Kesäaikaan siirtyminen, tapahtuuko ensi yönä?
Kommentit (26)
Kesäaikaan siirtyminen on peruttu koko EU:ssä tästä keväästä alkaen. Etkö lue uutisia?
Tänä vuonna kelloja siirretään poikkeuksellisesti 2 tuntia eteenpäin ja siirto tapahtuu tänään klo 22
Mun kännykkä siirtää tarvittaessa ajan automaattisesti, vaikka menisin toiseen maahan eri aikavyöhykkeeseen. Jos laitan kellon soimaan 05:00, herään siis ihan oikeaan aikaan ja sit voi katsella seinäkelloja mitä ne näyttää vai onko patteri loppunut.
Kyllä tapahtuu ensi yönä kellon siirto tunnilla eteenpäin kohti kesäaikaa.
Kesäaika alkaa Euroopan unionissa maaliskuun viimeisenä sunnuntaina kello 3.00 yöllä, jolloin kelloja käännetään tunti eteenpäin, ja päättyy lokakuun viimeisenä sunnuntaina kello 4.00 yöllä, jolloin kelloja käännetään tunti taaksepäin.
Ap, oletko tosiaan noin avuton ettet itse osaa tuota tietoa etsiä? Kaikki pitäisi saada valmiina nenän eteen.
Vierailija kirjoitti:
Kesäaika alkaa Euroopan unionissa maaliskuun viimeisenä sunnuntaina kello 3.00 yöllä, jolloin kelloja käännetään tunti eteenpäin, ja päättyy lokakuun viimeisenä sunnuntaina kello 4.00 yöllä, jolloin kelloja käännetään tunti taaksepäin.
Fake news!
Vierailija kirjoitti:
Mun kännykkä siirtää tarvittaessa ajan automaattisesti, vaikka menisin toiseen maahan eri aikavyöhykkeeseen. Jos laitan kellon soimaan 05:00, herään siis ihan oikeaan aikaan ja sit voi katsella seinäkelloja mitä ne näyttää vai onko patteri loppunut.
On sulla hieno kännykkä🤣
Vierailija kirjoitti:
Ap, oletko tosiaan noin avuton ettet itse osaa tuota tietoa etsiä? Kaikki pitäisi saada valmiina nenän eteen.
Pitää aina muistaa vastata kuitenkin kysymykseen, et koskaan tiedä kuka on kysymyksen takana eikä se ole edes olennaista.
Vastaa, älä ole suotta ilkeä. Ymmärrä muitakin ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Kesäaikaan siirtyminen on peruttu koko EU:ssä tästä keväästä alkaen. Etkö lue uutisia?
Heheeehheeee..ittelles
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sulla hieno kännykkä🤣
Ketä on vähän kade...😘
Vierailija kirjoitti:
KVG!
En kato googlesta kun kysyn Sinulta! Vastaa kysymykseen eläkkä äittele!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sulla hieno kännykkä🤣
Ketä on vähän kade...😘
Ketä vituttaa, kun ei osaa suomen kieltä.
Tapahtui jo viime viikonloppuna