Vain Elämää 2016 virallinen!
Kommentit (1186)
Lauri kuulostaa siedettävältä noissa kohdissa kun se ei tee tota hönkäisyulvaustaan eli ei kertosäkeessä. Muutenkin pikkasen nopeampi tempo vielä olisi sopinut tuohon kappaleeseen.
Suvi oli kyllä aika tavallinen sovitus mutta sellaisenaan todella hyvä ja erityisesti hyvä laulu.
Lauri ja Chisu ovat tämän kauden tähdet! Selkeesti ottavat biisit omiin nimiinsä. Hyvä.
No vaikea kuvitella, että Mikaelin mainitsema "kuin Maamme-laulu" olisi mikään muu kuin Lumi teki enkelin eteiseen.
Tähkis paras taas, ihan suvereenisti!
Ei onnistunut Tähkä. Liian noopeasti sano sanat, ei saanut selvää. Muutenki huono, tylsä
Mun mielestä toi Tähkä on vaan niin kamala.
Ah, Late kyllä teki ihanan version :) Alkuun en innostunut, mutta biisi tempaisi lopulta mukaansa <3
Tähkä pilasi ton upean biisiin IHAN totaalisesti :(
En tiedä itsekään miksi, mutta Hector on koko ajan ollut minusta tosi liikuttava :')
Tulisi Jäävalssi tai Lapsuuden loppu!
Hector - Jäävalssi sanoilla
Hector - Lapsuuden loppu
Tässä jaksossa on varmaan koko ohjelman historian upeimmat biisit - noin lähtökohtana. Versioina voidaan olla kaikki omaa mieltämme.
Onko Chisulla krapula vai miten näyttää noin kaamealta?
Vierailija kirjoitti:
Miksi katsotte tuollaista sontaa?
Miksi ei?
Vierailija kirjoitti:
No vaikea kuvitella, että Mikaelin mainitsema "kuin Maamme-laulu" olisi mikään muu kuin Lumi teki enkelin eteiseen.
Minä olin ihan varma, että se olisi "Juodaan viinaa".
Tähkällä oli kiire ehtiä lausua sanat. Jäi vähän epäselväksi ja kun tekstit on noissa biiseissä niin hyviä..
Hectorin biiseillä ei näköjään voi epäonnistua. Hyvin lähtee kaikilla ja on löytäneet itselleen sopivat kappaleet.
Ootan niin paljon Mikaelin vetoa!
Toivon, että Kuustonen vetäisi Aake, Make, Pera ja mä.
Olen sekä Bowie- että Hector- fani, mutta tuo Bowie-merkki Hectorin otsassa herättää minussa myötähäpeää..
Miksi katsotte tuollaista sontaa?