Vain Elämää 2016 virallinen!
Kommentit (1186)
Vierailija kirjoitti:
Tosi huonoja versioita. Kukaan ei ole tuonut niihin mitään omaa.
Ai? Chisu muka ei. Täysin omiin nimiin otti biisin.
Mutta Hectorhan on kyllä niin suvereeni ja hallitseva hahmo, että vaikea ylittää. Nostaa ohjelman taso puhumalla asiaa.
Nyt ei kyllä gaaprieli onnistunut.😳
Ei vitt* tuo Mikaelin versio! Ei siinä muuten mitään, mutta kun ihan varmasti tuota aletaan luukuttaa radiossa! Perk***! Haluan Hectorin version takasin tärykalvoilleni
Musta on sulosta, miten MG aina vedon jälkeen katsoo ujosti pöydän päässä istuvaa. Huomaa, että oikeasti kunnioittaa ja jännittää
Kukaan ei osaa versioida Hectoria
Vierailija kirjoitti:
Musta on sulosta, miten MG aina vedon jälkeen katsoo ujosti pöydän päässä istuvaa. Huomaa, että oikeasti kunnioittaa ja jännittää
Laskelmoiva olisi oikea sana
Vierailija kirjoitti:
Ei vitt* tuo Mikaelin versio! Ei siinä muuten mitään, mutta kun ihan varmasti tuota aletaan luukuttaa radiossa! Perk***! Haluan Hectorin version takasin tärykalvoilleni
No ei tää versio kauan kestä pinnalla.
Mitä te kaikki heitterit sitte odotitte Mikaelilta? Miks tuo oli muka niin huono? Musta se oli hyvä, koskettava ja henkilökohtainen.
Luulen, että hector itki vaan sen takia, että se mietti kuinka rojaltimaksuja vaan alkaa sataa tilille, kun radio alkaa soittaa tätä räppipaskaa. Muuta syytä en keksi ton version ääressä herkistymiseen.
Mun mielestä toi oli hyvä. Tota biisiähän ei voi vetää kuin ihan uusiksi ja överiksi.
Ajattelin että olis nolo, todella nolo. Ja ihan takuulla tullaan tuomitsemaan. Mutta ei mun mielestä kuitenkaan ollut nolo, vaan rehellisesti omanlainen ja kuitenkin laulettu, toisin kuin Ville-Gallen huutovedot viime kaudella (esim. prinsessoja ja astronautteja).
Pelastaisi nyt Mikko tämän jakson🤔🙄
Vierailija kirjoitti:
VITTU MITÄ PASKAA TUO MIKAELIN VETO!!!
Olet väärässä.
Piti kuunnella alkuperäinen enkeli, että sai tuon Mikaelin paskan pois korvista.
Enpä ois uskonut, että Kuustonen voisi olla jonkin jakso paras. Kertoo ehkä enemmän muiden huonoudesta, kuin Kuustosen hyvyydestä.
VITTU MITÄ PASKAA TUO MIKAELIN VETO!!!