Miksi setäni ei toimi ja pyydä anteeksi?
Hän on 7-kymppinen ja halusi toimia isovanhempani kuolinpesän hoitajana vailla mitään kokemusta. Kuolinpesän varallisuus on 2,9 miljoonaa euroa. Hän hukkasi sieltä minulle kuuluneen paperin, jossa oli isovanhemman puolustus minua varten oman vanhempani uutta aviopuolisoa vastaan. Setä meni antamaan paperin tälle puolisolle!
Venhemmallani on edunvalvonnanhakuprosessi meneillään, siksi pesässä ei ole tällä hetkellä ketään, joka pitäisi minun sukuhaarani etujen puolta. Setää ei tämä kiinnosta.
Pyysin häneltä, että pyytää tämän paperin takaisin siltä, kenelle sen antoi mutta setä vastasi, että ei pyydä. Olen ihan palasina sedän minun mielestäni vihamielisen käytöksen takia. En ole eläessäni tehnyt hänelle mitään ansaitakseni tämän.
Pesässä ei ole kuin kolme osakasta ja se kolmaskaan ei ymmärtänyt vaatia lakimiestä hoitamaan pesää ja itse en voi vaatia, koska en ole osakas.
Kommentit (347)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja edelleen, nyt sinun olisi selvitettävä oliko tuo paperi testamentti vai ei. Se on ainut asia joka merkitsee.
En ole väittänyt, että se on testamentti, mutta sillä ei ole mitään väliä nyt. Se oli suvun päämiehen tahdonilmaus eikä ollut tarkoitettu vaimolle hävitettäväksi.
apKyllä sillä on väliä. Jos se olisi testamentti ja se olisi hävitetty => rikos. Mikä tahansa lippulappunen, jossa on toive => aivan sama kuin olisi hävittänyt kirjeen joulupukille.
Sitä ei tämä setä päätä, etkä sinä, en minäkään, vaan antaa oikeuden katsoa, oliko se sama.
ap
Olen hoitanut mt ongelmaisia kauan. Tällaista en ole vielä nähnyt.
Jonkinlainen itsekkyys ylittää kyllä kaiken
Hämmästyn ellei hänellä ole persoonallisuushäiriö diagnoosia. Tunne-elämältään epävakaa
Vierailija kirjoitti:
Olen hoitanut mt ongelmaisia kauan. Tällaista en ole vielä nähnyt.
Jonkinlainen itsekkyys ylittää kyllä kaiken
Hämmästyn ellei hänellä ole persoonallisuushäiriö diagnoosia. Tunne-elämältään epävakaa
Olet hoitanut omia sivupersooniasi?
ap
Normaali sukulaisistaan välittävä ihminen olisi pyytänyt anteeksi ja sanonut korjaavansa tilanteessa kaiken minkä pystyy. Silloin ei mentäisi oikeuteen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Normaali sukulaisistaan välittävä ihminen olisi pyytänyt anteeksi ja sanonut korjaavansa tilanteessa kaiken minkä pystyy. Silloin ei mentäisi oikeuteen.
ap
Miksi en voi muka vaatia tämäntasoista kohtelua itselleni? Mikä siinä on liikaa?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja edelleen, nyt sinun olisi selvitettävä oliko tuo paperi testamentti vai ei. Se on ainut asia joka merkitsee.
En ole väittänyt, että se on testamentti, mutta sillä ei ole mitään väliä nyt. Se oli suvun päämiehen tahdonilmaus eikä ollut tarkoitettu vaimolle hävitettäväksi.
ap
Sillä juuri on merkitystä. Koska jos se ei ole testamentti, niin sillä ei ole juridista vaikutusta mihinkään. Se on vain toive ja isäsi vaimo päättää onko hyvä ihminen vai ei.
Nyt taitaa taas olla vain kyse siitä, että sinä olet loukkaantunut. Ja kihiset kiukkua, kun et saa kiltisti sanomalla tahtoasi periksi, etkä uskalla alkaa raivoamaankaan. Eiköhän sinulle tule sitä perintöä ihan riittämiin ilman sitä mökkiäkin? Eikä se vaimo loputtomiin elä.
Sinun sielusi vauriot on todella surulliset. Mitä ikinä kohtaatkaan, koet, että se on hyökkäys sinua kohtaan. Voi kun saisit apua siitä terapiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apSillä juuri on merkitystä. Koska jos se ei ole testamentti, niin sillä ei ole juridista vaikutusta mihinkään. Se on vain toive ja isäsi vaimo päättää onko hyvä ihminen vai ei.
Nyt taitaa taas olla vain kyse siitä, että sinä olet loukkaantunut. Ja kihiset kiukkua, kun et saa kiltisti sanomalla tahtoasi periksi, etkä uskalla alkaa raivoamaankaan. Eiköhän sinulle tule sitä perintöä ihan riittämiin ilman sitä mökkiäkin? Eikä se vaimo loputtomiin elä.
Sinun sielusi vauriot on todella surulliset. Mitä ikinä kohtaatkaan, koet, että se on hyökkäys sinua kohtaan. Voi kun saisit apua siitä terapiasta.
Miksen minä uskaltaisi raivota? Kyllä minä uskaltaisin mennä vaikka potkimaan setäni auton hajalle jos niinkseen tulee. Mutta se ei vain kannata. Totta helvetissä mä olen loukkantunut, koska minua on satutettu pahemman kerran vanhempieni riidoissa, ja nyt vielä tämä. Koitin tuossa alussa selittää, miten äitini on edesauttanut sielun vahinkojen syntyä.
ap
Onko tällä koskaan mitään muuta mielessä kuin Minä? Kykyä miettiä asioita muusta kuin omasta näkökulmastaan? Katumusta? Kykyä miettiä mitä olisi parasta tehdä.
Empatiaa, rakkautta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apSillä juuri on merkitystä. Koska jos se ei ole testamentti, niin sillä ei ole juridista vaikutusta mihinkään. Se on vain toive ja isäsi vaimo päättää onko hyvä ihminen vai ei.
Ja nimenomaan paperin tarkoituksena olikin, että vaimo ei itse päätä, onko hyvä ihminen vai ei, vaan se olisi kerrottu hänelle sillä paperilla, että EI OLE.
ap
Vierailija kirjoitti:
Onko tällä koskaan mitään muuta mielessä kuin Minä? Kykyä miettiä asioita muusta kuin omasta näkökulmastaan? Katumusta? Kykyä miettiä mitä olisi parasta tehdä.
Empatiaa, rakkautta
Hoida sä vaan niitä omia sivupersoonias.
ap
Ja eikö tämä muka ole loukkaus ja hyökkäys minun etujani vastaan? Miten tämä sedän teko auttoi minua, kysytään niin päin. Miten? Jos ei mitenkään, niin silloin se on minua vastaan. KOSKA EI OLLUT EDES PAHOILLAAN!!! Jos hän välittäisi minusta ja se olisi ollut vahinko, hän olisi kauhean pahoillaan ja pyytäisi paperia takaisin ja lupaisi tehdä todistuksen mitä siinä oli, ellei vaimo anna sitä takaisin.
ap
Minä menen sitäpaitsi mieluummin oikeuteen kuin alan raivota. Se on tehokkaampaa, jos puhe ei tehoa. Enkä ole koskaan oikeuteen ketään haastanut, tai tullut haastetuksi.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ja eikö tämä muka ole loukkaus ja hyökkäys minun etujani vastaan? Miten tämä sedän teko auttoi minua, kysytään niin päin. Miten? Jos ei mitenkään, niin silloin se on minua vastaan. KOSKA EI OLLUT EDES PAHOILLAAN!!! Jos hän välittäisi minusta ja se olisi ollut vahinko, hän olisi kauhean pahoillaan ja pyytäisi paperia takaisin ja lupaisi tehdä todistuksen mitä siinä oli, ellei vaimo anna sitä takaisin.
ap
Mitään vahinkoa ei ole tapahtunut
Mene ulos haravoimaan
Joko se tyttären lelu on ostettu
Kenellä äidillä on aikaa palstailla kaikki vapaa-aika?
Eikö se muka ole väärin? Tai kysytään näin päin. Miten äidin palstailu hyödyntää lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apMitään vahinkoa ei ole tapahtunut
Mene ulos haravoimaan
Joko se tyttären lelu on ostettu
Kenellä äidillä on aikaa palstailla kaikki vapaa-aika?
Eikö se muka ole väärin? Tai kysytään näin päin. Miten äidin palstailu hyödyntää lapsia?
Sinä et sitä millään muotoa päätä, onko minua vahingoitettu tässä vai ei.
ap
Palstailuni hyödyntää lapsia siten, etten ole vihaa ja raivoa täynnä kun puran sitä tänne. Pienempi on nyt juuri kalastamassa. Isompi tekee jotain muuta.
ap
Palstailu hyödyntää lapsia? Totisesti.
Hei setä! Vastaa kysymykseen. Case closed.
Mulle heti kaikki tänne nyt, muiden syy ja hevoshullu oli virhe. Narsisti selittää.
Oletko saanut sen jo perintönä? Vai tarkoitatko, että isäsi omistaa sen? Ja hän on tehnyt elinikäisen hallintaoikeustestamentin vaimolleen? Miksei isovanhempasi testamentannut sitä suoraan sinulle?