Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä päälle yökerhoon?

Vierailija
17.09.2016 |

en ole käynyt piiitkään aikaan.

Terv, 33v, painoindeksi 23,5

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ainakaan tunkeko itseänne mustaan pitsiin. Kengissä välttäkää piikkikorkoja.

Vierailija
22/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut neuvo, jonka voin antaa, on se, että laita päällesi sellaista, missä viihdyt. Mikään ei ole niin kurjaa, kuin jos on "väärin" pukeutunut ja edes itse ei pidä asustaan. Jos on päällä lempiasu, ei haittaa, vaikka kaikilla muilla olisi jotain muuta tyyliä, silti tuntee olonsa varmaksi ja kauniiksi.

Toivotan kivaa iltaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sama pulma, ikää 30v ja painoindeksi aika paljon enemmän, ja ensi vkl pitäisi piiiiitkän tauon jälkeen työntää nenänsä sellaiseen, yökerhoko se nyt sitten on :D Baareista me vaan puhuttiin, mutta tarkoitan nyt tällä kertaa sellaista tanssipaikkaa.

Kannattaa sitten hankkia essoja, jos yökerhoon menette. Tylsiä paikkoja kännissä.

Vierailija
24/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Oliko tuossa minun vastauksessa jotain vikaa?

Oli. Olet ainoa mies, jonka mielestä hamsteripaita naisella olisi hyvä yökerhoon. Tai minnekään. Ikinä.

Muut miehet eivät ehkä ymmärrä sitä vielä mutta jos he näkisivät naisen hamsteripaidassa, heillä olisi syy tulla juttelemaan. Eli sinkkunaisen kannattaa panostaa eläinpaitoihin.

Vierailija
25/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itse aion laittaa pikkumustan, mustat sukkikset ja nilkkurit. Olisko noi sulle hyvät myös?

Vierailija
26/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää ainakaan tunkeko itseänne mustaan pitsiin. Kengissä välttäkää piikkikorkoja.

Ai? Mikä vika?

Vierailija
27/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, itse laitan aina jonkun lyhyehkön mekon (musta tai kimaltava), sukkikset ja korkkarit. Tai sitten tiukat farkut ja niiden kanssa joku kiva toppi. Tanssiessa saa olla päällä kireää ja kiiltävää, pub-kierrokselle sitten jotain muuta. 

Painoindeksiäni en edes tiedä, mutta käytän kokoa 36 ja olen itseeni ihan tyytyväinen...

Vierailija
28/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli. Olet ainoa mies, jonka mielestä hamsteripaita naisella olisi hyvä yökerhoon. Tai minnekään. Ikinä.

Muut miehet eivät ehkä ymmärrä sitä vielä mutta jos he näkisivät naisen hamsteripaidassa, heillä olisi syy tulla juttelemaan. Eli sinkkunaisen kannattaa panostaa eläinpaitoihin.

Eipä ole ikinä miehenpuute yökerhossa vaivannut, vaikka ei ole hamsteripaitaa päällä. Kyllä miehet ihan riesaksi asti tulee juttelemaan, vaikka ei pukeudukaan kuten psyykkisesti sairaat

Vierailija
29/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain uutta henkkamaukasta tms, trendikästä siis ja niin että sopii hyvin omalle vartalolle. Ei ole tyylikästä nykiä koko ilta liian lyhyttä toppia tai nilkuttaa kengissä joista tulee rakkoja. Itse laittaisin kivan puseron, pillifarkut ja korkkarit.

Vierailija
30/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha laittaa mitään. Kuitenkin ne joku riisuu illan päätteeksi.

Vierailija
31/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole ikinä miehenpuute yökerhossa vaivannut, vaikka ei ole hamsteripaitaa päällä. Kyllä miehet ihan riesaksi asti tulee juttelemaan, vaikka ei pukeudukaan kuten psyykkisesti sairaat

Paremmat miehet kiinnostuvat, kun pistät paremman paidan päälle.

Vierailija
32/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulle saattaa tulla yllätyksenä, mutta normaalit ihmiset juttelevat toisilleen yökerhossa. Ihan ilman sinun iänikuisia hamsteripaitoja.

Vierailija
33/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai? Mikä vika?

Musta pitsi on tunkkainen ja näyttää lähes aina vanhanaikaiselta. Piikkikorot mainitsin siksi, koska todella harvoin näkee naista, joka niillä osaa kävellä.

Vierailija
34/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea palmikkoneule ja verkkarit. Sopii vuodenaikaan, ja ei heti vilu yölä kotiin lähtiessä,

Vierailija
35/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä pukisin (26v) mustat pillifarkut, mustan pitsitopin ja mustat korkkarit. Jotain koruja ehkä. Huulet punaisiksi.

Jooh, ehkä vähän tylsää mutta ainakin viihtyisin tuossa asussa :)

Vierailija
36/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myrkyllinen luonteesi on kuitenkin varmaan varmistanut riesan lyhytaikaisuuden.

Vierailija
37/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle saattaa tulla yllätyksenä, mutta normaalit ihmiset juttelevat toisilleen yökerhossa. Ihan ilman sinun iänikuisia hamsteripaitoja.

Koetahan kehittää vähän huumorintajua ja suvaitsevaisuutta.

Vierailija
38/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai? Mikä vika?

Musta pitsi on tunkkainen ja näyttää lähes aina vanhanaikaiselta. Piikkikorot mainitsin siksi, koska todella harvoin näkee naista, joka niillä osaa kävellä.

Moni nainen on tosiaan viehättävämpi kengillä, joilla osaa kävellä sekä vaatteissa, jotka tuntuvat mukavilta. :)

Vierailija
39/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
40/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkumusta ja korkkarit.