Selvinpäin kapakassa jää yksin, vaikka väitetään että humalaiset naiset on epämiellyttäviä.
Joskus tykkään käydä esim yökerhossa tai ravintolassa. En juo kuin yhden lonkeron, joskus en sitäkään, vaan ihan cokiksen tms. Miehet joskus lähestyvät, mutta kun huomaavat etten ole humalassa, seura ei kelpaa. Ei edes niille vähemmän humalaisille tai selville. Ihmettelen tätä, kun yleensä kouhkataan että humalainen nainen on ällöttävä.En minä nyt niin miesten takia kapakoissa käy, joten asia ei haittaakkaa, olen vain näin huomanut asian olevan.
Kommentit (12)
En kyllä allekirjoita tuota, ei minusta ainakaan edes vieras ihminen huomaa olenko juonut kohtuudella tai en yhtään. Silloin kun olen ollut umpitunnelissa olen saanut olla ihan rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siinä jotain epäilyttävää on, jos haluaa viettää selvin päin aikaa jossain räkälässä. :D
On niitä muitakin ravintoloita kuin räkälöitä
Humalassa vaikuttaa ehkä helpommalta tai miehet uskaltavat lähestyä.
En usko tuohon että humalatilasi perusteella eivät haluakaan enää jutella, voi olla että siinä jutellessa käy jotain muuta ilmi. Henki haisee? Tms..
Olet selvinpäin niin sulkeutunut että miehet luulee että haluat olla yksin.
Naiset ei mene baariin etsimään miestä, vaan pitämään hauskaa kavereiden kanssa. Pidä se mielessä!
onko ainulla oikeasti pientäkään halua lähteä miehen mukaan? jos ei niin sen vaistoaa melko hyvin
Tarjoilijana mä olen toisinaan vinkannut bileporukan kuskille, että tuolla olisi kiva tyyppi (toisen bileporukan kuski) mee jutuille.
En ole nähnyt lähentymistä.
Suomalaisessa kulttuurissa se on jostain syystä niin, että jäyhät tarvii pikku hiprakan rohkasua lähestymiseen.
Selvää pidetään jotenkin epäilyttävänä. Selvä ihminen ravintolassa otetaan varauksella, vaikka itsekin olisi sillä samalla asialla ja selvinpäin.
Vierailija kirjoitti:
onko ainulla oikeasti pientäkään halua lähteä miehen mukaan? jos ei niin sen vaistoaa melko hyvin
No en harrasta yhdenillan pokia. Ja pitääkö lähteä mukaan? Eikö voi vain viihtyä siellä illanvietossa miehen kanssa, ilman mitään teille-meille hommaa?
Kyllä sitä niin julistetaan, miten humalaiset ja tyrkyt naiset on turn-off, mutta niin vaan silloin baari-aikanani eniten huomiota sai nimenomaan se kaverini, joka oli aina tuhannen päissään ja liki lettu levällään heti miehen nähdessään 😃
Kyllä siinä jotain epäilyttävää on, jos haluaa viettää selvin päin aikaa jossain räkälässä. :D