Lue keskustelun säännöt.
Puolisosi ärsyttävät tavat
17.09.2016 |
Tuskin kukaan niin täydellinen on ettei mikään edes vähän ärsyttäisi. Puristaako hammastahnatuubia väärästä kohdasta tai jotain muuta. Kerro!
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
On huolimaton. Jättää roinaa ja rompetta pitkin kämppää ja sitten etsitään milloin pankkikorttia, milloin avaimia. Asiat menee monesti ohi, hän ei muista tai ole kuunnellut. "Ups oho" ja "mä unohin" on meillä yleisiä ilmaisuja. Mies on ollut samanlainen ihan nuoresta, kulkee vaan pää pilvissä ja työmuisti ja keskittyminen on olemattomia.
Mies myös höpisee ääneen. Unohtuu ajatuksiinsa, ja mumisee jotain. Kymmenen kertaa päivässä joudun kysymään, puhuuko hän kenties minulle, ja vastaus on aina sama: "öööm ööö... Puhuinko mä? Anteeksi, taisin vaan ajatella ääneen"
Ehkä eniten ärsyttää se, miten monen asian tekemistä lykätään ja lykätään, ja sitten viimeisenä iltana pakerretaan. Oli kyseessä sitten asunnon siivoaminen tai työjutut, tasaisesti vähitellen tekeminen ei vaan ole mahdollista.
Kamalan rakas mies on silti kyseessä. Eikä tyhmä; nai itselleen naisen, joka rakastaa siivoamista, hoitaa perheen paperi- ja raha-asiat ja muistaa niin omat kuin toisenkin menot. Mies korvaa tätä panostani sitten osallistumalla muuten... Kai me tasapainotamme toisiamme. :)