Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ansaitsiko Italialainen Tiziana Cantone kohtalonsa vuodetun seksinauhan takia?

Vierailija
17.09.2016 |

Ulkkisten kommentit daily mailin artikkelissa ovat aika kylmääviä (ja sitten vielä meidän suomalaisten nettietikettiä moititaan). Mietin, onko tässä kulttuurillisia eroja. Kertokaa suomalaiset oma näkemyksenne?

Minusta suurin syyllinen on ex, joka ilmeisesti seksivideon vuoti internettiin. Eihän kukaan julkaise sähköpostiin eksynyttä firman arkaluonteista materiaalikaan, miksi siis toisen seksivideo olisi poikkeus -olipa sitten lähetetty tahalteen tai vahingossa.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlesta löytyy kuva kun kyseinen muija imee tosi paksua patukkaa. Tää hu0ruli ansaitsi kohtalonsa.

Vierailija
42/45 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen harrasti seksiä, ja se kuvattiin. Alkaa kamala törkykampanja naista kohtaan. 

Miehet lähettee pippeleidensä kuvia kysymättä mitään lupia ja julkaisevat niitä siellä sun täällä ja ketään ei kiinnosta. Ei, vaikka kuvatekstissä lukisi että pippeli on 45-vuotiaan tamperelaisen ammattikoulun viiksekkään ja partaisen hitsauksen open. Se olisi aaaaiiiiiivaaaan sama kaikille. 

Mutta sitten jos alastonkuva kuuluisikin naisopelle, tulisi potkut välittömästi ja huono maine seuraisi kaikkialle, ikuisesti. 

Miksi näin?

Ja ei, kukaan ei ansaitse tuollaista huomiota tuollaisesta asiasta. Mutta tuo lynkkaus kertoo vain siitä, että 85% prosenttia ihmiskunnasta on täyttä paskaa päästä varpaisiin. Pohjasakkaa, joka ei oppisi mitään vaikka omalle kohdalle sattuisi.

Kukaan ei aloittanut törkykampanjaa sen takia, että nainen harrasti seksiä ja kuvasi sen. Millainen ihminen ei tätä tajua??

Nainen mokasi yrittäessään nöyryyttää ex-puolisoaan videollaan. Tällä kertaa nöyryytyksen uhri ei jäänytkään yksin itkemään, vaan iski takaisin. Tämä kannattaa kaikkien kiusaajien muistaa, aina uhri ei vaikene nöyryytettynä!

Myös miesten munakuvien kohdalla on käynyt joskus samalla tavalla, vaikka valtaosa naisista ei asiaa uskalla/kehtaa/tajua viedä eteenpäin. Joitakin vuosia sitten sopimattomia kuvia ja viestejä mieheltä vastaanottanut nainen ei alistunutkaan kohtaloonsa, vaan lähetti kuvat ja viestit miehen äidille ja julkaisi tarinan netissä. Mies teilattiin julkisesti ja naista ylistettiin rohkeudesta ja kekseliäisyydestä.

Tällaisia asioita ei vaan yhtäkkiä "satu", vaan ne ovat 100% seurausta omista valinnoista.

Missään ei ole varmaa tietoa videon lähettäjästä, ja videon julkaiseminen oli ehdottoman väärin. Varmasti monen yksinkertaisen ihmisen mielestä kiusaamiseen saa vastata kiusaamisella ja siten "hyvä voittaa", mutta ei se ihan niin silti mene. 

Videon vastaanottanut ex olisi voinut kohdata tilanteen kuten aikuinen, hyvä ihminen ja sitten menne elämässä eteenpäin. Tällöin Tizianaa olisi kyllä saattanut seurata moraalinen krapula vielä pitkään, mutta sentään yksityinen sellainen. 

Eli summa summarum: kukaan osapuoli ei toiminut oikein. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää tässä keississä tuo, että nainen itse lähetti tuon videon usealle ihmiselle. Miksi? Oonko mä vaan vanha kalkkis, mutta mä en ainakaan haluaisi olla vastaanottamassa videota, jossa joku ystäväni lutkuttaisi jonkun äijän munaa.

Vierailija
44/45 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ihmetyttää tässä keississä tuo, että nainen itse lähetti tuon videon usealle ihmiselle. Miksi? Oonko mä vaan vanha kalkkis, mutta mä en ainakaan haluaisi olla vastaanottamassa videota, jossa joku ystäväni lutkuttaisi jonkun äijän munaa.

Jos se oli vahinko? 

Vierailija
45/45 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mikä vaivaa ihmisiä, jotka eivät halua unohtaa? Jotka vainoavat loppuun asti ihmistä, jonka moka ei millään tavalla edes liity heihin? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi