Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan laitattanut hammaslaminaatteja etuhampaisiin? Paljonkohan maksavat noin? Saako alle 1000€

Vierailija
17.09.2016 |

Hammaslääkäriasemien nettisivuilla ei ole edes minkäänlaisia hintahaarukoita. Ymmärrän kyllä, että tapauskohtaista AINA mutta haluaisin tietää onko turha edes haaveilla kauniista hymystä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva kuulla kokemuksia.

Tietäisikö kukaan mitä hintaluokkaa voisi olla?

Vierailija
2/15 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keraamiset laminaatit noin 600e/hammas, nämä siis ne lähes ikuisesti kestävät "posliinit". Joita varten hiotaan omat hampaat piikeiksi.

Nykyään on myös uudempi tekniikka tehdä muotoilu muovilla, siitä tulee lyhytikäisempi (n.5-10 vuotta) mutta se ei vaadi hampaiden hiomista alta, vaan muotoilu tehdään hampaan päälle. Toki vaativampaa asentokorjausta varten voidaan myös hioa oma hammas oikeanlaiseksi pohjaksi. Tällöin hinta on noin 100-150e/hammas.

Minä korjautin neljä etuhammasta muovipinnoitteella vuosi sitten ja olen todella tyytyväinen. Ajattelin ensin testata näin uutta ilmettä ja vasta myöhemmin vaihtaa pysyvämpiin laminaatteihin, jotka ovat kestävämmät ja myös läheltä aidomman näköiset. Kukaan ei tosin olen huomannut nyt hampaitani pinnoitetuiksi, eli hyvää jälkeä saadaan myös muovilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan saa :D

Vierailija
4/15 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ihan tuhannesti kakkonen!   Ihanaa kun täällä aina välillä saa asiallisiakin vastauksia!         :)        :)                 Muovipinnoitetta  tarkoitinkin. En vain muistanut oikeaa nimitystä.     

Hintakin kuulostaa todella kohtuulliselta.                                       

Jos mahdollisesti olet pk-seudulta, niin osaisitko suositella hammaslääkäriä/  -asemaa?

Tiedän, että Krunikassa on hyvä asema mutta varmasti ihan kalleimmasta päästä. 

Vierailija kirjoitti:

Keraamiset laminaatit noin 600e/hammas, nämä siis ne lähes ikuisesti kestävät "posliinit". Joita varten hiotaan omat hampaat piikeiksi.

Nykyään on myös uudempi tekniikka tehdä muotoilu muovilla, siitä tulee lyhytikäisempi (n.5-10 vuotta) mutta se ei vaadi hampaiden hiomista alta, vaan muotoilu tehdään hampaan päälle. Toki vaativampaa asentokorjausta varten voidaan myös hioa oma hammas oikeanlaiseksi pohjaksi. Tällöin hinta on noin 100-150e/hammas.

Minä korjautin neljä etuhammasta muovipinnoitteella vuosi sitten ja olen todella tyytyväinen. Ajattelin ensin testata näin uutta ilmettä ja vasta myöhemmin vaihtaa pysyvämpiin laminaatteihin, jotka ovat kestävämmät ja myös läheltä aidomman näköiset. Kukaan ei tosin olen huomannut nyt hampaitani pinnoitetuiksi, eli hyvää jälkeä saadaan myös muovilla.

Vierailija
5/15 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuusulan hammaslääkäriasema, eli pieni matka Helsingistä :) On siis nimestään huolimatta yksityinen ja hinnat mainitsemani.

/2

Vierailija
6/15 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon!! 

ap  <3

Vierailija kirjoitti:

Tuusulan hammaslääkäriasema, eli pieni matka Helsingistä :) On siis nimestään huolimatta yksityinen ja hinnat mainitsemani.

/2

Vierailija
7/15 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin vielä  "Kakkonen"  kuinka iso prosessi pinnoitteen laitto neljään hampaaseen oli?

Suun täytyy varmaankin olla  tip-top-kunnossa  eli ientulehduksesta ei häivääkään ja kaikkien paikkojen tulee olla ajantasaisia?  :)  

ap

Vierailija
8/15 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatiko monta käyntiä?    Tämän vielä kysyn  ;)

ap

Vierailija
9/15 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin vielä  "Kakkonen"  kuinka iso prosessi pinnoitteen laitto neljään hampaaseen oli?

Suun täytyy varmaankin olla  tip-top-kunnossa  eli ientulehduksesta ei häivääkään ja kaikkien paikkojen tulee olla ajantasaisia?  :)  

ap

Ei varmaankaan mitään suurta saa olla rempallaan, eli akuuttia tulehdusta tms. mutta en usko, että muulla on merkitystä - voithan sanoa olevasi muuten julkisen asiakas ja hoidon olevan käynnissä, mutta tällaisen esteettisen korjauksen teet välissä muualla.

Itse palkitsin itseni vasta koko suun kuntoon hoidettuani tuolla pikku fixillä, olen siis hammaslääkäripelkoinen ja tuo oli porkkanani :)

Oli uskomatonta, että tunnin hoidolla ja muutamalla satasella sai hoidettua minua koko elämäni harmittaneet hampaat kauniiksi.

/2

Vierailija
10/15 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Vain sen yhden ja siinä tosiaan taisi mennä tunti! Yhtä vinoa hammasta hiottiin ensin suoraksi, muihin kolmeen saatiin muovipinnoite suoraan.

Se oli henkisesti yllättävän iso juttu. Vuosikausia häirinnyt ja varmasti jonkin verran itsetuntoon vaikuttanut asia oli hoidettu hujauksessa pois päiväjärjestyksestä.

/2

Vierailija
11/15 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi ap.!

Minulle laitettiin molempiin etuhampaisiin muovilaminaatit n. parivuotta sitten, hinta oli muistaakseni n. 400 e yhteensä, hyvin ovat kestäneet.

Vierailija
12/15 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomantonta mutta totta!  Puhut aivan kuin minun suullani! 

Aivan ihanaa!  Olet pelastanut päiväni, tämän viikon ja tulevan talven ja varmaan vielä ensi keväänkin! :D

Saan vielä joku kaunis  päivä taas hymyillä.  

Hymyillään kun tavataan!!  :D

ap kiittää kauniisti

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaankaan mitään suurta saa olla rempallaan, eli akuuttia tulehdusta tms. mutta en usko, että muulla on merkitystä - voithan sanoa olevasi muuten julkisen asiakas ja hoidon olevan käynnissä, mutta tällaisen esteettisen korjauksen teet välissä muualla.

Itse palkitsin itseni vasta koko suun kuntoon hoidettuani tuolla pikku fixillä, olen siis hammaslääkäripelkoinen ja tuo oli porkkanani :)

Oli uskomatonta, että tunnin hoidolla ja muutamalla satasella sai hoidettua minua koko elämäni harmittaneet hampaat kauniiksi.

/2

Vierailija
13/15 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy hintaa myös yksityiseltä hml Keravalta Sirpa V. Googlella löytyy. Teki mulle 10 V laminaatit kulumien vuoksi sitten edullisesti, hyvät tuli ❤

Vierailija
14/15 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat mietteet:  "...Vuosikausia häirinnyt ja varmasti jonkin verran itsetuntoon vaikuttanut...."

ap

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Se oli henkisesti yllättävän iso juttu. Vuosikausia häirinnyt ja varmasti jonkin verran itsetuntoon vaikuttanut asia oli hoidettu hujauksessa pois päiväjärjestyksestä.

/2

Vierailija
15/15 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Laminaatit vai muovipinnoitteet?   Kysyn siksi varmistuksena kun itse sekoilen näiden nimitysten kanssa  :)

Vierailija kirjoitti:

Moi ap.!

Minulle laitettiin molempiin etuhampaisiin muovilaminaatit n. parivuotta sitten, hinta oli muistaakseni n. 400 e yhteensä, hyvin ovat kestäneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan