Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain Elämää 2016 virallinen!

Vierailija
16.09.2016 |

.

Kommentit (1186)

Vierailija
641/1186 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo Anna Puu on jotenkin niin... vastenmielinen?! Tuntuu likaiselta jotenkin. Ja ilkeältä. Kauhean huonot fiilikset tuosta. Laulaa se kyllä osaa.

Saas nähdä, millainen on Anna Puun oma jakso. Paljon ois sellaista tarinaa, jota tuskin haluaa jakaa. Ois ihanalta vaikuttanut exä, joka istui Idols-katsomossa tukemassa, pettämisestä ja rakkauden loppumisesta kertovat laulut, jotka varmasti viittaa aika lailla omaan elämään, ja sitten nää Seiskan väitteet Jenni Vartiaisen miehen viemisestä yms. Aika epämiellyttävä kuva tulee mullekin tästä nykyisestä Annasta, vaikka pidin häntä suloisena kukkaistyttönä Idols-aikoinaan.

Meinaatko, että olis pakko jatkaa elämää ihmisen kanssa joka (sen perusteella että istuu idolsin katsomossa) vaikuttaa ihanalta, mutta jonka kanssa ei välttämättä oikeasti natsaakaan? Eronnut ihminen on jotenkin huonompi? Kaikki artistit jotka ovat laulaneet/tehneet biisin pettämisestä tai rakkauden loppumisesta kertovat niissä omasta elämästään? Nuo aiheethan eivät olekaan kuin about joka kolmannessa biisissä mitä maa päällään kantaa? Mielikuva ihmisestä perustuu teillä pelkkään Seiskaan, tasokasta. Aika epämiellyttävä kuva tulee just susta kommenttisi perusteella.

Vierailija
642/1186 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Puu on ällötys. En tiedä mitään naisen julkisuuskuvasta ja juoruista, mutta ohjelmassa hänestä jää epämiellyttävä kuva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/1186 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Puu vaikuttaa tosi symppikseltä ja fiksulta tyypiltä. Ja osaa oikeasti laulaa hyvin! Kauden positiivinen yllättäjä, joka on mennyt minulta aiemmin paljolti ohi. Juorut jätän omaan arvoonsa.

Vierailija
644/1186 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo Anna Puu on jotenkin niin... vastenmielinen?! Tuntuu likaiselta jotenkin. Ja ilkeältä. Kauhean huonot fiilikset tuosta. Laulaa se kyllä osaa.

Saas nähdä, millainen on Anna Puun oma jakso. Paljon ois sellaista tarinaa, jota tuskin haluaa jakaa. Ois ihanalta vaikuttanut exä, joka istui Idols-katsomossa tukemassa, pettämisestä ja rakkauden loppumisesta kertovat laulut, jotka varmasti viittaa aika lailla omaan elämään, ja sitten nää Seiskan väitteet Jenni Vartiaisen miehen viemisestä yms. Aika epämiellyttävä kuva tulee mullekin tästä nykyisestä Annasta, vaikka pidin häntä suloisena kukkaistyttönä Idols-aikoinaan.

Ei ole Anna Puu itse tehnyt biisiensä sanoja, joten ei ne ole hänen omasta elämästään. Ja eiköhän se Jukan ja Jennin kulissiavoliitto olisi loppunut ilman Annaakin.

Kyllä ulkopuoliset sanoittajatkin tekevät sanoituksia, jotka liippaavat läheltä artistin omaa elämää, jos niin halutaan. Se on aika tavallista itse asiassa.

Vierailija
645/1186 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikaelin jakso on ollu paras tähän mennessä. 

Vierailija
646/1186 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ovat suosikkikappaleesi tähän mennessä? Oon nyt kuunnellut niitä Spotifyssa, ja muutama paranee mitä enemmän niitä kuuntelee: Chisun Polte, Chisun Älä herätä mua unesta ja Hectorin Vastatuuleen. Entä muilla? 

Vierailija
647/1186 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa, joka kaikkien viime vuosien Putinin touhujen jälkeen kantaa ylpeänä siitä psykopaatista kuvaa kehossaan, on kaikkea muuta kuin sopiva nuorison esikuvaksi, riippumatta siitä miten hyvin osaa viattoman ja herkän kukkaispojan rooliaan vetää.

