Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kampaaja veloitti tyttäreni hiusten leikkuusta ja väristä 280!

Vierailija
17.09.2016 |

Tytöllä oli puolipitkät hiukset. Halusi liukuvärjäyksen ja mallii leikkauksen. Kampaaja piti tuntitolkulla odotuttamassa pesua/leikkuuta/väriä ja hoiteli välillä muita asiakkaita. Tyttö joutui odottamaan 2 ja puoli tuntia! Olin pyörtyä kun kuulin kuinka paljon maksoi. Tyttö on 13.

Kommentit (292)

Vierailija
21/292 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuon ikäisille edes värjäillä?

Vierailija
22/292 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sä kuitista näet mistä on laskutettu. Ettei vaan tyttös pöllinyt osan rahasta .

Kuitissa ei ollut erittelyä. Vain tuo 280€.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/292 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No menet tai soitat kampaajalle ja sanot että hinta on muutokseen nähden kohtuuton. Sillähän se selviää.

Vierailija
24/292 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsinki?

Jyväskylä.

Laita ap please kampaamon nimi. Vai onko se yksi ketju joka alkaa A:lla?

Käyn täällä kampaajalla ja minulla on todella paksut ja runsaat hiukset, luottokampaajani joutuu välillä hakemaan lisää väriä. Ikinä ei kampaamokäyntini ole maksanut enempää kuin 120 €, johon sisältyy väri, leikkaus ja pesu. Lisähintaa ei tule siitä, että joutuu laittamaan enemmän väriä mun päähän kuin jonkun muun. Hinta on noussut kymmenessä vuodessa ehkä 40 €, mitä pidän normaalina.

Tuo on Jyväskylän hinnaksi aivan pöyristyttävä!

Vierailija
25/292 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kuluttajaneuvontaan yhteys. Kohtuullistavat hintaa. Törkeää tuollainen rahastaminen. Kaikki kampaajat saavat kärsiä näisen huijaavien takia.

Vierailija
26/292 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset soita sinne ja kysy, mistä hinta koostui. Reklamoitte sen niinkuin kuuluu, mitä kuvittelet saavasi aikaan valittamalla vauva-palstalla? Kyllä asiansa osaava kampaaja osaa perustella, miksi hinta on mikä on.

Ps. värjäyksen ikäraja on 16v, vastuullinen kampaaja ei olisi edes värjännyt tyttösi hiuksia.

T. toinen kampaaja

Vierailija
27/292 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaat asiakkaat, ilmaittakaa aina varausvaiheessa mitä haluatte hiuksillenne tehtävän, jotta osaamme varata tarpeeksi aikaa sinulle. Palkkä värjäys ja leikkaus ei ole sama asia kuin vaalennus, liukuvärjäys ja uuden muodon leikkaaminen. Hinta Tulee aina sopia etukäteen ja jos et ole tyytyväinen johonkin niin kerro se meille. Seläntakana valittaminen ei ratkaise tilannetta ja kampaaja jää siihen käsitykseen että olit tyytyväinen kaikkeen.

Vierailija
28/292 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta miksi noin vähän työtä tuohon hintaan? Väri oli joku kevyt sävy, koska tyttö on niin nuori.

Tuohon hintaan olisi lopputuloksen pitänyt olla spektaakkelimainen. Nyt eroa juuri ja juuri huomaa.

280€.

Ap

No kai olet nyt katsonut sitä hinnastoa, että onko veloittanut oikein? Kyllä tuossa on työtunnille tullut satanen hintaa, ja kun on työksi laskenut vaikutusajat ja muut odottelut....

Uusi malli: 45€, puolipitkien hiusten värjäys 80€

Sävytykseen en löytänyt erillistä hintaa, joten oletan sen maksavan korkeintaan saman kuin värjäys.

Yhteensä siis 125, joka kuulostaa ihan kohtuulliselta. Tuossa vaan on YLI puolet enemmän.

Tyttö maksoi itse, olin jättänyt hälle lompakkoni.

ap

Hinta kuullostaa kyllä kohtuuttomalta, mutta huomioi, että liukuvärissä saatetaan käyttää useita värejä ja siinä menee myös aikaa enemmän, kuin vaikka raidoissa.

Joten ihan suoraan ei voi hinnastoakaan katsoa. Hinnasta antaa yleensä osviittaa ja siksi kannattaa sopia/varmistaa hinta etukäteen.

Oon myös huomannut, että eri kampaajilla on eri määrityksen hiusten pituuksille. Joissakin kampaamoissa mun tukka on pitkä ja joissain vain puoli pitkä.

Vierailija
29/292 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaat asiakkaat, ilmaittakaa aina varausvaiheessa mitä haluatte hiuksillenne tehtävän, jotta osaamme varata tarpeeksi aikaa sinulle. Palkkä värjäys ja leikkaus ei ole sama asia kuin vaalennus, liukuvärjäys ja uuden muodon leikkaaminen. Hinta Tulee aina sopia etukäteen ja jos et ole tyytyväinen johonkin niin kerro se meille. Seläntakana valittaminen ei ratkaise tilannetta ja kampaaja jää siihen käsitykseen että olit tyytyväinen kaikkeen.

Mikä hintaero yleensä on tavallisella värjäyksellä ja liukuvärjäyksellä? Tehdäänkö liukuvärjäyksessä se värjäys kahteen kertaan, kahdella eri värillä vai miten?

Vierailija
30/292 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta miksi noin vähän työtä tuohon hintaan? Väri oli joku kevyt sävy, koska tyttö on niin nuori.

