Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tyhmät youtube videot

Vierailija
15.09.2016 |

Poikani kaveri näytti pojalleni (ekaluokkalaisia molemmat) videoita youtubesta kun olivat meillä, esim tämän kanavan https://www.youtube.com/channel/UCLxMV-ptm6nSt-9uKyYmsdg . poikia nauratti kovasti. olen aika hämmentynyt, ihan tosi tyhmiä videoita. ja siis tietysti ihmisiä naurattaa eri asiat ja tottakai ekaluokkaisilla pojilla on erilainen huumorintaju kuin itselläni, en sitä nauramista siis sinänsä ihmettele, vaan videoiden tekijää. kenen mielestä noi ideat oli niin hyviä että kuvasi ja laittoi nettiin. tämä nyt vain yksi esimerkki mutta netti on kyllä täynnä niin outoja ja tyhmiä juttuja että en ymmärrä. onneksi ei ollut olemassa kun olin lapsi, en halua ajatella mitä kaikkea tyhmää olisin sinne laittanut eikä niitä saisi ikinä pois.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, itsekin olen kyllä onnellinen ettei sosiaalista mediaa ollut olemassa nuoruudessani, ties mitä olisin sinne laittanut. Varmasti monia nykynuoria aikuisena hävettää monet jutut mitä itsestään ovat nettiin laittaneet. 

Vierailija
2/25 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

okei myönnän että naurahdin noille videoille vaikka onhan ne kieltämättä tyhmiä :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo, itsekin olen kyllä onnellinen ettei sosiaalista mediaa ollut olemassa nuoruudessani, ties mitä olisin sinne laittanut. Varmasti monia nykynuoria aikuisena hävettää monet jutut mitä itsestään ovat nettiin laittaneet. 

Todellakin. Pentuna tuli hölmöiltyä niin helvetisti, että luojan kiitos mitään sekoiluja ei mennyt videolle tms.

Vierailija
4/25 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

bla bla bla teknologia on paholaisen työkalu miksi ei palata hevoskärryjen ja elävän teatterin maailmaan? kaiva av se hiekka pillusta pois ja anna poikien nauraa

Vierailija
5/25 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks katoin noi kaikki videot, jäin koukkuu haha. sopivan tyhmiä ja lyhyitä että tulee klikattua seuraavaa

Vierailija
6/25 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

bla bla bla teknologia on paholaisen työkalu miksi ei palata hevoskärryjen ja elävän teatterin maailmaan? kaiva av se hiekka pillusta pois ja anna poikien nauraa

tykkään kyllä itsekin viettää aikaa netissä ja onhan se tosi hyödyllinen keksintö, en kiellä sitä. yllätyin vaan taas kerran siitä miten huonoakin sisältöä siellä on, ehkä ei pitäisi enää yllätyä. 

ap

Vierailija
7/25 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oli kyllä harvinaisen huonoja. En tosin YouTubesta muuta katso kuin joskus musiikkia niin en tiedä ovatko tuollaiset videot ihan normaaleja siellä vai eivät.

Vierailija
8/25 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi vähän katsottu noita videoita, olisiko jonkun niiden tutun tekemiä kun pojat löysivät ne vaikka eivät näytä suosituilta?

Vierailija
9/25 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras on se kanava jossa ne tekee jotain ja sitten rikkoo kananmunia päälle :D ap ei varmaan arvostais sitäkään kanavaa

Vierailija
10/25 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää juuri sellaiselta 7 vuotiaisiin poikiin uppoavalta huumorilta

Vierailija
11/25 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras on se kanava jossa ne tekee jotain ja sitten rikkoo kananmunia päälle :D ap ei varmaan arvostais sitäkään kanavaa

how to basic :D

Vierailija
12/25 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa turha keskustelun aloitus, pointtiko on se, että netistä löytyy tyhmiä asioita? Eiköhän me kaikki tiedetty se. 

Vierailija
13/25 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä pointti oli saada klikkauksia tuolle videolle (minä en klikannut). Eikös juutuubin klikkauksistakin saa jotakin credittiä?

Vierailija
14/25 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ap:n pointti oli tuo aloituksen vika lause, jonka kanssa olen kyllä samaa mieltä. Että olisi varmaan itsekin tullut laitettua jotain tyhmää, mutta onneksi ei ollut mahdollista siihen aikaan. 

Vierailija
15/25 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä pointti oli saada klikkauksia tuolle videolle (minä en klikannut). Eikös juutuubin klikkauksistakin saa jotakin credittiä?

Itse olen ymmärtänyt niin, että jos joku klikkaa sivulla tai videossa olevia mainoksia niin tulee rahaa, videon klikkauksesta itsestään ei. Eli mainostajat maksaa, YouTube ei maksa videoiden lataajille mitään. Voihan olla että ap ei tätä tiedä. Vaikka en kyllä usko, että se oli aloituksen tarkoitus, enemmänkin kuulostaa ihmiseltä joka haluaa netissä valittaa kaikesta kun omassa elämässä ei ole sisältöä. 

Vierailija
16/25 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n pointista en tiedä, mutta monilla videoiden lataajilla raha on varmasti syy videoihin eikä se, että haluaisivat tuottaa hyvää viihdettä. Pitäisiköhän itsekin laittaa muutama video tubeen...

Vierailija
17/25 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n pointista en tiedä, mutta monilla videoiden lataajilla raha on varmasti syy videoihin eikä se, että haluaisivat tuottaa hyvää viihdettä. Pitäisiköhän itsekin laittaa muutama video tubeen...

luulen ettei youtube videoilla kyllä pääse rikastumaan jos ei ole miljoonia katsojia, eli pitäisi niiden videoiden olla aika hyviäkin

Vierailija
18/25 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei niillä videoilla rikastu jos ei oo oikeesti miljoonia katsojia

Vierailija
19/25 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluun tollasen hatun ku tolla videoitten yhellä tyypillä :D

Vierailija
20/25 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluun tollasen hatun ku tolla videoitten yhellä tyypillä :D

mun kaveri osti tollasen tigeristä joskus, en tiiä myydääkö vielä. en kyl ite viittis tollanen päässä näyttäytyä missää :D