Ihmeissäni seurasi sitä jo aiemmin mainittua joukkopsykoosia / hypnoosia, mihin muut artistit upposivat! MG:n ohjailemina! JA katsojat persässä! Huh mitä meininkiä ;( 

Vierailija
648/1186 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna on epävarma itsestään. Varsinkin tuollaisen upean klassisen kaunottaren, Chisun vieressä, jolla on aitoa karismaa ja jotain älykästä sanottavaakin tälle maailmalle. Anna on vielä keskeneräinen, epävarmuus näkyy käytöksessä ja juttujen tasosta.

Vierailija
649/1186 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä ovat suosikkikappaleesi tähän mennessä? Oon nyt kuunnellut niitä Spotifyssa, ja muutama paranee mitä enemmän niitä kuuntelee: Chisun Polte, Chisun Älä herätä mua unesta ja Hectorin Vastatuuleen. Entä muilla? 

Jollain oudolla tavalla rakastan sitä Miklun Pauhaava Sydän.

Vierailija
650/1186 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon tykänny eniten Hectorin Tyttörukka-versiosta kaikkien ennakko-odotusten vastaisesti.

Vierailija
651/1186 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielipidekysymyksiä. Minä en tykännyt yhtään näistä Chisun versioista. Poltteesta puuttui kokonaan intohimo ja polte, ja Miklun hienon biisin koko uusittu sävellys teki tunnistamattomaksi eikä erityisen hyväksi.  Ja tuosta Chisu-klassinen-kaunotar olen myös eri mieltä, koska Chisun koko ulkonäkö perustuu räikeään parin sentin meikkikerrokseen. Minun mielipiteeni.

Vierailija
652/1186 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon vastoin odotuksiani tykännyt tosi monesta! Suvin Puolikas ja Päästä mut pois, Mikaelin Pauhaava sydän, Laurin Tämä rakkaus ja Kipua, Hectorin Vastatuuleen. Suvi on yllättänyt mut tosi positiivisesti, ennen tätä ohjelmaa en noteerannut häntä oikein mitenkään, mutta hän laulaa mielestäni todella hyvin. :)

Vierailija
653/1186 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suosikkeja biiseistä on olleet Anna Puun Suudellaan, Chisun Polte, Mikko Kuustosen Saat syttymään ja Lauri Tähkän Tämä rakkaus. Oon tykänny siitä että Suvi on tehny hieman erilaisempaa settiä kuin aiemmin, mutta varsinaisesti suosikikseni ne biisit ei ole mulle nousseet. Ihastuin täysillä siihen Kuustosen livevetoon edellisessä jaksossa, koska oon heikkona saksofoniin, mutta olin pettynyt ettei sitä iloittelua ollutkaan levyversiossa. :/ Tällä kaudella on kuitenkin enemmän ollut biisejä joista tykkään kuin mitä aiemmilla kausilla. :)

Vierailija
654/1186 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa, jonka mielestä Hector on jotenkin ullakolla koko ajan? Ploiro sentään eläytyi, minkä nyt korinaltaan kykeni, mutta Heka lähinnä vaan istuu tuolla kun toteemipaalu ja herää hetkeksi henkiin vain esiintyessään? En saa mitään tunnetta irti Hectorista??

Taidat olla ainoita...sorry.

Hector on elämänviisas herrasmies ja tajuaa olla enemmän kuuntelijan roolissa, että nuoremmat uskaltavat filosofoida ääneen. Jos Hector avaisi isosti sanaisen arkkunsa, hänestä tulisi guru-efekti, jonka seurauksena muut saattaisivat tuntea itsensä .... no, sanotaan nyt elämän peruskoululaisiksi?

Hector on liiankin terävä. Onneksi osaa pitää kynttiläänsä vakan alla tässä ohjelmassa, että ei alkaisi täysin dominoida muita. Siitä kyllä pointsit. Hector osaa olla miellyttävä halutessaan.

Vierailija
655/1186 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En malta odottaa Hectorin jaksoa. Ne biisit vaan on niin täynnä tunnetta, että kylmät väreet menee aina. Toivottavasti porukka osaa käyttää niitä hyvin!

Vierailija
656/1186 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää Chisun versio ei sytyttänyt

Vierailija
657/1186 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan esitykset ovat niin surkeita, että vaivaannuttaa katsoa!

Vierailija
658/1186 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kisun asfalttiprinssi, kuraa!!👎🏾

Vierailija
659/1186 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyl hirveen onnistunut ollut Chisun Asfalttiprinssi. En tykännyt. 

Vierailija
660/1186 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi, mutta Anna Puu vain jostain syystä ärsyttää. Yrittää jotenkin liikaa.

Ketju on lukittu.