Tuohon hintaan olisi lopputuloksen pitänyt olla spektaakkelimainen. Nyt eroa juuri ja juuri huomaa.

280€.

Ap

No kai olet nyt katsonut sitä hinnastoa, että onko veloittanut oikein? Kyllä tuossa on työtunnille tullut satanen hintaa, ja kun on työksi laskenut vaikutusajat ja muut odottelut....

Sävytykseen en löytänyt erillistä hintaa, joten oletan sen maksavan korkeintaan saman kuin värjäys.

Yhteensä siis 125, joka kuulostaa ihan kohtuulliselta. Tuossa vaan on YLI puolet enemmän.

ap

Pyydä erittely. Liukuvärjäys maksaa yleensä 25-50% enenmän kuin normaali. Onko tytär suostunut esim tehohoitotarjoukseen, ehkä kampaamo velottaa erikseen föönauksesta, lakast yms.

Vierailija
31/292 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

280€.

Ap

Itse asiassa kuvailit juuri erittäin onnistuneen värjäyksen..

Vierailija
32/292 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni kampaamokäynnillä nuorena kerran 8 tuntia! Otin permanentin ja leikkauksen. Tästä on aikaa paljon. Odottelin välissä pitkiä aikoja. Nuorista ei välitetä.

Vierailija
33/292 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset soita sinne ja kysy, mistä hinta koostui. Reklamoitte sen niinkuin kuuluu, mitä kuvittelet saavasi aikaan valittamalla vauva-palstalla? Kyllä asiansa osaava kampaaja osaa perustella, miksi hinta on mikä on.

Ps. värjäyksen ikäraja on 16v, vastuullinen kampaaja ei olisi edes värjännyt tyttösi hiuksia.

T. toinen kampaaja

Kannattaisko lukea muitakin ap:n vastauksia mistä selviäisi että kyseessä oli sävyte eikä kestoväri. Tyttöä on huijattu ja kunnolla.

Vierailija
34/292 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ap sitten mitä kampaaja sanoo jos asiaa viet hänelle!

Vierailija
35/292 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

280€.

Ap

Itse asiassa kuvailit juuri erittäin onnistuneen värjäyksen..

Miten toi on onnistunut, jos ei muutosta entiseen huomaa? Kyllä mä käyn kampaajalla siksi, että haluan muutoksen vanhaan lookkiin, tai ainakin päivityksen niin että muutkin huomaa.

Vierailija
36/292 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

280€.

Ap

ap

Anteeksi, mutta minkä takia ylipäätään 13-vuotiaan lapsen pitää/annetaan värjätä hiuksiaan?

Vierailija
37/292 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö,ei alaikäisten hiuksia saa värjätä.

Vierailija
38/292 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5.

Tuttu kirjoitustyyli.

Vierailija
39/292 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hinta pitää aina sopia etukäteen. Ehkä tyttö tai äiti oppi nyt jotain.

Jos et sovi hintaa etukäteen olet avoin lompakko.

Ei se noinkaan mene. Et sinä voi kohtuuttomia hintoja pyytää jos hintaa ei ole etukäteen sovittu. Jos hintasi poikkeaa selvästi tavallisesta tasosta, niin se tulee ilmoittaa ennen kuin toimenpide tehdään. Muutenkin hinta tai arvio tulisi ilmoittaa ennen kuin toimenpide tehdään.

On kyllä hurjia hintoja. Itse olen leikannut oman tukkani viimeiset viisi vuotta ja säästänyt aika paljon, vaikka olenkin mies, eikä hiustenleikkuu ole sentään noin kallista. Kyllä siihen silti 25-30 euroa kuukaudessa palaisi.

Vierailija
40/292 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hei kampaaja, kyseessä on ollut 13-vuotis tyttö. Kai nyt ammattitaitoon kuuluu myös kertoa tuon ikäiselle hinta etukäteen. Itse palvelun myyjänä haluaisin sopia noin kalliin palvelun myymisestä huoltajan kanssa ennen työn aloittamista ja jos kyseessä olisi aikuinen, kertoisin todellakin jo etukäteen, että tämä maksaa sen ja sen verran, tehdäänkö?

Minä menin aikanaan kaverin suosituksesta täällä Jyväskylässä kalliiseen kampaamoon, olimme juuri muuttaneet tänne. Odotin vauvaa, hiukset olivat vähän niin ja näin ja olin niitä vuosia itse värjännyt. Oli isot juhlat tulossa ja oli pakko saada hiukset kuntoon. Kampaaja teki 2,5 h töitä, ehdotti mitä hänen mielestään kannattaisi tehdä (värinpoistoa ja uutta väriä jne.). Veloitti hommasta hyvin kohtuullisesti, periaatteessa normaalin värjäys + leikkaus maksun ja pieni korvaus värin poistosta. Kertoi etukäteen mitä mikäkin maksaa ja miksi esim. kannattaa käyttää jotain tiettyä väriä mielummin kuin toista (olin siis raskaana).  No, hän on leikannut ja värjännyt hiuksiani nyt 14 vuotta. Jos olisi lyönyt käteeni 280 € laskun tuolla ekalla kerralla kertomatta etukäteen, olisi jäänyt ainoaksi rahaksi ikinä, jonka kyseiseen kampaamoon olisin kantanut. Nyt sinne on mennyt vuosien varrella monin, moninkertaisesti rahaa ja tässä(kin) kovan kilpailun kaupungissa myös minun suosituksestani uusia asiakkaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän