuutesi.
Vanhus ei tarvitse työmahdollisuuksia, sinä tatuoitu kakara.
"Toki toki, omalla rahalla voit yksityisellä käydä ihan kenellä huvittaa. Julkisella mennään kenelle ajan saa :D"
Onneksi ei julkisella puolella ole kohdalle sattunut lääkäriä, jolla olisi tatuointeja. En ole nähnyt kyllä yksityisellä puolellakaan tatuoituja lääkäreitä.
Lähihoitajilla ja sairaala-avustajilla kylläkin on monenkirjavaa kuvaa ihossaan, hupaisaa. Mistä tämä kertoo? Mitä alempi koulutusaste, sitä enemmän tatuoituja?
Jos menet vastaanotolle, jossa sinua odottaa tatuoituja ihminen, varmista, että hän on lääkäri. 😅
Tatuointeja saattaa olla ihmisillä, joilla ei ole silmää kauneudelle. Itse olen niin hyvä piirtämään, että en kelpuuttaisi mitään suherrusta iholleni. Kuvan pitäisi olla täydellinen, eikä sellaisen tekijää ainakaan Suomesta löydy.
Vierailija kirjoitti:
Ei hitsi, nyt varmaan lähtee työpaikka alta kun molemmat hihat on tatuointeja täynnä :<
Ei vaan mahdu mun järkeen et miten tatuoitu iho vaikuttaa ammattitaitoon..?
Kertoo arvostelukyvyttömyydestä ja muoti-ilmiöiden perässä juoksemisesta. Olen yrittäjä ja työnantaja ja en palkkaa tatuoituja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä otin tatuoinnin näkyvälle paikalle juuri siksi, että se karsii nämä paskaduunit, missä ihmistä arvostellaan ulkonäön perusteella.
Tatuointi kertoo minusta rohkeudesta ja pelottomuudesta ottaa tietynlaisia riskejä. Olen nyt lähes 40-v. nainen ja kertaakaan en ole tatskojani katunut. Miksi katuisin elettyä elämää? Minä olen paljon muutakin kuin tämä nahka.
Muistan kun joskus joku fabu tuli kysymään, että olenko ollut vankilassa. Minua nauratti, mutta vastasin vaan huvikseni että "olen". Keskustelu jäi siihen. Ja oli ainoa laatuaan.
Juu tämä mun 200,000 vuodessa Lontoon cityssä on todellinen paskaduuni, voi kun olisin mieluummin lähihoitaja Perähikiällä että voisin tatuoida otsaani vaikka Chicken satay kiinalaisilla kirjamilla. Se niin ilmaisisi mun persoonaa.
😂😂😂👍
Oliko työpaikka mitä ei ollut edes itse hakenut. Kiitos valvontayhteiskunta ja erilaisuuden sietämättömyys. Serkun kanssa lapsia sitten!