Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tyhmät youtube videot

Vierailija
15.09.2016 |

Poikani kaveri näytti pojalleni (ekaluokkalaisia molemmat) videoita youtubesta kun olivat meillä, esim tämän kanavan https://www.youtube.com/channel/UCLxMV-ptm6nSt-9uKyYmsdg . poikia nauratti kovasti. olen aika hämmentynyt, ihan tosi tyhmiä videoita. ja siis tietysti ihmisiä naurattaa eri asiat ja tottakai ekaluokkaisilla pojilla on erilainen huumorintaju kuin itselläni, en sitä nauramista siis sinänsä ihmettele, vaan videoiden tekijää. kenen mielestä noi ideat oli niin hyviä että kuvasi ja laittoi nettiin. tämä nyt vain yksi esimerkki mutta netti on kyllä täynnä niin outoja ja tyhmiä juttuja että en ymmärrä. onneksi ei ollut olemassa kun olin lapsi, en halua ajatella mitä kaikkea tyhmää olisin sinne laittanut eikä niitä saisi ikinä pois.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä, olisi ihan kauheaa jos nuorena olisin vaikka kirjoittanut elämästäni johonkin blogiin, on kyllä sen verran noloa luettavaa tuo oma päiväkirja. 

Vierailija
22/25 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päästäisi ekaluokkalaisia omin päin YouTubeen. Nuo videot on vielä harmittomia vaikka toisaalta kyllä edistävät sellaista kuvaa että väkivalta on hauskaa. Mutta ei tiedä mitä muuta ne sieltä löytävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En päästäisi ekaluokkalaisia omin päin YouTubeen. Nuo videot on vielä harmittomia vaikka toisaalta kyllä edistävät sellaista kuvaa että väkivalta on hauskaa. Mutta ei tiedä mitä muuta ne sieltä löytävät.

No onhan juutuubissa ikärajat niillä videoilla jotka eivät sovi lapsille eikä siellä paljoa sellaisia edes ole. 

Vierailija
24/25 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo-o

Vierailija
25/25 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D