Puolisosi ärsyttävät tavat
Tuskin kukaan niin täydellinen on ettei mikään edes vähän ärsyttäisi. Puristaako hammastahnatuubia väärästä kohdasta tai jotain muuta. Kerro!
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun pitäisi lähteä jonnekin, mies istuu tietokoneen/tv:n ääressä siihen saakka että itse jo seison ulkovaatteet päällä ovi auki odottamassa, kun "eihän siinä mene kuin sekunti että hän laittaa kengät jalkaan, muuten on lähtövalmis". Enemmän sääntö kuin poikkeus kuitenkin on, että siinä vaiheessa hoksaakin lompakon, avainten ja toisen kenkänsä olevan hukassa, ja niiden etsimiseen kuluu sitten tovi jos toinenkin, ja useasti matka menee tuskaisaksi kiiruhtamiseksi ettei myöhästyttäisi. Ei itse näe tavassaan mitään ongelmaa.
Ollaan näköjään saman miehen kanssa naimisissa.
Kollmaskin vaimo ilmottautuu.
Tolla tyypillä on haaremi.
Terveisin Neljäs Vaimo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ärsyttävin puoli on hänen syväunisuus. Ei välttämättä herää herätyskelloon vaikka soisi ihan korvan juuressa. Ja sitte ite saa töniä, tökkiä, ravistaa, vetää peiton ja tyynyn pois ja ääneen herätellä, silti toinen tyytyväisenä tuhisee. Ärsyttävintä tässä on se, että jos itellä on vaikka vapaata tai iltavuoro (=saisi nukkua pitkään) niin on pakko nousta herättelemääb toista. Usein kun saa miehen ylös, niin hän syö aamupalan ja keittää kahvin ja sitä odotellessa menee sohvalle "heräilemään" ja toisinaan nukahtaa uudelleen. Koiranunta ite vetelen niin kauan kun kuulen että hän lähtee ulos.
sama juttu meillä, nukahtaa mihin vaan muttei millään herää
Voisko tuossa olla sitäki, että on oppinu siihen ettei tartte reagoida kelloon? Mun entinen mies oli tuommoinen, muka ei heränny kelloon vaan minun piti huolehtia, mutta yksin ollessa selvisi kuitenki ylös ajallaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun pitäisi lähteä jonnekin, mies istuu tietokoneen/tv:n ääressä siihen saakka että itse jo seison ulkovaatteet päällä ovi auki odottamassa, kun "eihän siinä mene kuin sekunti että hän laittaa kengät jalkaan, muuten on lähtövalmis". Enemmän sääntö kuin poikkeus kuitenkin on, että siinä vaiheessa hoksaakin lompakon, avainten ja toisen kenkänsä olevan hukassa, ja niiden etsimiseen kuluu sitten tovi jos toinenkin, ja useasti matka menee tuskaisaksi kiiruhtamiseksi ettei myöhästyttäisi. Ei itse näe tavassaan mitään ongelmaa.
Ollaan näköjään saman miehen kanssa naimisissa.
Kollmaskin vaimo ilmottautuu.
Tolla tyypillä on haaremi.
Terveisin Neljäs Vaimo
Viides täällä!
Kaikki pitää juoda ja syödä kuumana, kun ahneuttaan ei ilmeisesti jaksa odottaa jäähtymistä. Kauheat ryystämisen äänet ja mässytys, ja samalla haukkoo happea, kun suu on liekeissä.
Ennen oli huono hygienia, mutta kun sanoin, että mua oksettaa paskainen ja haiseva ihminen, on alkanut kiitettävästi pestä itseään. Hampaiden harjausta saisi vielä lisätä puolella.
Inttää vastaan, vaikka kyse olisi mun kuukautisista, eli tietää omasta mielestään kaiken paremmin.
Hammastahna- ja sinappituubit onkin jo kummallakin omat. Eihän siitä muuten tulisi mitään. Samoin omat vessat, kun ei halua siivota. Kummasti kuitenkin nykyisin pesee omaa veskiään :o
Sukat aina rikki. Uusia ja ehjiä on kaappi täynnä.
Jos otetaan alkoa, ei saa millään poikki. Ja tupakanpoltto on todella etovaa. Mä lopetin parikymmentä vuotta sitten, ja tämä on siitä asti uhonnut, että sitten uutena vuotena jne. Masentavaa kuultavaa kerrassaan, löysältä ja heikolta ihmiseltä.
Jonnekin lähtiessä laittaa ihan ekaksi kengät jalkaan ja vasta sitten alkaa etsiä avaimia, lompakkoa jne. ja ramppaa kerroksesta toiseen likakengillä.
Aloitekyvyttömyys. Mä ehdotin, että alkaisi harrastaa lenkkeilyä ja uintia. Jäkisi vaan taas vastaan, kunnes alkoi harrastaa lenkkeilyä ja uintia. Nyt sanoo joka päivä, että kylläpä hän olikin fiksu, kun alkoi harrastaa liikuntaa :O??? Ja kaikki muutkin mun ideat omii.
No, kyllähän mä tiesin jo ensi minuutilla, ettei toi mikään alfa ole. Mutta on tuolla hyviäkin ominaisuuksia.
Miksei niitä likaisia lautasia ja räkäpapereita voi laittaa suoraan roskiin ja tiskikoneeseen, tai edes tiskialtaaseen??? Mutta ei, ne kasaantuu ruokapöydälle ja kun omalle kohdalle ei enää mahdu, niin työnnetään vaan ne kamat pöydän yli vaimon puolelle, että saadaan omalle kohdalle lisää tilaa. Iiiihanaa!!!!! Not!!! 😤
Vierailija kirjoitti:
Liioittelu ja tarinoiden keksiminen. Tämä korostuu varsinkin facebookpäivityksissä, sillä mies keksii mitä mielikuvituksellisimpia juttuja saadakseen tykkäyksiä. Eikä edes tajua, että kaikki kyllä tietävät tämän, ja tuntevat lähinnä myötähäpeää hänen puolestaan.
Mun mies, paitsi ettei ihan tyhjästä tarinoitaam keksi, värittää vaan lavealla pensselillä. Ja kohta voikin olla eri versio samasta asiasta menossa. Tekee mahdottomaksi puhua mitään asiaa halki ja selväksi, ei lainkaan suoraa puhetta, missään tilanteessa. Liioittelu taitaa olla niillä suvussa, mummonsa ihan kunnon mytomaani.
Mun mieheni ei myöskään meinaa herätä millään. Joskus alkoi keskellä yötä palovaroitin huutaa makkarissa (syyttä, ei vieläkään tiedetä miksi), eikä herännyt siihenkään.
Muita ärsyttäviä tapoja on järjetön unirytmi. Viikolla nukkuu 4-6 tuntia yössä ja viikonloppuna sitten vedetäänkin 12-15 tuntia unta kuulaan. Yhdessä ei voi tehdä mitään kun nukkumaan tullaan klo 03-05 ja siitä sitten nukutaan tosiaan vähintään 12 tuntia. Viikolla nukkumaanmenoaika on tuo sama mutta ylös nousee klo 8-9, kun on työ jossa saa vähän itse katsoa koska menee töihin. Vastapainona saattaa sitten tehdä kotona töitä pitkin iltaa.
Maiskuttelee ruokaa isoon ääneen. Syö suu auki.
Tyyppillinen esimerkki: eräänä aamuna siltä tippui ruokaa hihalle (kun söi suu auki) mainitsin asiasta. Hän heitti ruoan hihasta lattialle!! ARGGGHHH!!
Juo ryystämällä. Jos juomaa kaatuu tippa pöydälle, levittää sen hihalla. Ei siis pyyhi kostealla tai pesuaineella.
On sotkuinen, ei koskaan siivoa, ikinä. En itse voi sietää sotkua. Kävelle kengät jalassa sisällä aina, vaikka olisin siivonnut juuri.
Heittä huonoja läppiä. Puujalkavitsejä kokoajan. Lapsetkin ovat alkaneet hävetä niitä.
huonoa seksiä :(
Olen kurkkua myöten täynnä ja joskus miettinyt eroa. Olisiko hupaisaa laittaa nuo perusteeksi erolle. Muuten kun on perustyyppi. Ei juo, tai ole äkäinen koskaan.
Se laittaa ei tyhjennä mitään ruoka-aineastiaa/rasiaa/purkkia koskaan vaan sinne pohjalle jää ihan pieni tippa tai liru ja se laittaa sen paketin kaappiin. Sitku aion kaataa maitoa niin sitä on siellä purkissa joku 10 millilitraa. Tai suklaata on 200g levyssä puolikas pala jäljellä. Viinirypälerasiassa on yksi rypäle. Pakastehernepussissä 5 hernettä.
Tää ärsyttää erityisesti sillon ku oon käynyt just kaupassa ja ennen kauppareissua kattonu et meillä on lasagnelevyjä, koska kaapissa on KAKSI pakettia. Ja sit niissä vittu kummassakin on pikkupala jälellä >:
- jättää omat postinsa milloin minnekin ympäri asuntoa, sitten etsii niitä kun on saanut parit karhulaskut
- astiat jäävät milloin minnekin, ei vahingossakaan astianpesukoneeseen laita
- ei siivoa p*skarantujaan vessanpytystä
Jos se niistää se tunkee sen käytetyn vessapaperin vessapaperirullan sisään. Meillä oli ennen talouspaperia mut niihiin rulliin mahtuu paaaaaljon enemmän niin en enää osta niitä.
Puree ja räplää kynsiään ja kynsinauhojaan jatkuvasti. Se on todella raivostuttavaa, kun pitäisi vaikka jutella, katsoa leffaa tai selata nettiä yhdessä matkasuunnitelmia tehden (kuten tänään). Se jatkuva nypeltäminen käy aivan sietämättömällä tavalla hermoille!
Innostuu asioista sekunnissa ja sit on heti että mennään/ostetaan/ilmottaudutaan tonne ja tuonne ja tänne.. Seuraavana päivänä usein jo unohtuu. Aloittamassa millon mitäkin harrastusta yms.
Puhuu kovalla äänellä ja ei aina mieti mitä sanoo. Joskus siis laukoo harkitsemattomia mielipiteitään aika kärkkäästi uusillekin ihmisille. Kiroilee hirveästi ja käyttää ilmaisua "hyvempi" ja muutenkin puhuu vahvalla murteella.
On todella huonomuistinen, tänäänkin varmaan kolmesti kerroin että illalla on treenit ja silti ihmetteli mihin on menossa. Saattaa myös luvata jotain ja unohtaa.
Elää kaikenkaikkiaan kovaäänisesti. En ymmärrä miten kenenkään elämisestä lähtee noin paljon ääntä.
Muutoin on kyllä hauska, siisti ja huomioonottava. Osaa ja haluaa tehdä ruokaa ja haluaa tehdä yhdessä. Hän joutuu kestämään mun tulista luonnetta ja turhasta suuttumista, sekä jätän vaatteita lattialle. Siistinä varmasti ärsyttää.
Vessanpöntön kansi ei mua häiritse, joku sen kuitenkin joutuu siirtämään.
Vierailija kirjoitti:
Se laittaa ei tyhjennä mitään ruoka-aineastiaa/rasiaa/purkkia koskaan vaan sinne pohjalle jää ihan pieni tippa tai liru ja se laittaa sen paketin kaappiin. Sitku aion kaataa maitoa niin sitä on siellä purkissa joku 10 millilitraa. Tai suklaata on 200g levyssä puolikas pala jäljellä. Viinirypälerasiassa on yksi rypäle. Pakastehernepussissä 5 hernettä.
Tää ärsyttää erityisesti sillon ku oon käynyt just kaupassa ja ennen kauppareissua kattonu et meillä on lasagnelevyjä, koska kaapissa on KAKSI pakettia. Ja sit niissä vittu kummassakin on pikkupala jälellä >:
Tää kieltämättä on hyvin rasittavan kuuloista. :D toivottavasti se on muuten ihana!
Ensin ajattelin, ettei mun miehessä ole mitään ärsyttävää piirrettä, mutta meillä on myös tuo sama kynsinauhaongelma. En kestä kuunnella, kun mies puree kynsinauhojaan ja pakotan lopettamaan pureskelun, jos olen vieressä.
Miestä ahdistaa jos on liian väljää tilaa. Esim. Pöydät pitää olla täynnä kaikkea paskaa koska se on hänen mielestään kodikasta. Vessan pöytä/lavuaari on täynnä esim. Puoliksi käytettyjä hiuslakkoja, vessapaperirullia, käytettyvä vaikkuisia pumpulipuikkoja, olkkarin pöytä pursuaa kaukosäätimiä ja keittiössä pitää kaikki yleiskoneet olla pöydillä vaikka käytettäisi vain 1 kerran vuodessa. Itse haluaisin että kaikki ylimääräinen olisi piilossa tai hävitettäisi. Koen suurta stressiä täällä kaatopaikkapaskaläävässä. Joka päivä. Joka hetki.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. Saman miehen kanssa täälläkin eletään.
Vanhemmiten hän on alkanut glunksuttaa juodessaan. Aamuisin on kuulemma niin karmaiseva jano, ettei kerkeä juoda äänettömästi.
Hän on myös viime aikoina alkanut tallustella pitkin kotia hampaita harjatessaan, ajatuksiinsa syventyneenä. Suupielistä valuu suuret kuohapilvet mutta hän ei huomaa mitään. Tomerasti vain hinkkaa hampaitaan.